назва установи
Дата __________________________
№ |
Предмет |
Тема |
Спостереження на уроці |
|||||
Поведінка |
Навчальна діяльність |
Взаємодія з вчителями |
Допомога асистента |
Домашнє завдання |
Примітки |
|||
1 |
|
|
привертає увагу інших не керує своїми емоціями спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість нестійка увага небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення співпрацює з вчителем ігнорує/не реагує конфліктує не виконує завдання |
навідні питання орг. допомога додаткова концентрація частково в усьому відтвор. алгоритму |
|
|
2 |
|
|
привертає увагу інших не керує своїми емоціями спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість нестійка увага небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення співпрацює з вчителем ігнорує/не реагує конфліктує не виконує завдання |
навідні питання орг. допомога додаткова концентрація частково в усьому відтвор. алгоритму |
|
|
3 |
|
|
привертає увагу інших не керує своїми емоціями спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість нестійка увага небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення співпрацює з вчителем ігнорує/не реагує конфліктує не виконує завдання |
навідні питання орг. допомога додаткова концентрація частково в усьому відтвор. алгоритму |
|
|
4 |
|
|
привертає увагу інших не керує своїми емоціями спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість нестійка увага небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення співпрацює з вчителем ігнорує/не реагує конфліктує не виконує завдання |
навідні питання орг. допомога додаткова концентрація частково в усьому відтвор. алгоритму |
|
|
5 |
|
|
привертає увагу інших не керує своїми емоціями спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість нестійка увага небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення співпрацює з вчителем ігнорує/не реагує конфліктує не виконує завдання |
навідні питання орг. Допомога додаткова концентрація частково в усьому відтвор. алгоритму |
|
|