Сценарій свята зустрічі випускників

Про матеріал

Пропоную ще одні розробку сценарію традиційного загальношкільного заходу. Веселі діалоги ведучих, інтерактив із глядацькою аудиторією, виступи талановитих учнів школи - ось секрет успіху цього заходу

Перегляд файлу

 

Вечір зустрічі випускників’2017

Звучать фанфари

Виступ барабанщиць

1. Доброго вечора, дорогі друзі! Нашу традиційну щорічну зустріч відкрили дебютанти – шкільний ансамбль барабанщиць. Керівник – _______________

2. У цей лютневий вечір ви могли б перебувати у себе вдома, відпочивати з книгою в руках, спілкуватися з подругою по телефону, крутити гайки в гаражі, дивитися серіали ....

1. Проте ви віддали перевагу вечору зустрічі зі шкільними друзями.

2. Давайте привітаємо один одного гучними оплесками! (Оплески)

1. А зараз аплодують ті, у кого гарний настрій! (Оплески)

2. Тепер ті, хто радий зустрічі з друзями! (Оплески)

1. Прошу аплодувати тих, хто вважає себе щасливим і талановитим! (Оплески)

2. А зараз бурхливі, тривалі оплески нашим учителям! (Оплески)

1. Одним словом, вітаємо всіх присутніх у цій залі!

2. Ми раді бачити знайомі обличчя в цій святковій залі!

1. Червоні вітрила завжди були символом віри у здійснення самої фантастичної мрії. Про це співає учениця ___________________________.

Пісня «Червоні вітрила»

1. Ти всіх знаєш у цій залі?

2. Так звичайно! У них же на обличчях написано – свої! Відразу видно креатив, позитив комунікатив! Тому, що всі вони закінчили нашу 16-ту школу.

1. І як же класно, що всі вони тут сьогодні зібралися!

2. Згадати друзів і перше кохання, вчителів і свою парту, згадати хвилюючу трель шкільного дзвоника.

1. Адже кожен з вас чекав його колись. Правда, здебільшого з уроку, і дуже рідко на урок!

2. Ми теж чекаємо сьогодні цього дзвінка, він дасть старт нашого свята!

Виходять двоє і дають дзвінок

1. Школа – це дивовижний будинок. Тут все перемішалося: дитинство і зрілість, юність і романтика, наука і мистецтво, мрії і реальне життя. У цьому будинку радість і сльози, зустрічі і розставання.

2. Школа... Ти її покидаєш, а вона ще довго буде тобі снитися. Кажуть, сниться те, чого тобі не вистачає в житті.

1. А ще кажуть: по-справжньому починаєш цінувати тільки те, що втратиш назавжди.

2. Запрошуємо до слова господаря нашого шкільного будинку, директора школи – __________________________.

Виступ директора школи

1. На сцені шкільний ансамбль гітаристів під керівництвом ___________. У їх виконанні прозвучать: «Вальс» Ігоря Шамо та саундтрек до кінофільму «Таксі – 2».

Виступ гітаристів

1. Вам, учорашнім учням і випускникам нашої школи, а нині –  студентам і лікарям, вчителям і робітникам, інженерам і військовослужбовцям – всім вам ми присвячуємо сьогоднішню зустріч

2. Випускники – гордість нашої школи. І сьогодні ви хоча б на один день повернетесь у незабутні шкільні роки, знову побуваєте на уроках і відчуєте себе хоча б на мить учнем…

1. У залі присутні випускники різних років. Тож зустрічаємо оплесками випускників 60-х років… Друзі, прошу піднятися зі своїх місць. (Оплески)

2. Прошу піднятися випускників 70-х років (Оплески)

1. Чи присутні випускники 80-х років? (Оплески)

2. Відгукніться випускники 90-х років. (Оплески)

1. Вітаємо випускників 2000-х років! Підніміться, будь ласка. (Оплески)

2. Оплески випускникам з 2010-го по 2016-й роки!

1. Для вас, шановні учні 16-ої школи, лунає музика у виконанні юних сопілкарів під керівництвом Гільової Яни Олегівни. Концертмейстер Венжик Катерина Геннадіївна. Українська народна пісня «Лучше було б не ходити» та «Подільська полька».

Виступ сопілкарів

На фоні мелодії ____________________________________

1. 2014 рік… Саме він змінив нас усіх, змінив нашу Україну, змінив ставлення інших країн світу до нас українців.

2. Сьогодні ми в скорботі і з великою вдячністю згадуємо Героїв Небесної сотні, котрі відтепер постійно споглядатимуть за нами та нашими вчинками. 1. На жаль, продовжує проливатися кров за соборність України. Територія Донбасу перетворилася на зону АТО, де боронить незалежність країни найкращий цвіт нації.

2. Крізь час говорять з нами й ті, хто вже ніколи не повернеться, не обійме дітей, онуків, друзів – ваші вчителі, бувші однокласники.

1. Вшануємо пам'ять про дорогих серцю людей хвилиною мовчання. Вклонимося воїнам, які загинули за наше майбутнє. Прошу всіх встати.

Хвилина мовчання. Метроном

2. На сцені переможець щорічного міського конкурсу самодіяльних поетів та прозаїків серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста «До України серце прихилю» учень 2-Б класу _________________. Вірш «Українському народу жити і цвісти».

 

Вірш читає _________________________

1. Не таке вже й погане життя,

Доки сонце із неба сміється.

Не таке вже погане життя,

Доки сяйво місячне ллється.

 

2. Не таке вже погане життя,

Доки птахи у небі літають.

Не таке вже погане життя,

Коли діти ростуть – підростають.

 

1. Мабуть гарне у нас життя,

Якщо мрія може здійснитись.

Гарне все таки, друзі, життя,

Якщо сон може мирний наснитись.

 

2. Гарне все таки, друзі,життя,

Якщо думка в майбутнє несеться.

Гарне все таки,  друзі, життя,

Якщо пісня улюблена ллється.

 

1. Тепліше людині в дорогах важких,

В суворих краях від того,

Що десь на світі є рідний куток,

Є рідна його школа.

 

2. «Давайте вірити в казки». Саме таку назву має пісня, яку для вас виконає учениця ______________________.

Пісня «Давайте вірити в казки».

2. Сьогодні у цій залі присутні ваші наставники. Вони і сьогодні, як колись, щоранку входять в клас – бадьорі, енергійні, розумні, красиві, щоб вчити нас не тільки свого предмета, але і тому, як чесно виконувати свій обов’язок,

1.  Вітаємо наших учителів. Низький уклін ветеранам педагогічної праці, які присутні на сьогоднішньому вечорі. Ваші бурхливі оплески!

2. Колектив учителів – ціла армія однодумців, які люблять свою професію і гордо несуть звання «Учитель».

1. Саме завдяки нелегкій праці наших вчителів і учнів школа продовжує жити, творити, розвиватися і святкувати визначні події!

2. Для вчителів 16-ої школи співає призер багатьох вокальних конкурсів, учениця ______________________. «А ми – українці»

Пісня  «А ми – українці»

1.  Коли випускники зустрічаються через рік – вони цілуються і обіймаються. 2.  Коли зустрічаються через п'ять років – обнімаються і вигукують: «Ба, які люди!!» і тут же йдуть кудись разом.

1. Через 10 років – широко посміхаються і кажуть: «Скільки літ, скільки зим!!!» і зацікавлено діляться новинами.

2. Через 20 років – на бігу вітаються і кажуть: «Треба якось зібратися» і розбігаються, так і не домовившись про зустріч.

1. Через 30 років – майже щиро кажуть: «Чудово виглядаєш» і тут же починають розмову про онуків.

2. Через 50 років – широко відкривають очі і у відповідь на привітання запитують: «А ти хто?».

1. Ми ж хочемо побажати Вам, щоб ви і через 100 років були раді один одному, як у перші роки після закінчення школи!

2. Своє мистецтво дарують вихованці шкільного хореографічного ансамблю «Шанс». «Варіації з Бродвею».

Танець «Варіації з Бродвею»

2. А зараз ми проекзаменуємо вас. Але не бійтеся. Цей екзамен особливий: ми будемо використовувати новітні інтерактивні технології, а це означає – активний діалог.

1. Сергію, відповідай на питання щиро і відверто: «Що найбільше з того, що вчать у школі, знадобиться у житті?»

2. Думаю, що найбільше у нагоді багатьом із присутніх буде математика. І зараз ми дізнаємось хто ж найкраще знає серед вас цю точну науку.

1. Отже, я запропоную вам легку задачку, слухайте уважно, повторювати двічі не буду: трамвай вийшов із депо о 6-ій годині ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири , а вийшло 2. Ось і вся задача. Тепер, той із вас, хто вміє добре рахувати, хай дасть відповідь на нескладне питання: скільки всього було зупинок? (5). Дякую за уважність! Слава вчителям математики 16-ої школи!!! Ваші оплески! (Оплески)

2. Для всіх присутніх Грає учень _______________. «Тіко-тіко» бразильського композитора Зекинья де Абреу.

Грає _______________

1. На сцені _____________. У її виконанні пролунає твір «Клоуни» Дмитра Кабалевського.

Грає _________________

1. Багато дорослих вважають, що у дітей нестандартне мислення. Ви, звичайно, далеко не діти. Зараз ми проведемо конкурс на ерудицію. Здогадайтеся, про які відомі вам казки йде мова:

1. Казка про фермерське господарство з вирощування овочів? (Ріпка)

2. Про перевагу кам'яних будівель перед солом'яними? (Троє поросят)

1. Про перенаселення житлової площі, що призвело до руйнування будівлі? (Теремок)

2. Про нелегкий шлях хлібобулочного виробу до споживача? (Колобок)

1. Про першу жертву невдалого вкладення грошей? (Буратіно)

2. Про дівчину, яка три рази мало не вступила в нерівний шлюб, але потім

все-таки знайшла свого принца? (Дюймовочка)

1. Дякуємо за ваші влучні відповіді!

2. А зараз подивимося на сучасних учнів нашої школи. Почнемо з дівчат. Із особової справи старшокласниць. Том 1-ий, сторінка 2-га. Дівчата… Загадкові, красиві, екстравагантні, я б сказав, розумні, в міру серйозні. Улюблений шкільний предмет – велике дзеркало у вестибюлі школи. Люблять вирішувати важкі задачі, головна з  яких – в чому завтра йти до школи? Також із задоволенням виконують вправи по  стрільбі  і стріляють цукерки, шоколадки. А також немилосердно стріляють очима направо і наліво. Своїх жертв добивають холодною зброєю – пухнастими нафарбованими віями, які вміють вчасно і дуже красиво опускати, високими підборами та гострими язичками.

 1.  Так, ми такі. Для декого школа асоціюється з нудними уроками, великою кількістю домашніх завдань, а для декого з веселощами, рухом, молодістю. І зараз нам це доведуть – подарують гарний танок.

2. На сцені вихованки шкільного хореографічного колективу «Шанс». Керівник Кашуба Надія Леонідівна. «Сучасний танець».

«Сучасний танець»

1. Тепер поговоримо про хлопців.   Із досьє хлопців. Том 2-ий, сторінка 3-я. Хлопці гарні, високі, спортивної статури, елегантні, надійні, із дотепним почуттям гумору. Улюблений предмет – шкільна перерва. Люблять вирішувати складні задачі: яку придумати причину, щоб завтра не піти до школи? Також із задоволенням люблять смикати дівчат за коси, ховати від них портфелі, натирати їх сніжками.

2. Тож запрошуємо на сцену чотирьох хлопців-випускників.

1. А чи є серед наших хлопців-випускників приховані таланти? Ні? Зараз ми це виправимо. Ви отримаєте музичні інструменти і будете під фонограму співати й грати  українську народну пісню «Несе Галя воду».

Ведучі роздають музичні інструменти, показують, як на них можна грати.

Випускники виконують ритмічну композицію

2. Дякуємо за цей музичний дарунок, повертайтесь на свої місця, а ми продовжуємо.

1. Пісню «Солов’ї» дарує учениця ___________________.

Пісня «Солов’ї»

 1. І зараз в ефірі програма «Про життя». І тема нашої розмови «Шкільні роки чудові». Запрошуємо піднятися на сцену вчителя ______________________

Та випускни___   ______ року _____________________________________.

Виступ вчителя та випускників

1. Самими гомінкими та організованими бувають зазвичай випускники останнього випуску – тобто 2016-го року. Ми це сьогодні відразу помітили.

2. Вони найчастіше віталися, радісніше посміхалися, голосніше захоплювалися. Всі вони влилися у велику студентську сім'ю.

1. Тож вітаємо представників самого щасливого племені – студентів.

2. Для них щойно закінчилася зимова сесія. Позаду заліки та іспити. Зараз – веселі студентські канікули. Тож даруємо гарну пісню у виконанні учениці ________________.

Пісня «__________________________________»

 

1. Ну що ж, дорогі наші випускники, вчителі, ми разом з вами побували в країні дитинства. Шануйтеся, друзі на довгім віку, прощайтесь в надії зустрітися знову.

2. І хай, як сьогодні, завжди вам щастить на добру і щиру розмову. Урочиста частина нашого вечора завершена. З вами були __________________…

1. … та _________________. Далі в програмі зустрічі. Таке довгождане спілкування зі своїми учителями, однокласниками.

2. На все добре!

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Сценарії
Додано
26 січня 2018
Переглядів
7103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку