Сценарій "Танцювальний марафон - 2019"

Про матеріал
Для використання в роботі педагога-організатора під час підготовки танцювального вечора
Перегляд файлу

 

Танцювальний марафон 2019

Дата проведення: 28.11.2019

Час проведення: 15.30

Місце проведення: шкільна їдальня

Підготувала: Кіндзер В.М., педагог-організатор

Ведучий1: Доброго вечора! Вітаємо всіх, хто приєднався сьогодні до нашої компанії, компанії людей об’єднаних спільним захопленням - справжнім танцем.

Ведучий2: Особисто я вважаю, що будь-який танцювальний напрямок має право на існування, бо скільки людей – стільки і думок, і звичайно вподобань.

Ведучий1: Сьогодні ми з вами зустрілися щоб провести «Танцювальний марафон». Усі учні з 5 по 11 клас ознайомилися з найпопулярнішими стилями танців.

Ведучий2: Та методом жеребкування обрали собі один. Для декого цей вибір був дуже несподіваним.

Ведучий1: Тим і цікавішим буде наш марафон, бо відтворювати те, що знаєш не дуже той цікаво. Краще спробувати щось нове!

Ведучий2: Так! Сьогоднішнє свято танцю допоможе нам усім більше дізнатися про стилі, які підкорили своїми рухами цілі покоління людей.

Ведучий1:З прадавніх часів танець прикрашає життя людини. І немає такого народу, який би не пишався своїми танцями.

Ведучий2: Танці іноді красномовніші за слова, бо здатні відобразити за допомогою рухів різноманітні  почуття та емоції.

Ведучий1: У наших предків існував гарний звичай влаштовувати в осінньо - зимовий  період «Досвітки» - такі зібрання, де молодь спілкувалася, грала в ігри і звичайно танцювала.

Ведучий2: Отож і ми продовжуємо традиції свого народу.

Ведучий1: Чимало танців є на світі. Умій їх тільки вибирати
                   Є і новинки на прикметі.  Отож, давайте танцювати!

І першими на сцену запрошуємо учнів п’ятого класу.

Ведучий2: Назва танцю «контемпорарі». Ця хореографія підходить для тих хто має креативну уяву.

Ведучий1:  Важливу роль в цьому танці відіграє музика. Людина сама підбирає що їй ближче до душі,  досить часто контемп виконують під просто записані звуки природи.

Ведучий2: Отже, зустрічайте оплесками учнів 5-А класу.

Ведучий1: Неймовірний був виступ . Та переходимо до іншого стилю сучасного танцю, який називається «вог».

Ведучий2: Вок – це китайська сковорідка!

Ведучий1: Та не «вок» , а «вог»!  В першу чергу цей танець підійде людям, що захоплені модою.

Ведучий2: Зрозуміло. Значить цей стиль підійде й тим, хто прагне якось проявити себе.

Ведучий1: Так. Рухи  танцівників нагадують рухи топ моделей під час модних зйомок та показів.

Ведучий2: Причому основний акцент в їхньому танці припадає на руки.

Ведучий1: Це і є танець у стилі Vogue.

Ведучий2: Шановні глядачі, ви вже здогадалися, що наступний номер нашого марафону танок в стилі Vogue.

Ведучий1: Як справились із цим завданням учні 5-Б, ми зараз і побачимо.

Ведучий1: Добре справились із цим завданням наші п'ятикласники.

 Ведучий2: Танець – це особливий вид мистецтва. Легковажно вважати танці лише розвагою чи способом приємного відпочинку.

Ведучий1: Останнім часом стало модно танцювати. Багато дорослих людей пішли  тренуватися у школи танців.

 Ведучий2: А  більшість батьків повели дітей до хореографічних колективів, щоб втілити свої нереалізовані  мрії.

Ведучий1: Сьогодні танець ми можемо побачити всюди, дедалі більше його використовують в рекламних роликах, де за допомогою руху, експресії, передається настрій, емоції, і навіть прищеплюється стиль сучасного життя.

Ведучий2: А от у ХІХ столітті стильною вважалася людина, яка вміла танцювати «Польку».

Ведучий1: «Польку»? Не може бути! Цей простий танок, який складається з підскоків?

 Ведучий2: У 30 роки ХІХ століття це був наймодніший танець! Особливий фурор він викликав у паризької богеми.

Ведучий1: Невже його танцювали на балах?

 Ведучий2: Звичайно! Хоча його основу складали прості рухи, які придумали чеські селяни.

Ведучий1: Точно чеські?

 Ведучий2: Так, бо «полька» в перекладі саме з чеської означає «пів кроку».

Ведучий1: Свого часу «полька» завоювала всю Європу. Практично в кожній країні цей танець виконували на свій лад.

Ведучий2: З'явилися  угорська, німецька, фінська, шведська полька.

Ведучий1:  Танок з часом досяг Американського континенту тому  існує варіант навіть бразильської  польки.

Ведучий2: Сподіваємось що учні 6-А класу зараз продемонструють свій особливий варіант «польки»  .

Ведучий1:  «Полька» була цікавою, а тепер переходимо до ямайського танцю.

Ведучий2: Але в програмі такого танцю немає.

 

Ведучий1:  А от і є, бо наступний номер нашої  програми це «Денсхол».

Ведучий2: І справді «Денсхол» - динамічний танець  основу якого складають рухи етнічних ямайців, які в свою чергу дещо запозичили  у переселенців з африканського континенту.

Ведучий1:  Тож давайте подивимось на цей «мікс» сучасних рухів.

    Ведучий2:  До вашої уваги «Денсхол» у виконанні учнів 7-А класу. 

Ведучий1:  Чудовий виступ 7-А класу!

Ведучий2:  Так, але ми переходимо до не меш цікавого танцювального напрямку, який зародився в нью-йорських клубах.

Ведучий1:  Вже цікаво! Але я не можу зрозуміти, що це за танець?

Ведучий2:  Це швидкий, красивий і можна сказати святковий танець, який добре відомий молоді вісімдесятих.

Ведучий1:  Зрозумів, це – стиль «Диско»!

Ведучий2:  Так, а його представлять учні 7-Б класу.

Ведучий1:  Енергійний танець, що й казати. Та давай згадаємо звідки взялися танцювальні рухи?

Ведучий2:   Перші танці виникли як прояв емоційних вражень від навколишнього світу.

Ведучий1:  Це були прості імітації рухів тварин та птахів.

Ведучий2:  Так зародився народний танець!

Ведучий1:  Про це можна говорити довго та давай краще подивимось виступ 8-А класу.

Ведучий2: Ці учні якраз і готували танок у народному стилі! 

Ведучий2:   Молодці, дівчата!

Ведучий1: Якщо уважно придивитися, можна дуже багато розповісти про характер танцюючого.

Ведучий2: А про характер регіону чи країни?

Ведучий1: Звичайно! Ось наприклад «Сиртакі».

 Ведучий2:   Дуже популярний у Греції танок.

Ведучий1:   Хоча він не є насправді народним танцем.

 Ведучий2:   Йому всього 55 років і створили його на знімальному майданчику.

Ведучий1:   Але грекам полюбився «Сиртакі» і зараз вони його танцюють залюбки.

 Ведучий2:   А у виконанні учнів 8-Б класу він сподобається і вам.

Ведучий1:   Зустрічайте їх оплесками!

Ведучий2: Цікаве виконання та переходимо до дійсно народного танцю.

Ведучий1:  Динамічний, ритмічний, захоплюючий.

 Ведучий2: Це ти говориш про танок, яким колись заробляли на життя вуличні танцівники?

Ведучий1: Так, це було, та тепер його виконують на найбільших сценах різних країн світу.

Ведучий2: І на нашу сцену завітали знавці циганського танцю.

Ведучий1: Зустрічайте танцівників з 9-А класу.

Ведучий2: Який виступ! Танок був справді запальним, і я думаю весь зал отримав море задоволення.

Ведучий1: Танець народжується під музику. Саме у ній закладені ті почуття, які прагнуть відтворити танцівники.

 Ведучий2: Танець дає не тільки задоволення, але й допомагає пізнати багато нового та корисного.  

Ведучий1:  Готуючись до виступу учні 9-Б зрозуміли, який багатогранний і неймовірно красивий наш український танок.

 Ведучий2: Запрошуємо до виступу 9-Б клас.

 Ведучий2:Гарний був танець!. Шкода, що він закінчився.

Ведучий1: В двадцятому столітті танець став сучасним мистецтвом, придбав новий зміст і нову роль.

 Ведучий2: Але як і раніше танок – це видовище та приємне проведення часу.

 Ведучий 1:  Хоча сучасні танці з їх стрімкими ритмами, незвичайними і складними положеннями тіла добре тренують витривалість, вестибулярний апарат, систему дихання і серце. 

Ведучий2: То можна не ходити на фізкультуру і займатися танцями.

Ведучий1: Сподіваюсь, що колись  танці введуть до шкільної програми.

Ведучий2:  А поки цього не сталось, то насолоджуємось східним танцем у виконанні 10 класу!

Ведучий2: Незабутнім був танець!

 Ведучий 1:Людина може займатися хореографією тому, що не боїться імпровізації.

Ведучий 2: Зараз учні 11 класу зможуть показати на скільки вони не бояться імпровізувати та втілювати свої мрії та бажання виконуючи свій танець.

 Ведучий 1:  А що за танець?

Ведучий2: Модний і ритмічний танець, що виник в США в п’ятдесятих роках минулого століття. Це вічно юний Рок-н-рол.

Ведучий 1: Отож, зустрічайте учнів 11 класу та Рок-н-рол у їхньому виконанні!

Ведучий 2:Подякуємо учням 11 класу за запальний рок-н-рол.

Ведучий 1:Ось і підійшов до завершення наш Танцювальний марафон. Усі учасники проявили себе на високому рівні.

Ведучий 2:Заняття хореографією знімають зайве м'язове та нервове напруження

Ведучий 1: Та покращують емоційний стан школяра.

Ведучий 1: Танцюючи ви завжди будете в гарному настрої та в прекрасній фізичній формі.

Ведучий 1: Тому, танцюйте!

Разом . На нашій дискотеці.

docx
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
2003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку