18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Сценарій виступу екологічної агітбригади на тему: «Раціональне природокористування»

Про матеріал
Сценарій, презентація виступу екологічної агітбригади «Eco-smile32» м. Кропивницький НВО №32 у міському (очному) етапі обласного заочного конкурсу екологічних агітбригад «Земля – наш спільний дім». Тема: «Раціональне природокористування» Мета: формувати екологічні, соціальні, комунікативні компетентності учнів; розвивати критичне мислення; виховувати екологічну культуру спілкування; створити атмосферу, що сприяє осмисленню проблеми раціонального використання природних ресурсів та енергозбереження; сприяти розвитку психоемоційної сфери; виховувати любов до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Електромобілі

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Острови зі сміття у Японії

Номер слайду 25

Економія ресурсів – порятунок природи!

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Енергозберігаючі лампочки

Номер слайду 28

Номер слайду 29

До

Номер слайду 30

Після

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Бутерброди в багаторазових коробках

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Конкурс “Друге життя відходів”

Номер слайду 40

Сукні з вторинної сировини

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Економія ресурсів – порятунок природи!

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Перегляд файлу

 

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ № 32

«СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ,

ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЦЕНТР «ШКОЛА МИСТЕЦТВ»

КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

 

                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сценарій виступу

екологічної агітбригади «Eco-smile32»

на тему: «Раціональне природокористування»

 

 

 

 

 

                                                           

                                                                            Розробила:

                                                                                    вчитель біології

                                                                                 Федотова Т.В.

 

 

 

Кропивницький, 2018 р.

 

Тема: Раціональне природокористування

Мета: формувати екологічні, соціальні, комунікативні компетентності учнів; розвивати критичне мислення; виховувати екологічну культуру спілкування; створити атмосферу, що сприяє осмисленню проблеми раціонального використання природних ресурсів та енергозбереження; сприяти розвитку психоемоційної сфери; виховувати любов до природи.

Реквізити: відео- та аудіозаписи, костюми, плакати-заклики, сміттєві баки.

За сценою лунає голос.

Пані та панове! Зустрічайте екологічну агітбригаду «ЕкоСмайл-32»

Під музику Дзідзьо « Вихідний» виходять члени команди

 

Зібралися знов в залі діти

Дорослим щоб тут нагадать,

На світі як треба нам жити

 Планету усім зберігать. 

Зібралися ми небайдужі

Природу  свою захистить,

Бо більше не можна  надалі

Землю нашу губить.

Приспів:

Збираємось ми час від часу,

Ці теми для нас –  крик душі.

Давайте думати разом 

Гуртом рятувати наш дім.

ЕкоСмайл…

ЕкоСмайл…

ЕкоСмайл…

32!

1 учень : Слухайте!

2 учень : Почуйте!

3 учень : Відчуйте серцем!

4 учень : Збагніть розумом!

5 учень : Зрозумійте душею!

6 учень :  Відчуйте природу в собі!

7 учен: Бо ми одне ціле з нею.

Всі: Вас вітає  агітбригада «Екосмайл-32»

Наш девіз: Природа наш дім і ми господарі у нім!

 

Наша мета:  боротьба за збереження  природних ресурсів Землі!

 

Мініатюра: “Земля захворіла”

 

( Земля заходить у кабінет до лікаря, фон космічна лабораторія).

Земля – Добридень.

Лікар – Доброго дня, Земля Сонцівна!

  • Лікарю, я до вас.
  • Давненько не були у нас.
  • Так, 65 млн років тому останній раз заходила…
  • Ну ви наче добре виглядаєте? Океани блакитні, материки –  всі на місці…

На що скаржитесь?

  • Лікарю, у мене проблема. У мене (хі-хі), справа в тому, я навіть не знаю як сказати, у мене завелись люди…
  • Та де ж ви людей підчепили? У вашому колективі планет людей ні у кого не має?
  • Я навіть не знаю, наче й потоп нещодавно приймала…?
  • Ось тільки не треба займатись самолікуванням. Минулого разу ви десь динозаврів підчепили, добре, що ми їх тоді метеоритом припекли.
  • Ну то давайте я вас зараз огляну.
  • Давайте.
  • Озонові дірки дивлюсь збільшились. Землетрусіть, не землетрусіть! Землетрусіть, не землетрусіть! 
  • Вулканірувати?
  • Не треба! Поверніться. А-а-а!!! Та у вас тут Сахара збільшилася. Що ж Сахару не догледіли?
  •  Я її розчухала.
  • Розчухали Сахару?  А ну рота  відкрийте .
  • А-а-а!
  • Що з вашим подихом? Це ж хронічна дощова кислотність.

Міряємо температуру (дивиться). Вона у вас на пару градусів підвищилась.

  • Лікарю, а що це означає?
  • Запущений парниковий ефект.  Нафту коли останній раз здавали?
  • Ви що, знущаєтесь? Тільки і роблю, що нафту здаю …танкерами.

Лікарю, що ж мені робити?

  • Що робити, що робити. Екоімунну систему треба зміцнювати, бо у вас на тілі вже облисілі ділянки з`явилися. Ну що ж Земля Сонцівна, стан у вас важкий, але вилікувати вас ще можна!

 

 

 

1 учень: Наша епоха увійде в історію цивілізації як ера глобальної екологічної кризи.

2учень: За статистикою щохвилини знищується більше 51 акра тропічних лісів.

3 учень: Щохвилини використовується близько 35 000 барелів нафти.

4 учень: Щохвилини знищується 50 т родючого грунту через неправильне його використання.

5 учень: Щохвилини підприємства в атмосферу виділяють 12 000 т вуглекислого газу.

6 учень:  За прогнозами вчених у найближчі роки на Землі будуть зникати щодня близько 100 видів живих організмів.

7 учень: У світі щорічно накопичується до 300 млрд т сміття.

1 учень:  Чи знаєте ви, що папір розкладається 2 роки, консервна банка – 70 років, а поліетиленовий пакет, взагалі, - кілька сотень років. 

 

Пісня і танок: “Сортування сміття”(Під кліп маленьких Екоменів)

Що би, що би , що би

Планету рятувать,

Треба, треба, треба

Сміття нам сортувать.

Зелений, жовтий, синій

Баки відшукай

Та скло, папір і пластик

Окремо залишай.

Супер, супер сила

У твоїй душі,

Просто ти до себе

У серце загляни.

Зелений, жовтий, синій

Баки відшукай

Та скло, папір і пластик

Окремо залишай.

Треба, треба, треба

Природу поважать,

Друзі – це так просто

Сміття нам сортувать!

 

2 учень: А чому так важливо сортувати сміття?

3 учень: Усім відомі факти метанобактерії здатні переробляти органічне сміття на біогаз.

4 учень: З ріпакової олії отримують дизельне пальне.

5 учень:  В європейських країнах та Японії половину всього паперу виробляють саме з макулатури.

6 учень:  Для виготовлення 1 т паперу потрібно знищити 17 дерев.

7 учень: Виплавка сталі з металобрухту зменшує використання енергії, води та отруйних викидів в атмосферу.

1 учень:    -  Багато хто вважає, що на екологічні питання впливають тільки  політики або виробники.

2 учень: - Але кожен з нас може змінити світ  на краще.

Всі:  Економія ресурсів –  порятунок  природи!

  • Ми вимикаємо світло, коли виходимо з кімнати – так економиться електроенергія.
  • Ми використовуємо енергозберігаючі лампочки – заощаджуємо свої гроші.
  • У нас утеплені пластикові вікна і двері, взимку - це зберігає тепло.
  • Ми знижуємо температуру приміщення, коли йдемо з дому – економимо витрати газу.
  • Ми не кип`ятимо повний чайник води  економимо електроенергію.
  • Ми не кидаємо сміття на вулиці, а відносимо до смітника – зберігаємо довкілля чистим.
  • Ми списуємо папір з обох сторін, здаємо газети в макулатуру – зберігаємо ліс.
  • Ми списуємо папір з обох сторін, здаємо газети в макулатуру – зберігаємо ліс.
  • Ми носимо бутерброди в багаторазових коробках, а не в кульках – зменшуємо забруднення довкілля синтетичними відходами.
  • У лісі ми не рвемо квітів, а просто милуємося красотою первоцвітів – зберігаємо види рослин.
  • Вирощуємо кімнатні рослини у школі і вдома, саджаємо дерева і кущі – сприяємо збагаченню повітря киснем.
  • Ми говоримо про екологічні проблеми нашого міста із сусідами, у школі.
  •  Пишемо екологічні статті в шкільній газеті, проводимо роз`яснювальні бесіди для молодших школярів – сприяємо поширенню інформації.
  • Беремо участь у шкільних конкурсах "Друге життя відходів",

     конкурсах малюнків та плакатів на тему "Водо- , тепло-,

     енергозбереження". 

 

Фінальна пісня 

Світ, в якому ми живем,

Занедбаний людьми,

Повільно помирає…

Вже нема на картах плям,

Людина тут і там

Лише про гроші дбає

Приспів:

Піднімемось дружно ми,

Скажемо: не треба!

Не нівечіть ні води,

Ні землі, ні неба!

На сполох ми б’єм:

Одуматись вже час!

Батьки, бережіть

Нашу землю для нас

Ти ліс не рубай,

Річок не грязни,

Уникнути не пізно

Страшної біди!

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Охмат Надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Екологія, 11 клас, Сценарії
До підручника
Екологія (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
16 січня
Переглядів
377
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку