Танцювальний марафон 2019
Дата проведення: 28.11.2019
Час проведення: 15.30
Місце проведення: шкільна їдальня
Підготувала: Кіндзер В.М., педагог-організатор
Ведучий1: Доброго вечора! Вітаємо всіх, хто приєднався сьогодні до нашої компанії, компанії людей об’єднаних спільним захопленням - справжнім танцем.
Ведучий2: Особисто я вважаю, що будь-який танцювальний напрямок має право на існування, бо скільки людей – стільки і думок, і звичайно вподобань.
Ведучий1: Сьогодні ми з вами зустрілися щоб провести «Танцювальний марафон». Усі учні з 5 по 11 клас ознайомилися з найпопулярнішими стилями танців.
Ведучий2: Та методом жеребкування обрали собі один. Для декого цей вибір був дуже несподіваним.
Ведучий1: Тим і цікавішим буде наш марафон, бо відтворювати те, що знаєш не дуже той цікаво. Краще спробувати щось нове!
Ведучий2: Так! Сьогоднішнє свято танцю допоможе нам усім більше дізнатися про стилі, які підкорили своїми рухами цілі покоління людей.
Ведучий1:З прадавніх часів танець прикрашає життя людини. І немає такого народу, який би не пишався своїми танцями.
Ведучий2: Танці іноді красномовніші за слова, бо здатні відобразити за допомогою рухів різноманітні почуття та емоції.
Ведучий1: У наших предків існував гарний звичай влаштовувати в осінньо - зимовий період «Досвітки» - такі зібрання, де молодь спілкувалася, грала в ігри і звичайно танцювала.
Ведучий2: Отож і ми продовжуємо традиції свого народу.
Ведучий1: Чимало танців є на світі. Умій їх тільки вибирати
Є і новинки на прикметі. Отож, давайте танцювати!
І першими на сцену запрошуємо учнів п’ятого класу.
Ведучий2: Назва танцю «контемпорарі». Ця хореографія підходить для тих хто має креативну уяву.
Ведучий1: Важливу роль в цьому танці відіграє музика. Людина сама підбирає що їй ближче до душі, досить часто контемп виконують під просто записані звуки природи.
Ведучий2: Отже, зустрічайте оплесками учнів 5-А класу.
Ведучий1: Неймовірний був виступ . Та переходимо до іншого стилю сучасного танцю, який називається «вог».
Ведучий2: Вок – це китайська сковорідка!
Ведучий1: Та не «вок» , а «вог»! В першу чергу цей танець підійде людям, що захоплені модою.
Ведучий2: Зрозуміло. Значить цей стиль підійде й тим, хто прагне якось проявити себе.
Ведучий1: Так. Рухи танцівників нагадують рухи топ моделей під час модних зйомок та показів.
Ведучий2: Причому основний акцент в їхньому танці припадає на руки.
Ведучий1: Це і є танець у стилі Vogue.
Ведучий2: Шановні глядачі, ви вже здогадалися, що наступний номер нашого марафону танок в стилі Vogue.
Ведучий1: Як справились із цим завданням учні 5-Б, ми зараз і побачимо.
Ведучий1: Добре справились із цим завданням наші п'ятикласники.
Ведучий2: Танець – це особливий вид мистецтва. Легковажно вважати танці лише розвагою чи способом приємного відпочинку.
Ведучий1: Останнім часом стало модно танцювати. Багато дорослих людей пішли тренуватися у школи танців.
Ведучий2: А більшість батьків повели дітей до хореографічних колективів, щоб втілити свої нереалізовані мрії.
Ведучий1: Сьогодні танець ми можемо побачити всюди, дедалі більше його використовують в рекламних роликах, де за допомогою руху, експресії, передається настрій, емоції, і навіть прищеплюється стиль сучасного життя.
Ведучий2: А от у ХІХ столітті стильною вважалася людина, яка вміла танцювати «Польку».
Ведучий1: «Польку»? Не може бути! Цей простий танок, який складається з підскоків?
Ведучий2: У 30 роки ХІХ століття це був наймодніший танець! Особливий фурор він викликав у паризької богеми.
Ведучий1: Невже його танцювали на балах?
Ведучий2: Звичайно! Хоча його основу складали прості рухи, які придумали чеські селяни.
Ведучий1: Точно чеські?
Ведучий2: Так, бо «полька» в перекладі саме з чеської означає «пів кроку».
Ведучий1: Свого часу «полька» завоювала всю Європу. Практично в кожній країні цей танець виконували на свій лад.
Ведучий2: З'явилися угорська, німецька, фінська, шведська полька.
Ведучий1: Танок з часом досяг Американського континенту тому існує варіант навіть бразильської польки.
Ведучий2: Сподіваємось що учні 6-А класу зараз продемонструють свій особливий варіант «польки» .
Ведучий1: «Полька» була цікавою, а тепер переходимо до ямайського танцю.
Ведучий2: Але в програмі такого танцю немає.
Ведучий1: А от і є, бо наступний номер нашої програми це «Денсхол».
Ведучий2: І справді «Денсхол» - динамічний танець основу якого складають рухи етнічних ямайців, які в свою чергу дещо запозичили у переселенців з африканського континенту.
Ведучий1: Тож давайте подивимось на цей «мікс» сучасних рухів.
Ведучий2: До вашої уваги «Денсхол» у виконанні учнів 7-А класу.
Ведучий1: Чудовий виступ 7-А класу!
Ведучий2: Так, але ми переходимо до не меш цікавого танцювального напрямку, який зародився в нью-йорських клубах.
Ведучий1: Вже цікаво! Але я не можу зрозуміти, що це за танець?
Ведучий2: Це швидкий, красивий і можна сказати святковий танець, який добре відомий молоді вісімдесятих.
Ведучий1: Зрозумів, це – стиль «Диско»!
Ведучий2: Так, а його представлять учні 7-Б класу.
Ведучий1: Енергійний танець, що й казати. Та давай згадаємо звідки взялися танцювальні рухи?
Ведучий2: Перші танці виникли як прояв емоційних вражень від навколишнього світу.
Ведучий1: Це були прості імітації рухів тварин та птахів.
Ведучий2: Так зародився народний танець!
Ведучий1: Про це можна говорити довго та давай краще подивимось виступ 8-А класу.
Ведучий2: Ці учні якраз і готували танок у народному стилі!
Ведучий2: Молодці, дівчата!
Ведучий1: Якщо уважно придивитися, можна дуже багато розповісти про характер танцюючого.
Ведучий2: А про характер регіону чи країни?
Ведучий1: Звичайно! Ось наприклад «Сиртакі».
Ведучий2: Дуже популярний у Греції танок.
Ведучий1: Хоча він не є насправді народним танцем.
Ведучий2: Йому всього 55 років і створили його на знімальному майданчику.
Ведучий1: Але грекам полюбився «Сиртакі» і зараз вони його танцюють залюбки.
Ведучий2: А у виконанні учнів 8-Б класу він сподобається і вам.
Ведучий1: Зустрічайте їх оплесками!
Ведучий2: Цікаве виконання та переходимо до дійсно народного танцю.
Ведучий1: Динамічний, ритмічний, захоплюючий.
Ведучий2: Це ти говориш про танок, яким колись заробляли на життя вуличні танцівники?
Ведучий1: Так, це було, та тепер його виконують на найбільших сценах різних країн світу.
Ведучий2: І на нашу сцену завітали знавці циганського танцю.
Ведучий1: Зустрічайте танцівників з 9-А класу.
Ведучий2: Який виступ! Танок був справді запальним, і я думаю весь зал отримав море задоволення.
Ведучий1: Танець народжується під музику. Саме у ній закладені ті почуття, які прагнуть відтворити танцівники.
Ведучий2: Танець дає не тільки задоволення, але й допомагає пізнати багато нового та корисного.
Ведучий1: Готуючись до виступу учні 9-Б зрозуміли, який багатогранний і неймовірно красивий наш український танок.
Ведучий2: Запрошуємо до виступу 9-Б клас.
Ведучий2:Гарний був танець!. Шкода, що він закінчився.
Ведучий1: В двадцятому столітті танець став сучасним мистецтвом, придбав новий зміст і нову роль.
Ведучий2: Але як і раніше танок – це видовище та приємне проведення часу.
Ведучий 1: Хоча сучасні танці з їх стрімкими ритмами, незвичайними і складними положеннями тіла добре тренують витривалість, вестибулярний апарат, систему дихання і серце.
Ведучий2: То можна не ходити на фізкультуру і займатися танцями.
Ведучий1: Сподіваюсь, що колись танці введуть до шкільної програми.
Ведучий2: А поки цього не сталось, то насолоджуємось східним танцем у виконанні 10 класу!
Ведучий2: Незабутнім був танець!
Ведучий 1:Людина може займатися хореографією тому, що не боїться імпровізації.
Ведучий 2: Зараз учні 11 класу зможуть показати на скільки вони не бояться імпровізувати та втілювати свої мрії та бажання виконуючи свій танець.
Ведучий 1: А що за танець?
Ведучий2: Модний і ритмічний танець, що виник в США в п’ятдесятих роках минулого століття. Це вічно юний Рок-н-рол.
Ведучий 1: Отож, зустрічайте учнів 11 класу та Рок-н-рол у їхньому виконанні!
Ведучий 2:Подякуємо учням 11 класу за запальний рок-н-рол.
Ведучий 1:Ось і підійшов до завершення наш Танцювальний марафон. Усі учасники проявили себе на високому рівні.
Ведучий 2:Заняття хореографією знімають зайве м'язове та нервове напруження
Ведучий 1: Та покращують емоційний стан школяра.
Ведучий 1: Танцюючи ви завжди будете в гарному настрої та в прекрасній фізичній формі.
Ведучий 1: Тому, танцюйте!
Разом . На нашій дискотеці.