Громадянин України — це ти і я, це люди, які постійно живуть на Україні, люблять її і є патріотами своєї Вітчизни, готові захищати її територію, ідеали, працювати на її розвиток і процвітання, вчитись, удосконалювати свою майстерність, шанувати традиції, бути законослухняними, знати права і обов'язки, добре знати історію Батьківщини, традиції, мову, культуру, бути добрими, чесними, милосердними, працелюбними...
СЦЕНАРІЙ виховного заходу
для учнів 5-7х класів «Громадянин своєї Батьківщини»
Ведучий 1:Громадянин України — це ти і я, це люди, які постійно живуть на Україні, люблять її і є патріотами своєї Вітчизни, готові захищати її територію, ідеали, працювати на її розвиток і процвітання, вчитись, удосконалювати свою майстерність, шанувати традиції, бути законослухняними, знати права і обов’язки, добре знати історію Батьківщини, традиції, мову, культуру, бути добрими, чесними, милосердними, працелюбними.
Ведучий 2:Ми любимо нашу Україну, бо тут ми народились, вперше зіп’ялись на ноги і пішли у світ тими стежечками, які простягаються від рідного порога у широкий світ. Для кожної людини наймиліша та земля, де вона народилася і виросла. Недарма ж у народі кажуть: «Де рідний край, там і рай, а де чужина — там домовина». «Добре тому, хто в своєму дому». Бо в своєму рідному краю кожна травинка людині допомагає, кожна квіточка дарує усмішку, кожна пташечка співає тільки для тебе. «Людина без Вітчизни, що соловей без пісні».
1 учень.
Тепло своїх долонь і розуму, і серця |
2 учень.
І українську мову чарівну й багату, |
3 учень.
Й криниці чисті при дорозі з журавлями, |
4 учень
Люблю тебе, Вітчизно, мила Україно, |
5 учень.
Я — твій громадянин, я прагну підростати, |
Учитель:А що треба дитині для того, щоб відчути себе справжнім патріотом України, її громадянином?
Ведучий 1:Добре вчитись, щоб у майбутньому оволодіти спеціальністю і приносити користь.
Ведучий 2:Освіта — світло! Це запам’ятай! |
Ведучий1:Брати активну участь у житті класу і школи, відчувати свою причетність до шкільного життя і до життя країни.
Ведучий2:Як будеш ти активним в школі, друже, |
Ведучий 1:Любити природу, берегти і примножувати її багатства: садити сади, ліси, квіти, розчищати джерельця, щоб не міліли річки. Турбуватись про майбутнє нашої держави.
Ведучий2:Чарівний світ, неначе казка!
І небо чисте волошкове, |
Ведучий1:Берегти історичні і духовні пам’ятки нашого народу, не руйнувати, а вивчати і творити нову історію рідного краю.
Ведучий2:Ось сивий замок над рікою,
Увесь у шрамах і руїнах:
Тож не брудніть священні стіни, |
Учитель:Треба наполегливо вивчати рідну українську мову, бо це мова нашого народу — державна мова, яку треба знати і нести її у світ. Так записано у Конституції — основному Законі держави. Та й мовою нашою можна пишатись, бо вона дуже багата і красива, мелодійна. Ми патріоти своєї України, і нам треба її вдосконалювати і добре знати.
(Учні по черзі читають вірші)
Весь Всесвіт у мові розмістився,
І нас єднає рідна мова,
Бо рідна мова, наче мати,
І як гуртом, не поодинці,
А знехтуємо рідне слово, |
|
Горнусь до тебе, Україно, |
|
Учитель:Кожна людина передає свою любов до Батьківщини, як уміє, але чесно, палко і віддано, бо це надто сильне почуття — любов до рідного краю. Людина з ним живе, носить його у своєму серці і завжди хоче ним поділитися з іншими, вилити свої почуття у віршах чи прозі, у картинах чи в музиці, просто у самовідданій праці на благо Вітчизни.
Ведучий 1:Мій край чудовий — Україна!
Все найдорожче в цілім світі,
І найдорожча рідна мова
Усе найкраще і єдине, |
Ведучий2:Я щиро так люблю усе навколо мене,
Усе мені тут рідне: і поля, й джерельця, |