Що я хотів би змінити у своєму класі/школі?

Про матеріал
Створити умови для з’ясування змісту понять «зміни»; сприяти формуванню навичок визначити зміни ( у тілі, знаннях, школі, в природі); надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість для порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; стимулювати дотримання правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами; заохотити до пізнання власних емоцій (позитивних і негативних), їхніх змін у різних ситуаціях та впливу на організм.
Перегляд файлу

1-й місяць

Тема. Зміни

День 2. Що я хотів би змінити у своєму класі/школі?

  1. Вітання

(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).

  1. Календар погоди.

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Що я хотів би змінити у своєму класі/школі?»
  • Діти, які зміни у класі ви помітили?
  • Чи подобаються вам ці зміни?
  • Що ще ви хотіли би змінити у класі?

Музична фізкультхвилинка

  1. Групове завдання

Гра «Хто уважний»

Діти утворюють коло. Вчитель обирає одного учня, ставить в центрі та зав’язує йому очі. За сигналом вчителя у класі щось змінюється. Учневі розв’язують очі – він повинен відгадати, що саме змінилося.

 Гра «Натюрморт»

Учні за кольорами за допомогою цеглинок LEGO об’єднуються в групи. Потрібно в групі скласти «натюрморт» із шкільних предметів. Кожна група отримує кошик, в який складають всі необхідні приладдя, кількість визначають самостійно. Презентують роботи.

Натюрморт - (фр. Nature morte — дослівно — мертва природа) — різновид малярства, що зображає зірвані плоди, квіти, спійману рибу та здобич мисливців, пізніше додались предмети, з часом букети квітів, композиції овочів, фруктів, посуд тощо.

Картинки по запросу кошик картинка для дітей Картинки по запросу шкільне приладдя для дітей Картинки по запросу шкільне приладдя для дітей Картинки по запросу шкільне приладдя для дітейКартинки по запросу шкільне приладдя для дітейПохожее изображениеПохожее изображение

 ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу парта для дітей

 Офтольмологічна пауза.

  1. Робота з підручником стор. 7- 8

Завдання 1. (на картках) стор.7

Дослідити, які зміни відбулися у власній школі та порівняти зі змінами в лісовій школі.

Завдання 2.стор.7

Розкажи за малюнками, які зміни відбулися.

Завдання 4. стор.8

Пригадайте свій перший день в першому класі та перший день другого класу. Що змінилося?

Завдання 5. стор.8

Об’єднати предмети за формою.

Завдання 6. стор.8

У яких шкільних приміщеннях можна зустріти ці предмети (завдання 5)?

  1. Теми для Щоденника вражень
  • Я люблю/ не люблю свій клас за те, що…
  • Я у своєму класі змінив(ла) би…
  • Зміни у класі – це добре (погано)…

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
4235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку