Сценарій свята посвяти першокласників до шкільної дитячої організації «Веселкове розмаїття»

Про матеріал

Мета свята: створити атмосферу піднесеного насторою, розвивати пізнавальні інтереси, виховати позитивне ставлення до навчання, бажання гарно вчитися, сприяти згуртуванню дитячого та батьківського колективів.

Перегляд файлу

 «Веселкове розмаїття»

Сценарій свята посвяти першокласників

до шкільної дитячої організації

 

Мета свята: створити атмосферу піднесеного насторою, розвивати пізнавальні інтереси, виховати позитивне ставлення до навчання, бажання гарно вчитися, сприяти згуртуванню дитячого та батьківського колективів.

 

 

Ведучий. Увага! Увага! Увага! Дивіться і не кажіть, що ви не бачили!

 

Ведуча. Слухайте і не кажіть, що ви не чули! Бо дійство, яке сьогодні тут відбудеться, незвичайне, його учасники, учні Білозерської школи, і зараз вони доведуть нам усім, що ними по праву може пишатися рідна школа.

 

Ведучий. Але що ж  все-таки тут відбуватиметься?

 

Ведуча. Шановні діти, гості, батьки. Сьогодні у велику дружню  шкільну родину,  яка має назву «Райдуга» ми  посвячуємо першокласників в молодшу дитячу організацію «Семиквітка».

 

Ведучий. Тож для привітання слово надається керівництву  школи – ___________________________

 

привітання

 

Ведучий. А що ж воно таке -  ця дитяча організація?

 

Ведуча. Наша дитяча організація – це цікавий світ, це добрі і корисні справи, надзвичайно заклопотане життя в школі, яке щохвилини вибухає новими ідеями та веселощами.

 

Ведучий. А як же відрізнити дітей-членів «Райдуги» від звичайних дітей?

 

Ведуча. За їхніми добрими справами. А ще для цього існує символіка. Один із символів дитячої організації «Райдуга» є що? Здогадаєшся сам чи попросимо наших первачків підказати?

 

Ведуча. Так, це -  веселка.

 

Ведучий.  І саме веселку ми запрошуємо на наше свято.

 

(Звучить мелодія, входить дівчинка - веселка, без кольорових стрічок)

 

Веселка.

Я була Веселкою барвистою,

Дивоцвітом, райдугою чистою.

Світ семи прекрасних кольорів

Скільки юних душ уже зігрів.

Всі на мене погляди звертали,

та моїх веселиків не стало.

 

Злі, бездушні і сердиті люди

Вирішили – хай мене не буде.

Щоб усе було авторитетно,

Сіро, традиційно, трафаретно.

Без веселки  - спокійніше жити,

Все, що скажуть, думати й робити.

 

Я прийшла до вас, до дітвори,

Поверніть веселці красоту.

Ваші добрі справи і турботи.

Ваші вміння, і знання і мрії

Кольорами райдугу зігріють.

Я тоді заграю дивограєм

Над чудовим українським краєм.

 

Дорогі друзі, допоможете мені повернути маленькі веселики, тобто кольорові стрічки?

А ви знаєте які вони мають бути за кольором? І скільки кольорів має моя веселка?

(Сім: Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий).

 

 Молодці! Щоб повернути мені сім стрічок вам потрібно протягом року крокувати по станціях, а їх у нас сім: Це:  «Червона калина» – червоний колір веселки, «Лідер» - оранжевий колір, «Милосердя» - жовтий колір, «Краю мій лелечий» - зелений колір, «Знання» - блакитний колір, «Котигорошко» - синій колір і «Повір у себе» - фіолетовий колір.

 

Ведуча. Отож, ми з вами починаємо крокувати до станції «Червона калина» (червоний колір стрічки)

 

Ведучий. Червона калина об’єднає роботу щодо вивчення, збереження, примноження традицій і звичаїв українського народу, пропагування історії рідного краю, його культурного минулого і сьогодення, розвитку народного мистецтва.

 

Ведуча. Гумор, українські народні пісні, казки, ігри, конкурси, цікаві дитячі матеріали про своє місто, конкурс декоративно – прикладного мистецтва – все це червоний колір. А які завдання для себе ви обрали, щоб отримати червону стрічку? 

 

Ведучий. Тоді до вашої уваги, шановні батьки та гості вірші від наших винуватців свята.

 

Діти читають вірші

 

 

Ведучий.  Молодці! Тримайте першу червону стрічку. Пов’яжіть її у віночок Веселки.

 

Ведуча.  Наступна  станція «Лідер» (оранжевий колір стрічки). Щоб повернути Веселці оранжеву стрічку Вам, дорогі мої, потрібно виконати два наших завдання. Але спочатку скажіть мені хто такий лідер? (відповідь дітей)

 

Ведучий.  Лідер – це людина, котра йде  попереду і здатна повести за собою інших.  Перше завдання  я бачу,  уже виконане. Це виставка своїми руками.

 

Ведуча. А друге – вам потрібно показати свою обізнаність, відповідаючи на наші запитання так чи ні.

 

Ведучий. Ну що ж, готові?              Так.

Скажи, катаєшся на лижах навесні?            Ні.

 

Ведуча. Чи любиш плавать, як гусак?            Так.

 

Ведучий. Чи можна вранці просто так тобі жувати гумку?            Ні.

 

Ведуча. А чи зашкодила б тобі зарядка рано - вранці?                Ні.

 

Ведучий. Якщо не їстимеш три дні, то танцювати зможеш? Ні.

 

Ведуча. А до бруд нуль і розбишак чи є в людей повага?  Ні.

 

Ведучий. Чи тре зуби чистить? Відповідай, коли мастак.  Так.

 

Ведуча. Чи можна, ти скажи мені, читати книжку в ліжку?  Ні.

 

Ведучий. Чи можна їсти всім немитих груш і яблук?    Ні.

 

Ведуча. Молодці. Я вам дарую оранжеву стрічку, а ви  пов’яжіть її Веселці.

 

Ведучий. Ви вже трошки втомилися, треба відпочити. Піднімаємось зі своїх місць, і повторюємо веселу гру  за своїми вожатими.

ГРА

 

Ведучий. Наступна Станція «Милосердя»             жовтий колір стрічки

 

Ведуча.     Добро, милосердя... Ми часто чуємо ці слова і навіть вживаємо їх у мовленні, іноді не відчуваючи всю глибину їх змісту.

 

Ведучий. 

- Що таке милосердя? -
Син у тата питає»

- Милосердя високе

В світ на крилах злітає.

 

Це сердець благородство

І людська теплота.

Пустка хати зігріта

 І в душі доброта,

 Це усмішка відкрита

 І порядність свята.

 

І сприймання чужої,

Мов за власну, біди,

І в гарячім двобої

Кружка щедра води.

Щоб хвилину, годину

Потребуючим мали,

Щоби в щасті й достатку

Всім нужденним подали.

 

Ведуча.   Нам відомо,що ви вже не раз виконали завдання цієї станції, коли допомогли хворій дитині, зібравши кошти на ярмарку. Ми знаємо, що ви завжди шануєте та допомагаєте літнім людям.  Тому отримуйте жовту стрічку, і пов’яжіть її нашій гості Веселці.

 

Ведучий. 

Добро спішіть творити, діти,

Воно, як сонце, зігріва,

В добрі нам всім зручніше буде,

Без нього затишку нема.

 

Ведуча.   

Уважним будь, хай шлях твій на землі

Злама байдужості холодні грати,

Є цінності великі і малі,

 Багатий той, хто вміє віддавати.

 

Ведучий.  Наступна станція «Краю мій лелечий»  - це зелений колір веселки. Як ви думаєте, про що ми будемо говорити? Так, про природу, квіти, нашу екологію.

 

Ведуча. Любіть природу рідну,

Завжди милуйтесь нею.

Ранковими світанками,

Вечірньою зорею

Любіть дерева голі,

Любіть дерева в шапках,

Вони, ніби колиска,

Неначе рідна мати.

Не спричиняйте болю,

Не рвіть природі коси,

А щоб росли густії,

Споліскуйте у росах.

 

Ведучий. Кожна рослина, дерево, пташина –

То все чудова мила Україна.

Наше завдання – зберегти природу

Для мене, тебе і всього народу.

 

Ведуча.  А чи ви справжні друзі природи?   Тоді відгадайте загадки.

 

Ведучий.       Вдень по небу гуляє,

А ввечері  на землю сідає.               (Сонце)

 

Ведуча.       Після дощику улітку

    Розцвіла на небі квітка.

    Квітка дивна, чарівна –

    Різноколірна  вона.                          (Веселка)                   

 

Ведучий. У зеленому жакеті

Галасує в очереті.

Хоч і плавати мастак,

А не риба і не рак.                           (Жаба)

 

Ведуча.  Прийшла кума з довгим віником

На бесіду з нашим півником.

Схопила півня на обід

Та й замела мітлою слід.                 (Лисиця)

 

 

  Ведучий.       Одежин багато маю –

       Така у мене вдача.

       Як  хтось мене роздягає,

       То відразу плаче.                                     (Цибуля)

 

Ведучий.   Молодці!    Ну, що ж, тримайте зелену стрічку!

 

Ведуча.  А зараз наші вожаті розважать нас веселим танцем під пісню «Фіксики». Повторюйте дружно за нами!

ГРА

 

 

Ведучий.  А ми тим часом наблизились до станції «Знання» (блакитний колір стрічки)

 

Ведуча.  Виконавши завдання на цій станції, ви зможете подарувати Веселці блакитну стрічку.

Ведучий. Так, на станції «Знання»  ми перевіримо, чи знаєте ви, що учневі потрібно брати в школу, а що краще залишити вдома?

 

Ведуча.  Хлопчик Микола збирався до школи і ось що він поклав в портфель. Послухайте про нього історію і визначте, чи все потрібне в школі Миколі. Якщо Микола зробив правильно, ви хлопаєте в долоні, а якщо ні – тоді топаєте ногами. Готові?

 

Ведучий. 

Перший раз малий Микола

став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,    

ручку,        зошит,      м'яч        і   гумку, 

перо,           граблі          і   подушку,

На обід м'яку пампушку,   

два ведмедики,            лопату,

Білочку руду хвостату,

лук         і стріли,             і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,         

ще й стільця,               стола             і парту,

Трактора,     машину,           мило,

вже й надворі звечоріло.

 

Ведуча. Бачу гарно ви знаєте, що  потрібне в школі. Я думаю, що блакитну стрічку ви заслужили. Пов’яжіть її Веселці.

 

                                                    

 Ведучий.  Наступна станція «Котигорошко».  Друзі, всі знають, що Котигорошко – це хлопчик здоровий, сильний, сміливий, веселий. Отож ви вже здогадалися, що на цій станції ми будемо говорити про спорт та здоров’я.

 

Ведуча. А на яких уроках ви займаєтесь спортом та покращуєте своє здоров’я?

 

  Ведучий.  Так – це уроки фізкультури та хореографії.

 

Ведуча. Який же секрет цих уроків?

 

Ведучий.  Головне завдання – всім здоровим бути,

Мусиш сам подбати – і не вередуй!

Тож про фізкультуру як же нам забути?

Дух і волю, тіло вправами гартуй!

 

Ведуча. І зарядку треба нам щодня робити,

Й бігати, стрибати – всім потрібен рух!

А без цього, діти, в світі не прожити.

Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!

 

Ведучий.  А танцювати ви любите? Тоді піднімайтеся зі своїх місць і починаємо розминати свої ручки та ніжки.

ГРА

 

Ведучий. Молодці! Нам було весело. Отримуйте свою синю стрічку.

                 (діти пов’язують стрічку на віночок)

 

Ведуча.  Наступна  станція «Повір у себе!» і вона допоможе вам повернути Веселці стрічку фіолетового кольору.

 

 Ведучий. Для цього ми Під бурні оплески запрошуємо на сцену всіх наших першокласників на сцену!

 

Ведуча.  Увага! Загін першого класу, до переклику девізів приготуватись!

клас говорить девіз

 

Ведучий. Наступає урочиста хвилина нашого свята - присяга першокласників. Присягу зачитати та прийняти надається Королеві Знань.

 

Під музику з'являється Королева

Королева.

Добрий день, любі  друзі!  Прибула я до вас з чарівної країни Знань.  Я її повелителька . Тож вітаю першокласників з посвятою в дитячу організацію. 

Повторюйте за мною слова присяги!

 

Вступаючи в ряди дитячої організації «Райдуга», присягаюсь:

- Бути чесним, добре навчатися,  виконувати всі доручення та обов’язки  в  школі та дома! Присягаюсь!

- Любити своїх батьків, поважати вчителів, старших та друзів, старатися  удосконалювати себе самого! Присягаюсь!

- Я прикладом для менших буду, присягу ніколи не забуду! Присягаюсь!

 

Ведуча. І ось настав хвилюючий і відповідальний момент – першокласники отримають галстуки та посвідчення членства  дитячої організації «Райдуга».

 

Ведучий. Право пов’язати галстуки надається нашим помічникам-вожатим.

 

Музика, пов’язуються галстуки

 

Ведучий. Дорогі першокласники, з цієї святкової хвилини ви вважаєтесь членами дитячої  організації «Райдуга».

 

Ведуча. Ми  сподіваємось, що ви всі будете достойні цього  високого звання. А підтвердити його ви зможете, виконавши завдання , що ми для вас підготували. Виконувати ви його будете протягом року, а вкінці року представите нам звіт-презентацію.  (конверти із завданням)

 

Ведуча. Вельмишановна гостя Веселка, я поглянула на вас і помітила, що уже всі веселики ви зібрали. Так? а це -  завдяки  членам молодшої дитячої організації «Райдуга».

 

Веселка. Ви по веселці дістатись зуміли

На берег дитинства, романтики мрії.

Тут слово і діло завжди нероздільні.

Тут спільні тривоги і радощі спільні.

Девіз тут у всіх, хто у дружбі щасливий:

«За батьківщину, добро і справедливість!»

 

Ведуча. Дорогі друзі! Ми бажаємо вам здійснення всіх ваших мрій, щоб ваше життя було щасливим, щоб у вашому житті була дружба, товариськість, творчість.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коротинська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
1757
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку