1-й місяць
Тема. Зміни
День 2. Що я хотів би змінити у своєму класі/школі?
(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).
Повідомлення синоптика:
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
(Синоптик в куточку природи робить відмітки)
Музична фізкультхвилинка
Гра «Хто уважний»
Діти утворюють коло. Вчитель обирає одного учня, ставить в центрі та зав’язує йому очі. За сигналом вчителя у класі щось змінюється. Учневі розв’язують очі – він повинен відгадати, що саме змінилося.
Гра «Натюрморт»
Учні за кольорами за допомогою цеглинок LEGO об’єднуються в групи. Потрібно в групі скласти «натюрморт» із шкільних предметів. Кожна група отримує кошик, в який складають всі необхідні приладдя, кількість визначають самостійно. Презентують роботи.
Натюрморт - (фр. Nature morte — дослівно — мертва природа) — різновид малярства, що зображає зірвані плоди, квіти, спійману рибу та здобич мисливців, пізніше додались предмети, з часом букети квітів, композиції овочів, фруктів, посуд тощо.
Офтольмологічна пауза.
Завдання 1. (на картках) стор.7
Дослідити, які зміни відбулися у власній школі та порівняти зі змінами в лісовій школі.
Завдання 2.стор.7
Розкажи за малюнками, які зміни відбулися.
Завдання 4. стор.8
Пригадайте свій перший день в першому класі та перший день другого класу. Що змінилося?
Завдання 5. стор.8
Об’єднати предмети за формою.
Завдання 6. стор.8
У яких шкільних приміщеннях можна зустріти ці предмети (завдання 5)?