Сценарй розважальної програми "Подорож до країни Мультляндії"

Про матеріал

Сценарій розважальної програми для дітей 1-4 класів

В програмі задіян проектор, напишіть мені я надішлю файли для проведення заходу за моїм сценарієм.

Перегляд файлу

              Сценарій розважальної програми «Подорож у країну мультляндію»

          12.06.2019р                                                                                        10.00

Герої: Чарівниця; Розочка; Фіксики; Маша та Ведміть; Мини Маус.       

  1. Фанфари  01. Анімація Казковий світ                                                                                      

Диктор:   Казка-це світ, чарівний та незвичний,

                 Казка-це диво,сповнене краси.

                 Поринуть у казку-це ж бо так цікаво,

                Це справді свято, радість для душі.

 

                                вихід Чарівниці

Чарівниця:      « Добрий день, діти!  Я дуже рада, що ви завітали до мене у гості, Чарівне королівство казок.              2.Фанфари

 

                                         3.Фон Королівство казок

Чарівниця:       Я  знаю, що ви любите  казки  та мультики.  Зовсім  маленькими  ви  їх  полюбили.   Герої казок та мультиків – наші  великі   вчителі, які  спочатку  виховують, а потім розважають.

                       Вони вчать любити прекрасне, розрізняти добро  і  зло, радіти  за  перемогу інших, брати  приклад з веселих, добрих,   вірних   і   чесних героїв.    І сьогодні, діти, ми  подорожуємо  по наших  відомих та улюблених  мультиках, зустрінемося з казковими героями».  

 

  1. Фон паровозика.                       02.Анімація паровозика

                                  03. Казковий світ

 

Чарівниця:    Але спочатку нам треба познайомитися. Мене звуть Чарівниця.

                      А вас як? Ну – мо всі разом голосно крикніть своє ім,я. /відповідь/

                           А тепер тільки дівчатка. /відповідь/

                          А тепер тільки хлопці. /відповідь/ Молодці.

Чарівниця        То що, Ви готові зустріти першого героя. Як ви думаєте, хто це може бути? \відповідь\ Зараз я вам загадаю загадку, яка допоможе дізнатися кого ми чекаємо у гості.

 

Що за квіточка пахуча,

Дуже гарна та колюча,

Зривати себе не дозволяє,

Колючками всіх лякає?

          Хто це, діти? \відповідь\ Вірно, це принцеса Трояндочка. Відправляємося у країну Троляндію.

 

 

  1.  Фон – вихід Принцеси Трояндочки    04. Фото Трояндочка

Трояндочка:    Привіт, Привіт. Я дуже рада вас вітати в нашій країні. Які ви всі веселі і гарні, ніби готувалися до нашої зустрічі.  Готувалися? \ молодці\

                           Друзі, а що ви знаєте про казкових тролів? \відповідь\

Тролі дуже веселі та дружні. З піснями та танцями вони проводять весь свій день.

 

Трояндочка:   А хто знає головне правило тролів? \ відповідь\

                                                Троль, троля у біді не лишає!

                           Які ви молодці все про нас знаєте, тому я Принцеса Трояндочка, може сміливо вас  називати справжніми тролями.

                           Але спочатку,  ви повинні повторити наше правило гучно всі разом, тільки тоді чари здійсняться і ви станьте справжніми тролями.

                            Давайте гучно, всі разом тричі. Троль, троля у біді не лишає! – 3 р. Молодці, я вас вітаю!

 Троянд:         Тепер, коли ви стали тролями я просто повинна вам повідомити вам один трольский секрет.

                       Поряд з нами живуть не щасливі Бергени,  05. Фото Бергена

 які так і бажають нас з,їсти. Тому ми повинні остерігатися, якщо ви побачите ось цього Бегрена  \фото на екрані\, швидко ховайтеся, щоб він вас не знайшов.  06.Фото Трояндочки

                     Діти, бачите у мене на руці браслет. Цей браслет повідомляє тролів, що час  обійматися, тому будьте уважні. \браслет засвітився\

                 Ви бачите диво, прийшов час обійматися. Швидко обіймайте один одного.  \обійми\

                                             6.Фон – вихід Бергена \діти ховаються\

Трояндочка:      Все чисто діти, Берген вже пішов. А нам час розважатися.   

                     Вставайте з своїх місць, дивіться на екран, та повторюйте рухи.

 

                                                07. Відео танці тролів

Чарівниця: Дякуємо тобі Принцесо Трояндочко, а нас час вирушати далі.

Трояндочка: Мені було дуже весело з вами, а вам зі мною? \відповідь\

Чарівниця: Діти, давайте подякуємо Принцесі і поїдемо далі.

 

                                 7.Фон паровозика 08.Анімація паровозик

Чарівниця: Діти, ось ми прибули на наступну зупинку. Зустрічайте нових героїв.

                                                      09. Фото Поміхи.

                      Ой, діти, наш проектор зламався, якісь поміхи.

                                            8.  Фон – вихід Фиксиків

 

Нолик: Привет друзья. Тыдыщ \показывает знак Фиксиков\

Сим: Я – Симка!

Нол: Я – Нолик! Тыдыщ. Что, пора нам веселится?

Симка: Не спеши Нолик. Что у вас случилось?

Чарівниця: У  нас трапилась біда! У нас зламався проектор. Як нам бути?   Допоможіть нам.

Симка:             Мы починим ваш проектор, но вы должны нам помочь! Для этого вам необходимо выполнить наши задания и тогда наш праздник состоится!! Будьте внимательны! Покажите, какие вы дружные.

Нолик: Повторяйте за нами.

Симка: 1. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.

               Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.

 Пожмите руку другу с лева, а теперь другу справа.

                           2.  В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.

                           Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.

               Пожмите плечо другу с лева, а теперь другу справа.

            3.В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.

             Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.

             Пожмите колено другу с лева, а теперь другу справа.

                             4.В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.

                             Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.

                             Улыбнитесь другу с лева, а теперь другу справа.

            5. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.

             Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.

             Пожмите животик другу с лева, а теперь другу справа.

                               6. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.

                                   Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.

                                    Напугайте друга с лева, а теперь друга справа.

          7. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.

             Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.

              Рассмешите  друга с лева, а теперь друга справа.

           

Нолик: Молодцы дети. Сейчас мы посмотрим, что там с вашим экраном.

                    Фиксики заходят за экран и чинят проектор.

                                         09. Фото Фиксиков

Симка:        Готово. Тыдыщ! Экран мы ваш подчинили, но на этом задания не заканчиваются.

Нолик: Для вас есть еще одно задание.

Симка:         Проверим, насколько хорошо вы знаете героев нашего познавательного мультика. Сейчас на экране появится силуэт героя, у вас есть 10 секунд, чтобы разгадать, кто это.

Нолик: Вы готовы? \ответ\

Симка: Внимание на экран. 

                        010. Угадай фиксика видео. 9. Фон Фиксиков

Симка: Приятно дети, что вы хорошо знаете этот мультик. Тыдыщ!

Чарівниця: Нам вже час відправлятися далі. Проводжаємо Фіксиків.

Фіксикі: Тыдыщ!

Чарівниця: Поїхали!

                        10. Фон Паровозика. 011. Ан.паровозик

                      11.Фон Маши та Ведмідя. 012. Фото Маши та ведмедя

Маша: О, ви хто такі? Що ви тут робите? \у руках банка з варенням\

Чарівниця: Маша, ти що? Ми до вас у гості.

Маша: Гості? А я вас не чекала і не готувалася.

Чарівниця: Як не готувалася? А це що в тебе в руках? Хіба не солодощі.

Маша:     Це не для вас, а для Михасика. Він на мене розсердився, я трохи нашкодила, ось і не розмовляє зі мною і не грається.

Чарівниця: А ти пограйся з нами, він почує, що ти стала чемною і вийде до нас.

Маша:      Добре, якщо ви так любите солодощі та варення, то допоможіть мені. Ось у мене є банка з варенням в ній перемішалися фрукти та овочі, допоможіть мені розібратися, з чого можна варити варення, а з чого ні. Зараз на екрані з’являтимуться картинки фруктів, або овочів, якщо з цього овочі або фрукта ми варимо варення, то всі разом плескайте в долоні. Зрозуміло?

                                             013. Слайди Варення

 

Маша:   Молодці діти. Ну що? Давайте всі разом погукаємо Михасика!

                3,4..Ми-ха-сик, Ми-ха-сик.

                                       12. Фон- вихід Михасика

Маша:      Нарешті. Михасик, тільки подивись хто до нас прийшов у гості. Це дуже чемні та розумні діти. Вони дуже полюбляють ігри та загадки.

                                     Михасик жестикулює

Маша:     Що ти кажеш, Михасику? В тебе е ще одна гра? Чудово! Діти, Михасик хоче дізнатися як добре ви знаєте мультики. Дивіться на екран, та слухайте. Зараз пролунає пісня з мультика, у вас є декілька секунд, щоб розгадати що це за мультик. Готові?

                                014.Відео Гра «Що за мультик»

Чарівниця:       Дякуємо вам Михасик та Маша за теплу та веселу зустріч. А нам вже час.

Маша: Дякуємо що завітали. Па-па!

Чарівниця: Діти, рушаємо далі. Наступна зупинка Діснейленд.

                               13.Фон паровозика 015.Ан.паровозик

Чарівниця: Діти, а яких героїв Діснейленду ви знаєте? \відповідь\

                    Зустрічайте зірку Діснейленду, чарівну Міні Маус.

                             14. Фон Мини Маус    015. Ан. Діснейленд

                             15. Привітання Міні Маус. 016. Фото Міні Маус

Чарівнция:    Міні Маус переможниця міжнародних конкурсів танцю, вона дуже   любить танцювати. Потанцюймо разом з нами, ти згодна?

                              017.Відео на екрані. Танці з Міні.

Чарівниця:     Які ви молодці. Нажаль нам вже пора вертатися додому. Дякуємо тобі Міні Маус, що була така привітна з нами.

                            16.Запис Відповідь Міні Маус

                      17. Паровозик фон. 018. Ан.паровозик

                      019.  Казковий світ

 

 

 

Чарівниця:     Діти, сьогодні були дуже чемні та веселі, за таку добру поведінку я хочу вас похвалити. Ви – молодці.

                         А тепер настав час магії. Зараз, за допомогою чарів  ми дізнаємося, хто щасливчик на нашому святі та отримає приз. Дивіться на екран. Перша цифра – ряд, а друга – місце на якому сидить наш щасливчик. Отже, 1,2,3..Цифри з’явиться.

                      020. Відео розіграш

                                 Називаєте цифри, та запрошуєте переможця.

                         Вітаємо тебе, ось твій приз. Мильні бульбашки – міньйон. Щоб в тебе був такий веселий та гарний настрій завжди, як у Міньонів.

                          Діти, ще я хочу запросити вас на нашу нову розважальне мульт-шоу «Міньони, бананова вечірка», яке відбудеться найближчим часом.

А зараз діти увага на екран, ми приготували для вас мультик _________________.

 Цікавого перегляду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

1

Сценарій має авторсько – компілятивний вид

©Чернномор Дар’я Олексіївна

docx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
1765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку