Сценарій виховного заходу для гуртківців позашкільного закладу «Свято осені в стилі орігамі»

Про матеріал
Даний сценарій стане неабиякою знахідкою для керівників гуртків декоратино-прикладного мистецтва в прямку паперокручення та орігамі!
Перегляд файлу

 

 

Сценарій  

  виховного заходу для гуртківців позашкільного закладу

 

«Свято   осені в  стилі    орігамі»

Ведуча:

Осінь надворі яскрава

Люба, хороша пора

Падає листя каштана

Листя осіннє вмира…

Ведучий:

Зранку з осіннього гаю

Котиться сива імла

Знову я осінь кохаю

Знов повернулась вона!

Ведуча:

                 Чи є пора багатша, щедріша за урожай плодів, ягід, овочів?

                 Чи є пора прекрасніша за ту, коли в золото одягнені дерева? Немає.

Ведучий:

Осінь мила,

Барвиста, багата

До нас завітала на свято.

 

(Під музику в зал заходить дівчина в образі Осені)

Осінь:

Мене, напевне, нечекали?

Та вже прийшла моя пора,

І ви мене усі впізнали –

Я щедра осінь золота.

Я сьогодні гарне свято

Подарую дітворі

Будемо ми в ігри грати

Орігамі майструвати

І таночки танцювати.

 

Танок «Осіння мелодія» по завершенню якого до зали забігає Карлсон

 

Карлсон: Ой, здоровеньки були, малята, любі хлопчики дівчата! Я так на горищі замерз, що коли почув дитячі голоси, не втримавася, і прилетів до вас.

Осінь: Ми тебе гарячим чаєм почастуємо.

Карлсон: Із тортом?

Осінь: Із бутербродом.

Карлсон: Їж сама свій бутерброт. Я не люблю масла і ковбаси. Я люблю торти!

Осінь: Сьогодні ми святкуємо день орігамі. Співаємо, танцюємо, граємо в ігри. А ти? Ти прийшов і одразу ж вимагаєш торт. А заспівати слабо?

Карлсон: Так я слів не пам’ятаю. Я коли почув запах тортів, то про все забув.

Осінь: Тобі тільки торти на гадці! А що ж ти прийшов без блюдечка і ложечки?

Карлсон: Кому потрібно, нехай несе, а мені не треба. Я  цілий торт хап – хап – і нема. Дай торт, я тобі покажу.

Осінь: З твоїм «хап – хап» дітям нічого не залишться.

Карлсон: У них є мами, вони їм спечуть. А хто мені , бідному, не горищі спече? Мене тільки сонце пече... (Плаче). І живіт прилип до хребта, так хоче торта – а – а...

Осінь: Що ж ти розрюмсався? Живіт у нього пристав до хребта?! А мій тоді до чого пристав? Моїх чотири животи потрібно, щоб вийшов твій один.

Карлсон: То в мене так живіт розширився, бо хоче торта – а – а...

Осінь: Та дамо ми тобі торта! Тільки ти хоч словами привітай дітей із святом. Гадаю, це ти зможеш?

Карлсон: Можу, можу. (Облизується.) Любі діти, я дуже хочу торта.

Осінь: Карлсоне, ти наче жебрак. Побажай їм здоров’я, успіхів, а вже від так проси торт.

Карлсон: Добре. Дорогі діти, я хочу, щоб вам завжди на всі свята пекли великі торти і більшу частину з них ви віддавали мені.

Осінь: Карлсоне, ти знову за своє?

Карлсон: А я більше ні про що не можу думати. Усі думки тільки про  торти, торти, торти...

Осінь: Діти, пожаліємо Карлсона, почастуємо його тортом?

 

Подають 2 великих шматки торта. Карлсон один жує.

 

Осінь: Карлсоне, і тобі не соромно так їсти?

Карлсоне: Соромно, але дуже смачно!

Осінь: Ти хоч би поділився з дітьми іншим шматком.

Карлсон: Гаразд. Я коли поїм торта, стаю добрий – добрий. О! Придумав! Хто переможе в наступній грі, тому я подарую оцей смачненький, гарненький шматочок.

 

Гра «Переступи калюжки»

 

(На підлозі паперові калюжки «двома колами. Діти шикуються у 2 колонки по 5 учнів. Перша дитина тримає в руці парасольку, вона має якнайшвидше перескочити через йі калюжі і передати парасольку наступному гравцеві своєї колони. Переможцю Карлсон роздає шматки торта).

Ведуча:  А до нас завітав ще один незвичайний гість. Відгадайте, хто це?

 

Він звірят усіх лікує,

Від халеп різних рятує

І зайчат, і мавпенят,

Бегемотів, тигренят.

Ведучий: Вилікує він за мить

Все, що в звірів так болить,

Хто він?

Добрий лікар ...

Діти:          Айболить!!!

 

Правильно діти. А ось і він.

 

Айболить (з корзинкою в руках):

 

Сонце радісно сміється,

Розпочавсь навчальний рік!

Все чистенько, всі здорові –

Тож хворіти вам не слід!

Буде мати зір здоровий,

Бачити вперед і вбік,

Той, хто моркву їсть сирую

Або п’є морквяний сік.

Від простуди та ангіни

Допоможуть апельсини;

Ще грейпфрут, і мандарин,

І лимон, хоч кислий він.

Їсти овочі і фрукти,

Вітаміни споживати!

От тоді красивим будеш

І здоров’я добре мати!!!

 

Осінь: Шановний лікарю, а що у вас в корзинці?

Лікар: А це, дякуючи тобі, Осінь, в цьому році був зібраний щедрий врожай.

Ведуча: Я зараз ми  з ведучим по черзі загадаємо загадки про те, які овочі та фрукти можуть бути в корзині, а ви відгадайте.

 

(Читають загадки. А Осінь в цей час підказує пантомімою).

 

  1. Сам червоний, а чуб зелений? (Буряк).
  2. Я хоч дуже і гірка,

     То ж корисна я яка.

     Я то й цілюща, кожен знає

      Від хвороби захищаю. (Цибуля).

  1. Мене смажать, мене варять,

     Хоч отрутою і корплять

     Всі мене їдять і хвалять,

     Бо зовуся я ... (Картопля).

  1. Не стелюсь я спати долі

     А дерусь завжди в гору. (Квасоля).

5. Сидить дівчина в коморі

    А коса її на дворі. (Морква).

 

 

Гра «Збери овочі»

 

(Діти групуються у у 2 колонки по 5 учнів. Через 10 кроків – кошик з овочами. Треба по одному перенести ложкою кожен овоч у сівй кошик. Команді, яка перемогла, Айболить роздає яблука великі, а іншій команді – маленкі).

 

Ведуча: А для всіх присутніх ми проведемо гру «Хто це робить?» Якщо хто впізнає себе в цій грі, то повторює такі слова: «Я, я і тільки я».

Хто встає завжди раненько,

І вмивається чистенько?

І тим більше для порядку

Робить кожен день зарядку?

Ведучий: Смачну кашу на сніданок

Хто їсть з маслом кожен ранок?

Хто до школи поспішає

І на друзів там чекає?

Ведуча: Хто п’є натуральні соки

І рум’яні має щоки?

На уроках хто сумлінно

Все вивчає на «відмінно»?

Ведучий: Має хто струнку фігуру

Любить спорт і фізкультуру?

Хто у школах, на перервах

Грає вчителям на нервах?

Ведуча:Хто в порядку й чистоті

Речі втримує свої?

Фрукти й овочі вживає

Соки свіжі споживає?

Ведучий: Хто, щоб в школу не ходити

З вас задумав захворіти?

Хто лягає вчасно спати,

Добре щоб відпочивати?

Карлсон: Шановна Осінь! Поки ми проводили гру, до нас надійшов лист.

Осінь: Зараз прочитаємо: «Екібана, Нагасакі, кімоно, цунамі, суші, ієрогліф. Підпис – Самурай». Що це?

Карлсон: О! Я здогадався. Сьогодні ж свято не лише Осені, а й свято Орігамі. І я думаю, що шляхетний Самурай вирішив завітати на свято.

 

(Заходить старшокласник в образі та одязі Самурая)

 

Самурай: Добрий день вам, діти добрі!

Чи зібрались всі сьогодні?

Всі, хто не сидить без діла

Коли є бумага біла,

Чи бумага кольорова

Та, яка вам до вподоби.

А мені цікаво знати

Чи мене ви упізнали?

Разом будем мандрувати

В світ казковий оригамі!

Ведуча: Звичайно, ми вас упізнали, шляхетний Самураю! Ви – професійний воїн – дворянин середньовікової Японії. Слово «самурай» означає «служити». У самураїв був свій кодекс поведінки – бусідо...

Самурай: Так, ви праві. Самурай завжди повинен подумати перед тім, як:      сказати слова,

бути помірним в їжі,

поважати своїх батьків,

бути вірним, справедливим та мужнім.

Ведучий: Так, ці правила середньовічного самурая важливі та актуальні і в наші  дні.

Самурай: А ще сьогодні ми навчимося робити самурайські шлеми в стилі оригамі. Я хочу, щоб всі учасники свята пам’ятали про мене цілий рік і виконували актуальні положення кодексу самураїв.

 

Гра «Знайди мене»

 

(На підлозі розтавлені 5 грибів, 5 шишок, 5 фруктів. Трьом гравцям зав’язують очі. Їм потрібно за 2 хвилини зібрати один вид предметів в корзинку).Самурай вручає подарунки.

 

Ведуча: А я запрошую всіх учасників підготуватися до конкурсного турніру по  виготовленню паперових поробок  в стилі орігамі.

Ведучий: Конкурсний турнір складається з трьох турів, а саме:

І тур: Участь приймають всі учасники, які виготовляють шлем самурая.

 

ІІ тур: 5 учнів, хто краще і швидше виготовив шлем самурая, виготовляють птаха (папугу або ворону).

 

ІІІ тур: 3 учнів, чиї поробки були найкращими в ІІ турі, за схемами виготовляють японські кусу дами ( паперові кулі).

(  Після кожного з етапів учні , які не пройшли в наступний тур,

отримують  солодкі призи.

Після останнього  туру Карлсон, Самурай та Осінь нагороджують подарунками та грамотами кращих оригамістів,

які посіли І,ІІ та ІІІ місця. )

             

Використана література

 

  1. Агапова І.А. Давидова М.А. 200 кращих іграшок із бумаги та картона. Москва 2009 р. Видавництво «Лада».
  2. Афонькін С.Ю. Афонькіна Е.Ю. «Веселі уроки орігамі в школі і вдома». Санкт – Пітербург 2001 р. Видавництво «Літера».
  3. Дерій Б.І. «Не гави, а шкільні забави». Тернопіль 2003 р. Видавництво «Підручники і посібники».
  4. «Хто здоров’я зберігає ...» Журнал «Позашкілля» № 8, 2007 р.

 

1

 

doc
Додано
12 червня 2020
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку