Сценарій "Візитка на семір вчителів початкової школи"

Про матеріал

Сценарій зустрічі гостей на семінарі вчителів початкової школи. Рекомендації: візьми ведучих-ораторів з 4х класів і хай вдягнуться як вчительки, і навіть прорепетируй з ними інтонацію вчителів. Всі інші сценки були виконані учнями 6х класів.

Перегляд файлу

Візитка на семінар початкових класів

Добрий день, хто тут зібрався нині.

Добрий день, хто слухає тут нас.

Добрий день промовимо ми щиро.

Шановні гості, ми, вітаєм вас.

(заходить дві дівчинки з 4-А класу під виглядом вчителів)

Вчителька 1: Так, швиденько сідаємо на свої місця наші пташечки.

Вчителька 2: Подивіться в мої прекрасні очі. (всі дивляться) Ну все, контакт встановлено.

Вчителька 1: (первачкам) Слухаємо, дивимось і насолоджуємось. Можете починати.

(вірші від 1-А, Б кл.)

Ми школи дванадцятої - сьогодні делегати

Тож дозвольте слово вам сказати.

Гостей шановних щиро привітати,

Здоров’я, гараздів, усім побажати.

 

Ми вам раді люди добрі,

Заходьте сміливо до нас

І запрошуєм ласкаво

На цікавий майстер-клас.

 

Вчителька 2: Просимо Вас бути відкритими до нових знань, і залишатися в гарному настрої цілий день.

 

Вчителька 1: Наша початкова школа працює по впровадженню ідей Василя Сухомлинського.

 

Вчителька 2: Діти є активними учасниками концертів, олімпіад. Вони розвиваються завдяки нашим вчителькам, які крокують в ногу з часом, не сидять на місці і вигадують, запроваджують нові форми, методи роботи на уроці.

 

Вчителька 1: Постривай, а взагалі що таке школа? Що таке урок? І як проходить звичайний урок в більшої кількості шкіл?

 

Вчителька 2: Подивіться жартівливу музичну композицію.

(Музична сценка – 6 клас)

Вчителька 1: В нас зовсім по іншому проходить урок.

 

Вчителька 2: Розкажи як.

 

Вчителька 1: Та нашим гостям не цікаво це, вони ж тут знаходяться через ці літери : ШНУ. Ой, не ШНУ а НУШ.

Вчителька 2: Що таке нова українська школа? Так, очікування від неї – жахливі в більшості з вас. Свобода, діти не поважають нікого. Але це на перший погляд.

 

Вчителька 1: Ми хочемо вас трішки заспокоїти. Ми зовсім по іншому уявляємо дітей нової української школи.

 

Вчителька 2: І зараз порівняємо ваші очікування і наше уявлення.

В новій українській школі буде все те що і в старій, але трішки видозмінене, покращене.

(Сценка 6 клас «НУШ – Ваші очікування, наше уявлення)

Ваші очікування

Наші уявлення

Запізнення на урок

Вч.:Добрий день діти, сьогодні ми з вами подивимось як росте цибулька. Ось ваші діточки, ви їх саджали на минулому тижні. (стук у двері)

(дитина здоровається зі всіма і сідає на місце)

Вч.: Добрий день діти, сьогодні ми з вами подивимось як росте цибулька. Ось ваші діточки, ви їх саджали на минулому тижні. (стук у двері)

-Пані Ольга можна увійти?

Вч: Так, Машенька, знову запізнилася, будильник не заграв? Ну заходь, нічого страшного, головне виспалась.

Прес-опитування

Вч.: Діти, що таке сонце? Чому небо блакитне?  (всі ховаються під столи, одна дівчина тягне руку)

Дуже хоче відповісти Поліна.

А: Чому, я тільки учора відповідала. Чому я?

Вч.: Діти, що називається казкою? Які казки ви знаєте? Що таке сонце? Чому небо блакитне? (всі тягнуть руку по черзі)

Коли вчителя викликав директор

(дзвонить телефон всі діти танцюють)

Вч.: Так, вже йду, діти дочитуємо.

(діти починають грати в «Хто сильніший»)

  • Нам можна все.
  • Шухер

Голос: Вчителя вже звільнено.

Вч.: Дякую діти.

Діти: Нема за що.

(стук у двері) – Пані Ольга вас директор викликає.

Вч.: Діти працюємо в групах. Правила класу ви пам’ятаєте. Я зараз прийду.

(діти всі читають)

Контрольна робота

Вч.: Діти, як ви зрозуміли, сьогодні в нас контрольна робота. (діти всі повзають, хватаються за животи)

Йди в медпункт.

(під пісню «Я свободен» Надя  повільно біжить)

Надя! (починає повзти під музику «Какая боль, какая боль»)

Вч.: Діти, як ви зрозуміли, сьогодні в нас контрольна робота.

О: Я роздам зошити?

  • Ой, живіт болить.

Вч.: Діти, сьогодні в нас практичне заняття, контрольна відміняється.

Вивчення нової теми

Вч.: Діти сьогодні тема, з вашого життя. (діти виглядають на дошку під пісню «Нам учитель задает сложные задачки») Все зрозуміло?

Всі: Ні!

 

Вч.: Діти сьогодні тема, з вашого життя. (всі пишуть під спокійну музику) Все зрозуміло?

Всі: Так пані Ольга.

Реакція на оцінки

Вч.: Ну що діти, скільки ви собі поставили балів?

Д: В мене три, ура. (всі вітають її)

 

Вч.: Ну що діти, скільки ви собі поставили балів?

В: В мене чотири, який жах (всі заспокоюють)

Вч: Зараз виправимо, що ти не зрозумів?

Перерва

Вч.: Діти, дзвоник продзвенів, відпочивайте. (діти створюють хаос, носяться по класу під пісню «Погоня, погоня»)

Вч.: Діти, дзвоник продзвенів, відпочивайте. (всі спокійно грають)

 

Вчителька 1: А що дійсно буде з нашими дітьми, побачимо через декілька років.

Вчителька 2: Завжди лячно перед чимось новим. Наші діти не бояться нововведень. Ось послухайте.

(Вірші)

До різних наук ми охочі

Вони ведуть нас до вершин.

Але покажемо сьогодні –

Мистецтво музики, англійської мови, основ здоров’я.

 

Музика – предмет не новий,

Мальовничий, пречудовий.

І цікавий нам всією

Неповторністю своєю.

 

Іноземна – дивна мова

Так потрібна зараз всім.

Саме в ринкових умовах,

Особливо молодим.

 

Хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини –

Це ж чудово для людини.

 

Усіх ми вітаємо щиро і радо,

Просим до праці і мудрої ради.

Добрі ідеї нехай щохвилини

Служать для щастя й добра України.

 

Живіть, творіть, працюйте

І сійте знань зерно.

Ліпіть, хваліть, будуйте

Ми з вами заодно.

 

Здоров’я вам міцного!

І щастя вам земного.

Добра – щоденного

Настрою – веселого

Гумору – здорового,

А життя вам – довгого.

 

Вчителька 1: Дякуємо вам за гарну поведінку. А тепер, візьміть кораблик, і з ним будьте до тих пір, поки Вам не скажуть що з ним робити.

 

Вчителька 2:Гарного дня, любі пташечки.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чапська Лариса Миколаївна
    дякую! Сподобалось, трохи взяла для себе
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Корж Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
5519
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку