Сценарій розважальної програми для дітей 1-4 класів
В програмі задіян проектор, напишіть мені я надішлю файли для проведення заходу за моїм сценарієм.
Сценарій розважальної програми «Подорож у країну мультляндію»
12.06.2019р 10.00
Герої: Чарівниця; Розочка; Фіксики; Маша та Ведміть; Мини Маус.
Диктор: Казка-це світ, чарівний та незвичний,
Казка-це диво,сповнене краси.
Поринуть у казку-це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.
вихід Чарівниці
Чарівниця: « Добрий день, діти! Я дуже рада, що ви завітали до мене у гості, Чарівне королівство казок. 2.Фанфари
3.Фон Королівство казок
Чарівниця: Я знаю, що ви любите казки та мультики. Зовсім маленькими ви їх полюбили. Герої казок та мультиків – наші великі вчителі, які спочатку виховують, а потім розважають.
Вони вчать любити прекрасне, розрізняти добро і зло, радіти за перемогу інших, брати приклад з веселих, добрих, вірних і чесних героїв. І сьогодні, діти, ми подорожуємо по наших відомих та улюблених мультиках, зустрінемося з казковими героями».
03. Казковий світ
Чарівниця: Але спочатку нам треба познайомитися. Мене звуть Чарівниця.
А вас як? Ну – мо всі разом голосно крикніть своє ім,я. /відповідь/
А тепер тільки дівчатка. /відповідь/
А тепер тільки хлопці. /відповідь/ Молодці.
Чарівниця То що, Ви готові зустріти першого героя. Як ви думаєте, хто це може бути? \відповідь\ Зараз я вам загадаю загадку, яка допоможе дізнатися кого ми чекаємо у гості.
Що за квіточка пахуча,
Дуже гарна та колюча,
Зривати себе не дозволяє,
Колючками всіх лякає?
Хто це, діти? \відповідь\ Вірно, це принцеса Трояндочка. Відправляємося у країну Троляндію.
Трояндочка: Привіт, Привіт. Я дуже рада вас вітати в нашій країні. Які ви всі веселі і гарні, ніби готувалися до нашої зустрічі. Готувалися? \ молодці\
Друзі, а що ви знаєте про казкових тролів? \відповідь\
Тролі дуже веселі та дружні. З піснями та танцями вони проводять весь свій день.
Трояндочка: А хто знає головне правило тролів? \ відповідь\
Троль, троля у біді не лишає!
Які ви молодці все про нас знаєте, тому я Принцеса Трояндочка, може сміливо вас називати справжніми тролями.
Але спочатку, ви повинні повторити наше правило гучно всі разом, тільки тоді чари здійсняться і ви станьте справжніми тролями.
Давайте гучно, всі разом тричі. Троль, троля у біді не лишає! – 3 р. Молодці, я вас вітаю!
Троянд: Тепер, коли ви стали тролями я просто повинна вам повідомити вам один трольский секрет.
Поряд з нами живуть не щасливі Бергени, 05. Фото Бергена
які так і бажають нас з,їсти. Тому ми повинні остерігатися, якщо ви побачите ось цього Бегрена \фото на екрані\, швидко ховайтеся, щоб він вас не знайшов. 06.Фото Трояндочки
Діти, бачите у мене на руці браслет. Цей браслет повідомляє тролів, що час обійматися, тому будьте уважні. \браслет засвітився\
Ви бачите диво, прийшов час обійматися. Швидко обіймайте один одного. \обійми\
6.Фон – вихід Бергена \діти ховаються\
Трояндочка: Все чисто діти, Берген вже пішов. А нам час розважатися.
Вставайте з своїх місць, дивіться на екран, та повторюйте рухи.
07. Відео танці тролів
Чарівниця: Дякуємо тобі Принцесо Трояндочко, а нас час вирушати далі.
Трояндочка: Мені було дуже весело з вами, а вам зі мною? \відповідь\
Чарівниця: Діти, давайте подякуємо Принцесі і поїдемо далі.
7.Фон паровозика 08.Анімація паровозик
Чарівниця: Діти, ось ми прибули на наступну зупинку. Зустрічайте нових героїв.
09. Фото Поміхи.
Ой, діти, наш проектор зламався, якісь поміхи.
8. Фон – вихід Фиксиків
Нолик: Привет друзья. Тыдыщ \показывает знак Фиксиков\
Сим: Я – Симка!
Нол: Я – Нолик! Тыдыщ. Что, пора нам веселится?
Симка: Не спеши Нолик. Что у вас случилось?
Чарівниця: У нас трапилась біда! У нас зламався проектор. Як нам бути? Допоможіть нам.
Симка: Мы починим ваш проектор, но вы должны нам помочь! Для этого вам необходимо выполнить наши задания и тогда наш праздник состоится!! Будьте внимательны! Покажите, какие вы дружные.
Нолик: Повторяйте за нами.
Симка: 1. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.
Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.
Пожмите руку другу с лева, а теперь другу справа.
2. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.
Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.
Пожмите плечо другу с лева, а теперь другу справа.
3.В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.
Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.
Пожмите колено другу с лева, а теперь другу справа.
4.В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.
Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.
Улыбнитесь другу с лева, а теперь другу справа.
5. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.
Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.
Пожмите животик другу с лева, а теперь другу справа.
6. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.
Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.
Напугайте друга с лева, а теперь друга справа.
7. В этом зале все друзья. Теперь вы. В этом зале все друзья.
Ты и мы, и ты, и я. Теперь вы. Ты и мы, и ты, и я.
Рассмешите друга с лева, а теперь друга справа.
Нолик: Молодцы дети. Сейчас мы посмотрим, что там с вашим экраном.
Фиксики заходят за экран и чинят проектор.
09. Фото Фиксиков
Симка: Готово. Тыдыщ! Экран мы ваш подчинили, но на этом задания не заканчиваются.
Нолик: Для вас есть еще одно задание.
Симка: Проверим, насколько хорошо вы знаете героев нашего познавательного мультика. Сейчас на экране появится силуэт героя, у вас есть 10 секунд, чтобы разгадать, кто это.
Нолик: Вы готовы? \ответ\
Симка: Внимание на экран.
010. Угадай фиксика видео. 9. Фон Фиксиков
Симка: Приятно дети, что вы хорошо знаете этот мультик. Тыдыщ!
Чарівниця: Нам вже час відправлятися далі. Проводжаємо Фіксиків.
Фіксикі: Тыдыщ!
Чарівниця: Поїхали!
10. Фон Паровозика. 011. Ан.паровозик
11.Фон Маши та Ведмідя. 012. Фото Маши та ведмедя
Маша: О, ви хто такі? Що ви тут робите? \у руках банка з варенням\
Чарівниця: Маша, ти що? Ми до вас у гості.
Маша: Гості? А я вас не чекала і не готувалася.
Чарівниця: Як не готувалася? А це що в тебе в руках? Хіба не солодощі.
Маша: Це не для вас, а для Михасика. Він на мене розсердився, я трохи нашкодила, ось і не розмовляє зі мною і не грається.
Чарівниця: А ти пограйся з нами, він почує, що ти стала чемною і вийде до нас.
Маша: Добре, якщо ви так любите солодощі та варення, то допоможіть мені. Ось у мене є банка з варенням в ній перемішалися фрукти та овочі, допоможіть мені розібратися, з чого можна варити варення, а з чого ні. Зараз на екрані з’являтимуться картинки фруктів, або овочів, якщо з цього овочі або фрукта ми варимо варення, то всі разом плескайте в долоні. Зрозуміло?
013. Слайди Варення
Маша: Молодці діти. Ну що? Давайте всі разом погукаємо Михасика!
3,4..Ми-ха-сик, Ми-ха-сик.
12. Фон- вихід Михасика
Маша: Нарешті. Михасик, тільки подивись хто до нас прийшов у гості. Це дуже чемні та розумні діти. Вони дуже полюбляють ігри та загадки.
Михасик жестикулює
Маша: Що ти кажеш, Михасику? В тебе е ще одна гра? Чудово! Діти, Михасик хоче дізнатися як добре ви знаєте мультики. Дивіться на екран, та слухайте. Зараз пролунає пісня з мультика, у вас є декілька секунд, щоб розгадати що це за мультик. Готові?
014.Відео Гра «Що за мультик»
Чарівниця: Дякуємо вам Михасик та Маша за теплу та веселу зустріч. А нам вже час.
Маша: Дякуємо що завітали. Па-па!
Чарівниця: Діти, рушаємо далі. Наступна зупинка Діснейленд.
13.Фон паровозика 015.Ан.паровозик
Чарівниця: Діти, а яких героїв Діснейленду ви знаєте? \відповідь\
Зустрічайте зірку Діснейленду, чарівну Міні Маус.
14. Фон Мини Маус 015. Ан. Діснейленд
15. Привітання Міні Маус. 016. Фото Міні Маус
Чарівнция: Міні Маус переможниця міжнародних конкурсів танцю, вона дуже любить танцювати. Потанцюймо разом з нами, ти згодна?
017.Відео на екрані. Танці з Міні.
Чарівниця: Які ви молодці. Нажаль нам вже пора вертатися додому. Дякуємо тобі Міні Маус, що була така привітна з нами.
16.Запис Відповідь Міні Маус
17. Паровозик фон. 018. Ан.паровозик
019. Казковий світ
Чарівниця: Діти, сьогодні були дуже чемні та веселі, за таку добру поведінку я хочу вас похвалити. Ви – молодці.
А тепер настав час магії. Зараз, за допомогою чарів ми дізнаємося, хто щасливчик на нашому святі та отримає приз. Дивіться на екран. Перша цифра – ряд, а друга – місце на якому сидить наш щасливчик. Отже, 1,2,3..Цифри з’явиться.
020. Відео розіграш
Називаєте цифри, та запрошуєте переможця.
Вітаємо тебе, ось твій приз. Мильні бульбашки – міньйон. Щоб в тебе був такий веселий та гарний настрій завжди, як у Міньонів.
Діти, ще я хочу запросити вас на нашу нову розважальне мульт-шоу «Міньони, бананова вечірка», яке відбудеться найближчим часом.
А зараз діти увага на екран, ми приготували для вас мультик _________________.
Цікавого перегляду.
1
Сценарій має авторсько – компілятивний вид
©Чернномор Дар’я Олексіївна