Сценарій "У нас сьогодні п'ять уроків"

Про матеріал
Розважально- пізнавальний захід для 5-6-х класів. Поглиблення і розширення знань учнів з художньо-естетичних, природничих дисциплін.Виховання духовно-моральних якостей особистості, згуртуванню класного колективу .
Перегляд файлу

О.В.Месь, заступник директора з навчально – виховної роботи та Л.В.Перепелиця, педагог-організатор  Шепетівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства Хмельницької області.

 

Тема: «У нас сьогодні 5 уроків»

Мета: Сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів, поглибити і розширити знання учнів з художньо-естетичних, природничих дисциплін;

Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів;

Виховання духовно-моральних якостей особистості, згуртуванню класного колективу .

Форма проведення: розважально-пізнавальне захід.

Обладнання:  проектор та екран, музичний супровід, роздатковий матеріал.

Хід виховного заходу

Звучить запис шкільного дзвінка

Ведуча: Рада вітати вперше в цьому році у цій залі 5-тикласників. У нашій школі існує багато індивідуальних творчих конкурсів таких як  олімпіади, МАН, а таких конкурсів, де б зустрічалися класні колективи і змагаючись на рівних доводили чий клас дружніший, організованіший, цікавіший останнім часом було мало.

Тому сьогодні проводимо пізнавально – розважальний захід між 5-ми класами «У нас сьогодні 5 уроків».

(Музика: фанфари)

Ведуча: А сьогоднішню зустріч судитиме безкомпромісне журі…

 А зустріч нашу сьогоднішню проведе чарівна, красива, завжди усміхнена та неперевершена, Я, …педагог-організатор цього храму науки.

 Наша зустріч складатиметься з 5-ти уроків.

- На кожен урок  клас самостійно може обрати серед однокласників того, хто буде приймати участь . А отже залучимо більшу частину учасників для змагань.

- Оцінювання відбуватиметься вербально. Після кожного уроку журі буде оцінювати те, як ви справились із завданням. А тому, ви матимете змогу порівняти себе з іншими учасниками змагань. Будете бачити, де ваша команда справилась краще,  а де трішки не допрацювала.

- На кожному уроці є додаткове бонусне завдання команді, яка впоралась із завданням на уроці.

- загальний підсумок змагань журі зробить в самому кінці розважальної гри.

 

Під час проведення гри обовязкове дотримання таких правил:

- всі учасники гри повинні уважно слухати і не перепитувати.

- заборонено викрикувати, штовхатися, битися, кусатися, ображати слабших;

- на учасників гри, які порушують ці умови, буде накладено штраф, у вигляді

   скасування заробленого балу. Всім все зрозуміло?

Отож, розпочинаємо! А розпочнемо ми з жеребкування.

(Капітани команд тягнуть жребінь, для визначення порядку виступів)

 

Ведуча: І ми розпочнемо із знайомства - це представлення свого класу .

Розпочинаємо з 5-А класу далі 5-Б, 5-В.

Дякуємо усім командам за цікаве представлення класу. Оцінка журі.

А тепер настав час для першого уроку.

 

Дзвінок

1урок  «Природознавство».  По 4 учасника від класу. 

2- учасники працює над завданням, яке має назву «Що най-, най-,в Україні?». Їм роздаються аркуші паперу, на яких є завдання. Учні мають дати відповідь на питання.

Дайте відповідь.

  • Найбільша річка в Україні –
  • Найвища гора в Україні –
  • Найбільший звір в Україні –
  • Найглибше озеро в Україні –
  • Найбільше місто в Україні –
  • Найвищий птах в Україні –

Тим часом…

2 – учасники працюють з екраном. На екрані я показую зображення, а вони його називають, та вказують, що знають про те зображення. (Яструб коротконогий, хом’як звичайний, жук олень)- (Мати-й-мачуха, селера, чорна горобина).

(Узагальнення: тварини – занесені д0 Червоної книги України, а рослини - лікарські)

Цікаві факти:

Дніпро – 2201км. – 981 км. Для України Дніпро є головою водною артерією. Ця річка забезпечує водою 70% населення країни.

Говерланайвища вершина Українських Карпат і найвища точка України, висота якої складає 2061 м над рівнем моря.

Зубр досягає 850 кілограмів,. Довжина тулуба 3 метри чи навіть більше, висота в плечах від 1,6 до 2 метрів.

Світязь найглибше озеро в Україні. Розташоване в межах Шацького району Волинської області. Належить до групи Шацьких озер, що у межиріччі Прип'яті й Західного Бугу найбільша глибина 58,4 м,

Київ  столиця і найбільше місто України.розташоване, на березі р. Дніпро. Сьоме місто в Європі за чисельністю населення.

Журавель сірий є журавель сірий. Висота його досягає 120 сантиметрів, а маса — 7 кілограмів. При­літає в Україну в другій половині березня, а улюбленими його місцями є глухі зарості, болота, очеретяні заплави рік. Гніздо (до 1 метра в діаметрі) мостить на купинах.

 

Додаткове завдання: Фітобар: (дітям пропонується склянка чаю: суничного, калинового, з ромашки. Їм потрібно дізнатися який чай вони спробували).

 

Дякуємо усім командам за ґрунтовні відповіді. Оцінка журі.

А тепер настав час для другого уроку.

 

Дзвінок

2 урок «Літератури» по 5 учасників від класу.

Завдання: гравці  відповідають на запитання за змістом українських народних казок .

1) Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко ) 
2) В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика ) 
3) Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ? 
( Івасику-Телесику ) 
4) Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею) 
5) Кого зробив дід із соломи? (Бичка) 
6) Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць ) 
7) Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу) 
8) Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко) 
9) Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка) 
10) Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія ) 
11) Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак) 
12) Як звати зеленого чоловічка з довгою бородою, який живе у пеньку? ( Ох) 
13) Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза? (Червоні чоботи) 
14) У якій казці битий небиту віз? ( Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат) 
15) Кому в казці треба було відчинити, через поріг пересадити, нагодувати і спати покласти? ( Кобилячій голові) 
16) Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана) 

 

Додаткове завдання: на екрані демонструють слайди з зображенням казок. По завершенню, у дітей запитують: « Яку  кількість казок ви щойно побачили ?»  (5) («Лисичка сестричка і вовк, пані братик», «Лікар Айболить», «Курочка ряба», «Колобок»,  «Рукавичка».)

 

Дякуємо усім командам за швидкі відповіді. Оцінка журі.

А тепер настав час для третього  уроку.

 

Дзвінок

3 урок «Малювання».  По 5 учасників. Формують три колони по 5 учасників. Навпроти кожної команди на стіні приклеєний ватман.

Перші учасники йдуть до ватману і малюють голову та повертаються назад. Наступні малюють тулуб, і так далі, поки всі частини не будуть намальовані. Учасники не мають знати, що вони малюватимуть наступне. Частини можна малювати у будь якому порядку.

  •                   Малюємо голову
  •                   Малюємо тулуб
  •                   руки
  •                   ноги
  •                   носа
  •                   рота
  •                   очі
  •                   хвіст
  •                   роги
  •                   вуха

Завдання: дати ім’я невідомій цій істоті, охарактеризувати її  : що вона любить… і чому вона у вашому класі завилась.

 

Додаткове завдання:  Хто такі мариністи? (художники, які малюють море)

 

Дякуємо усім командам за вашу фантазію та вміння працювати в команді. Оцінка журі.

А тепер настав час для четвертого уроку.

 

Дзвінок

4 урок «Трудового навчання». По 5 учасників - хлопців,  по 5 учасниць – дівчат.

Завдання для дівчат: дати назви крупам, які роздані кожній команді - (рис, ячка, булугур, арнаутка, пшоно, манка, )

 Завдання для хлопців: дати назви інструментам, які роздані кожній команді (Ножівка , рубанок ,  долото , кліщі , викрутки, затискачі , напилок .)

 

Додаткове завдання: Складені паперові фігурки називаються….( витинанка, ікебана, орігамі)

 

Дякуємо усім командам . Оцінка журі.

А тепер настав час для п’ятого уроку.

 

Дзвінок

 5 урок «Музика». По 5 учасників .

Кожній команді по 2 пісні.

Завдання: вчитель музики грає уривок з пісні , а ви її маєте вгадати та заспівати

 

Додаткове завдання: Назвіть  авторів слів та музики державного гімну України «Ще не вмерла Україна» …( Слова: Павло Чубинський. Музика: Михайло Вербицький )

 

Дякуємо усім командам . Оцінка журі.

 

Настав час для «Години класного керівника». Ваше домашнє завдання було інсценізувати будь-яку казку на новий лад.

 

Оцінка журі

 

Чи сподобався вам наш захід?  - Чим саме? - Про що нове для себе дізналися?

 

Щойно, любі діти, ви мали змогу ще раз пересвідчитись: наскільки важливо добре навчатися, мати гарні знання, як це може знадобитися в житті. Той хто має гарні знання буде цінним працівником, отримуватиме гарну заробітну плату. Тож бажаю вам добре навчатися, бути допитливими, здібними і ерудованими не лише в програмовому матеріалі. А найголовніше застосовувати свої знання і навички на практиці. Як говориться в прислів’ї: «Те що знаєш і вмієш, за плечима не носи».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бартащук Євгенія Павлівна
    Дуже гарна розробка. Використала її в якості відкритого виховного заходу в 5 класі. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мищенко Виталий Борисович
    Людмила напишите мне пожалуйста в личное на страничке ФБ https://www.facebook.com/profile.php?id=100044210207112
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 січня 2020
Переглядів
762
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку