Що таке неповторність

Про матеріал
Інтегроване заняття за темою "Що таке неповторність" проводиться під час тематичного тижня "Ми різні, але ми рівні".Мета: сформувати в учнів уявлення про те, що таке неповторність, виховувати ціннісне ставлення до власного життя інших людей.
Перегляд файлу

Тема тижня : Ми різні, але ми рівні.

Тема дня: Що таке неповторність.

Мета: сформувати в учнів уявлення про те, що таке неповторність; виховувати ціннісне ставлення до власного життя інших людей.

Ранкове коло

Привітання «Сонечко»

Другу руку простягни, усмішку усім пошли.

Добрий ранок! Добрий день! Нашу зустріч розпочнем.

- Діти, подивіться у віконечко. Яка сьогодні погода? А давайте зараз ми створимо в нашому класі своє тепле сонечко! Для цього станемо в коло, візьмемося за руки та усміхнемося один одному своєю найдобрішою посмішкою. А тепер закриємо очі, витягнемо руки вперед і  з’єднаємо їх в центрі кола. Уявіть, що кожен з вас зараз є теплим промінчиком сонця. Ви відчуваєте поряд з собою такі ж теплі сонячні промінці. Відкрийте очі, подивіться, яке гарне сонечко у нас вийшло. Ми з вами пов’язані міцною дружбою і ніякі хмари не зможуть нас роз’єднати. Тепло і дружба залишаться з нами назавжди.

Робота із стіною слів

  • Сьогодні ми познайомимося з новими словами:

Неповторний – це такий, що не може повторитися.

Унікальний – незвичайний, не схожий на інших.

  • Прочитаємо перше слово разом, порахуємо кількість букв, складів, голосних і приголосних звуків, поставимо наголос. Аналогічно розбираємо друге слово.
  • Кожен з вас є неповторною, унікальною дитиною, не схожою на інших. І зараз ми у цьому переконаємося.

Руханка « Це - ми»

Шикуймося: за зростом

  • хлопці від найнижчого до найвищого
  • дівчата від найвищої до найнижчої

Шикуймося: за ознакою волосся

  • дівчата за довжиною волосся (від найдовшого до найменшого)
  • хлопці за кольором волосся (від найтемнішого до найсвітлішого)

    Шикуймося: за кольором очей

  • окремо сіроокі
  • діти з карими очима

Практична робота «Ми різні, але разом»

-  Кожен з вас, діти, має на парті контур хлопчика або дівчинки. Розфарбуйте його так, щоб він був схожий на вас. Намалюйте волосся, потім вдягніть свого чоловічка. На кофтинці не забудьте написати своє ім’я. На обличчі намалюйте той настрій, який у вас зараз є.

-  Причепіть своїх готових чоловічків на дошці в ланцюжок єдності.

Запитання для обговорення.

  • Подивиться на свого чоловічка і на інших. Чи можна сказати, що у когось іншого такий самий чоловічок, як і ваш?
  • Чим вони відрізняються?
  • Чим схожі усі чоловічки?
  • Скільки неповторних дітей є у нашому класі?
  • Скільки неповторних дітей є у нашій школі?

Кожен учень є неповторним. Ваші різні якості роблять наш клас унікальним. Треба цінувати себе і свою неповторність, та пам’ятати, що ми – різні, але разом.

Підсумок заняття

Вправа «Передай усмішку»

  •                   Стаємо в коло і передаємо своєму сусідові праворуч усмішку з долоньки в долоньку.

Я – неповторна людина (показати себе).

Ти – неповторна людина (взяти сусіда за руку).

Ми  - різні і це прекрасно (привітати один одного оплесками).

Створити спільне фото.

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
1980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку