Метою даного заходу є актуалізація навичок зв'язногомовлення, розвивати мислення, пам'ять, стимулювати самостійність учнів, формувати пізнавальну зацікавленістьучнів до предмету, розвивати навички спілкування англійською мовою та сприймання англійської мови на слух, сприяти естетичному вихованню учнів, розвивати культуру спілкування.
Хмельницький навчально-виховний комплекс №4
Підготувала:
Петросян Л.О. – вчитель вищої кат.
Хмельницький – 2017
1) навчальна: формування навичок монологічного та діалогічного мовлення; ознайомлення учнів з новими лексико-граматичними одиницями;
2) розвиваюча: актуалізація навичок зв’язного мовлення; розвивати мислення, пам’ять; стимулювати самостійність учнів; формувати пізнавальну зацікавленість учнів до предмету; розвивати навички спілкування англійською мовою та сприймання англійської мови на слух;
3) виховна: сприяти естетичному вихованню учнів; розвивати культуру спілкування; виховувати почуття товариськості, взаємодопомоги; виховувати творче мислення учнів.
Обладнання: декорації, музичний запис відповідної музики, костюми, атрибути, малюнки, тематичні газети.
Методи та прийоми: індивідуальна робота з кожним учнем та в групах, дидактичний театр.
Pupil 1: Good afternoon, dear pupils and our guests! (Добрий день, шановні учасники та гості нашого свята!)
Pupil 2: Today we’ll celebrate the traditional holiday for people of Western Europe and the USA. But this holiday is very popular in Ukraine too. (Сьогодні ми відзначаємо традиційне свято для жителів Західної Європи та США. Проте це свято останнім часом стає популярним і в Україні).
Pupil 1: Halloween is the feast of intercourse with spirits most of them can scare or threaten people. (В основі Хеловіну лежить контакт із духовними силами, більшість з яких лякають або погрожують).
Halloween was first celebrated many centuries ago in Ireland and Scotland by Celtic priests called Druids. They observed the end of autumn and the beginning of winter. The Druids thought that Halloween was the night when the witches came out. As they were afraid of witches they put food and small gifts near the doors of their houses for the witches.
Pupil 2: It is considered that Halloween was brought to America by the immigrants from Ireland and Scotland. In the 19th century they celebrated Halloween according to their old traditions (the integral part of the festival was a lantern made of a pumpkin with holes in the forms of eyes, and nose and a mouth). Nowadays people hold parades on Halloween. On the 31st of October they dress as witches, demons, ghosts and the like, with large ‘pumpkins’ in their hands, take part in the festival that lasts till early morning.
Pupil 2: Before starting our feast you have to divide into 3 teams and decide the title of their team. The first task is to show how you can… (Для того щоб розпочати наш перший конкурс, учасники повинні поділитися на 3 команди, і придумати назву своєї команди. Перший конкурс – це випробування на знання звичок потойбічних жителів), а саме:
- howl (на саме жахливе виття);
- stamp (на найгучніший тупіт);
- dance (танцювальний конкурс на уважність при повторенні рухів).
Pupil 1: Після кожного конкурсу кожна команда отримує певну кількість балів (1-5), які вони дізнаються по завершенні свята.
Pupil 2: According to the legend, on the night before Halloween, the spirits living in the other world come back to the Earth. That is why the holiday, or rather, its Eve is called the Day of All Saints. (За переказами, в ніч перед Хеллоуїном духи, що живуть у потойбічному світі, повертаються на землю. Cаме тому свято, а точніше, його переддень називають Днем усіх святих).
Pupil 1: And the legend remembers the cunning sinner Jack, who was not accepted either in he Hell or in the Paradise, and he wandered on the ground with hellish fire in his hands. In order that the flame did not quench, Jack used a pumpkin, which later became the symbol of the holiday. (А легенда згадує хитрого грішника Джека, якого не прийняли ні в пекло, ні в рай і він поневірявся на землі з пекельним вогнем в руках. Для того щоб полум’я не згасло, Джек використовував гарбуз, який став згодом символом свята).
Pupil 2: Our next contest "Little Artists". We’ll give each of the teams one ball. Your task is to draw on the ball a terrible grimace. The team whose grimace will be the most frighten, will win. (Наступний наш конкурс «Маленькі художники». Кожній з команд ми даємо по одній кульці. Ваше завдання намалювати на кульці найстрашнішу гримасу. Переможе команда у якої гримаса найбільше налякає присутніх).
Умови конкурсу: Children are given balloons of orange and black markers. On the ball you need to draw a monsters. (Дітям дають повітряні кульки помаранчевого кольору і чорні маркери. На кульці потрібно намалювати монстрика).
Pupil 1: It all knows that in this day we can meet many evil spirits. Who can we meet exactly? (Children must give an answer)).(Як всім відомо у цей день ми можемо зустріти багато нечисті. Кого саме ми можемо зустріти? (Діти мають дати відповідь))
Pupil 2: The next competition is dedicated to the king of vampires - Count Dracula. (Наступний конкурс ми присвячуємо королю вампірів – Графу Дракулі).
Умови конкурсу: The most daring guests of the holiday offer to taste the "blood of the old magician" (tomato or cherry juice). Everyone receives a glass with a drink and a tube. At the signal of the leader, the participants begin to drink. The winner is the one who will first empty the glass. (Найсміливішим гостям свята ведучі пропонують покуштувати «крові старого мага» (томатного або вишневого соку). Кожен отримує стакан з напоєм і трубочкою. За сигналом ведучого учасники починають пити. Перемагає той, хто першим спустошить стакан).
Pupil 1: We are devising another unchallenged theme - "Collect the monster". (Темі нечисті ми присвячуємо ще один конкурс – «Збери чудовисько»).
Умови конкурсу: Each participant receives a picture (witches, pumpkins, ghosts) cut into pieces. You need to assemble an image. You can race at speed.(Кожен учасник отримує картинку (відьми, гарбуза, привиди) розрізану на шматочки. Потрібно зібрати зображення. Можна провести змагання на швидкість).
Pupil 2: It was believed that in order to satisfy the spirits and establish contact with them, it is necessary to bring a symbolic donation - to bring all kinds of treatments and delicacies to the door of the house. Children on the Eve of Halloween traditionally bypass relatives and acquaintances, collecting the so-called "tribute" - sweets, shouting at the same time the phrase: "Sweets or Life!". (Вважалося, що для того, щоб задобрити духів і налагодити з ними контакт, необхідно принести символічне пожертвування — винести на поріг будинку всілякі частування та ласощі. Діти напередодні Хеллоуїна традиційно обходять родичів і знайомих, збираючи так звану «данину» — солодощі, викрикуючи при цьому фразу: «Солодощі або життя!»).
Pupil 1: We have just changed the rules somewhat. Transformed, so to speak, into the Ukrainian way. (От тільки ми дещо змінили правила. Переробили, так би мовити, на український манер).
Pupil 2: Before your arrival, we hid sweets throughout the room. Your search is given 2 minutes. (Перед вашим приходом ми заховали солодощі по всій кімнаті. На пошук вам дається 2хв.)
Pupil 1: The team that will find more candies will win. (Переможе та команда, яка знайде більше цукерок).
(час пішов, діти шукають солодощі) .(time starts, children are looking for sweets)
Pupil 2: For a greater similarity to the evil and supernatural characters on this day, it is customary to wear terrifying carnival costumes and masks. (Для більшої схожості з нечистю і надприродними персонажами у цей день прийнято одягати страхітливі карнавальні костюми і маски).
Pupil 1: And we want to offer you another interesting competition.(І ми хочемо запропонувати вам ще один цікавий конкурс).
Гра в духів
We divide the children into two groups. One group stays in the room, the other goes out into the corridor. In the corridor in turn put on the children's white sheets so that apparel was not apparent. The child enters the room and says in a terrible voice "U-U-U-U-U!". The players' task is to guess who is now a ghost.(Поділяємо дітей на дві групи. Одна група залишається в кімнаті, інша виходить в коридор. У коридорі по черзі надягаємо на дітлахів білі простирадла так, щоб не видно було одягу. Дитина заходить до кімнати і каже страшним голосом «У-у-у-у-у-у!». Завдання гравців - відгадати, хто зараз в ролі привида).
Pupil 2: And we do not lose weight and immediately proceed to the next competition.(А ми не рослабляємося і одразу ж переходимо до наступного конкурсу).
Гра «Жахливий мішечок» (Terrible bag). The fabric bag consists of various objects, which can be perceived ambiguously by the touch. For example, a sponge for dishwashing, dried apricots, pumice, curly macaroni of unusual shape, a rubber brush spreader, a kiwi fruit, a sessile mousse, a chewing worm, etc. The bag is transmitted in a circle. The participants alternately launch their hand in a sack, grab the first-best item, and, despite looking, have to guess what that ominous object is. (В тканинний мішок складаються різні предмети, які на дотик можуть бути сприйняті неоднозначно. Наприклад, губка для миття посуду, курага, пемза, фігурна макаронина незвичайної форми, гумовий кистьовий еспандер, фрукт ківі, сезалевих мочалка, жувальний черв'ячок і т.п. Мішечок передається по колу. Учасники по черзі запускають руку в мішечок, намацують перший-ліпший предмет, і, не дивлячись, мають відгадати, що це за зловісний предмет).
Pupil 1: Our next contest requires you an actor's talent. (Наспупний наш конкурс потребує від вас акторських талантів).
Pupil 2: Have you ever played the "Crocodile"? we offer you to play the "Helloween crocodile" now.(Ви коли-небудь грали в «Крокодила»? ми пропонуємо вам зараз зіграти «Хеловінського крокодила»).
Pupil 1: Participants turn in turn to the table and take a card with a certain pattern, and then without words, only with the help of gestures, show this word to the viewers who must guess. Who guesses - he brings a ball to his team. (Учасники по черзі підходять до столу і беруть картку з певним малюнком, а тоді без слів, тільки за допомогою жестів, показати це слово глядачам, які повинні відгадати. Хто відгадує – той приносить бал своїй команді).
Pupil 2: All pictures are devoted to Helloween. (Усі картинки присвяченні ХЕЛОВІНУ).
Pupil 1: Our next contest is to make the most terrible sandwich. (Далі конкурс на найстрашний бутерброд).
Після всіх конкурсів ведучі підраховують бали і визначають переможців.
КІНЕЦЬ!