Оцінювання навчальних досягнень учнів
Система та критерії оцінювання базуються на положеннях Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом МОН України 01.04.2022р. за № 289 та Загальних критеріях оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (додаток №2 до наказу №289). https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-5-6-klasiv-yaki-zdobuvayut-osvitu-vidpovidno-do-novogo-derzhavnogo-standartu-bazovoyi-serednoyi-osviti, а також Методичних рекомендаціях щодо викладання англійської, французької та німецької мови у 2022/2023 навчальному році (Додаток 5 до листа Міністерства освіти і наук України від 19.08.2022 р. №1/9530-22) https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/metodichni-rekomendaciyi
Критерії оцінювання розробляються вчителем самостійно до кожного виду діяльності і мають на меті допомогти вчителеві конкретизувати навчальні досягнення учнів і надати необхідні інструменти для впровадження об’єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання. Для розроблення та/або оцінки вже розроблених власних критеріїв і шкали оцінювання учитель може використати Орієнтовні вимоги до критеріїв та шкал оцінювання Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом МОН України 01.04.2022р. за № 289 (Додаток 3).
Основними видами оцінювання результатів учнів, що проводяться учителем, є формувальне, поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне).
Система оцінювання:
Оцінювання має бути зорієнтованим на визначені Державним стандартом базової середньої освіти ключові компетентності та наскрізні вміння й передбачені навчальною програмою очікувані результати навчання для відповідного періоду освітнього процесу. Під час оцінювання навчальних досягнень також важливо враховувати дотримання учнями принципів доброчесності, а саме: вияв поваги до інших осіб, їхніх прав і свобод, дбайливе ставлення до ресурсів і довкілля, дотримання принципів академічної доброчесності. У разі порушення учнем / ученицею принципів доброчесності під час певного виду навчальної діяльності, учитель може прийняти рішення не оцінювати результат такої навчальної діяльності.
Орієнтовні параметри
для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів 5 класу
Уміння
|
Клас 5 |
Сприймання на слух
|
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
2-3 хв |
|
Зорове сприймання |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) |
200-250 слів |
|
Усна взаємодія |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у |
6 реплік |
|
Усне продукування |
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) |
6-8 речень |
|
Писемне |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) |
80-90 слів |
Орієнтири для оцінювання
Види мовленнєвої діяльності |
Маркери для оцінювання |
Дескриптори |
Сприймання усної інформації |
Типові тексти |
Слова, фрази і речення, короткі повідомлення, інструкції, питання-відповіді. |
Типовий зміст |
Знайомі учням теми, пов’язані з описом, подіями та предметами щоденного вжитку, учнівськими потребами та інтересами. |
|
Параметри мовлення |
Чітке і повільне мовлення зі знайомим акцентом з повторами, візуальною підтримкою (картинки, малюнки) чи супровідними жестами. |
|
Рівень мови |
Граматичні структури та лексика визначені Програмою на рівні А1+ |
|
Кількісні показники |
30 – 50 слів за 1 хвилину |
|
Орієнтовні зразки типових завдань для контролю та оцінювання |
Прослуховування розповідей про канікули. Прослуховування оголошень, інтерв’ю та розповідей на теми, що вивчаються. |
|
Сприймання письмового тексту |
Типові тексти |
Слова, фрази, речення і короткі друковані чи електронні тексти коротких історій, пісень, базових комп’ютерних інструкцій відповідною виучуваною мовою. |
Типовий зміст |
Знайомі учням теми, пов’язані з описом класної кімнати, подіями та предметами щоденного вжитку, учнівськими потребами та інтересами. |
|
Рівень мови |
Граматичні структури та лексика визначені Програмою на рівні А1+. |
|
Кількісні показники |
100-120 слів |
|
Орієнтовні зразки типових завдань для контролю та оцінювання |
Читання текстів коротких історій, пісень, базових комп’ютерних інструкцій Читання розповідей або інтерв'ю на теми, що вивчаються. |
|
Усна взаємодія та продукування |
Загальна характеристика |
Базова комунікація на звичні та знайомі теми |
Взаємодія та контекст |
Учні 5 класів можуть говорити і взаємодіяти на базовому рівні, оперуючи кількома звичними та знайомими темами, якщо вчитель чи співрозмовник говорить повільно і готовий допомогти |
|
Параметри мовлення |
Учні 5 класу розкривають зміст щодо звичної та знайомої тематики про повсякденне життя, послуговуючись базовою лексикою, фразами на рівні простих речень. Вони можуть ініціювати базовий обмін інформацією. Учні потребують постійної підтримки, якщо взаємодія виходить за рамки найпростішої короткої комунікації, часто роблять паузи, підбираючи відповідну мову. |
|
Лексика і граматика |
Учні 5 класу використовують лексику і граматику в рамках визначених Програмою, в основному на рівні А1+, однак можуть спостерігатись неточності . |
|
Вимова |
Учні 5 класу вимовляють звуки та виявляють риси зв’язного мовлення на рівні слів, фраз, простих речень аби зрозуміло донести зміст висловлювання до співрозмовника. |
|
Стратегія взаємодії |
Учні 5 класу здатні утримувати спілкування, використовуючи слова, вербальний і\або невербальний зворотній зв’язок для вираження розуміння чи прохання про роз’яснення. |
|
|
Орієнтовні зразки типових завдань для контролю та оцінювання |
Питання і відповіді щодо персональної інформації Розповідь про себе Бесіда про кімнати в будинку чи квартирі. Розповідь про свої здібності та вміння Бесіда про святкування Розповідь про свій режим дня Розмова про школу та шкільне життя Розмова про спорт та фізичну активність Обговорення видів діяльності, які учні здійснюють на вихідних Розповідь про друга Розмова про різні місця проживання, питання і відповіді про місце проживання Розмова про зустріч з друзями на вихідних Бесіда про одяг, опис свого святкового костюму Складання діалогу на тему покупок Бесіда про місця, які хочеться відвідати |
Письмова/Онлайн взаємодія та продукування |
Загальна характеристика |
Використовують прості слова, фрази, речення, а також можуть продукувати прості короткі тексти. |
Лексика, граматика |
Учні 5 класу використовують лексику, граматику визначені Програмою на рівні А1+, щоб написати повідомлення на знайому та близьку їм тему; Використовують слова, фрази і речення, послуговуючись власним набутим запасом лексики і прикладами, наданими вчителем чи інструкцією до завдання; Здатні контролювати граматичну, лексичну і функціональну точність висловлювання відповідно до вимог завдання, однак можуть спостерігатися певні неточності. |
|
|
Кількісні показники |
6-8 простих речень (80-90 слів) в зв’язному тексті (повідомленні, електронному листі та ін.) |
Типові тексти |
Учні можуть продукувати у письмовій формі такі тексти як: постери, листівки, короткі записки чи повідомлення, електронні повідомлення, міні діалоги, списки, плани чи щоденникові записи. |
|
Орієнтовні зразки типових завдань для контролю та оцінювання |
Написання та розміщення на сторінці електронного ресурсу або соціальної мережі письмового повідомлення на задану тематику Складання списку того, що є в кімнаті Написання запрошення на святкування Написання блогу про себе, позакласні заняття та клуби Написання електронного листа другу з ідеями щодо занять у вільний час Написання листівки про проведені вихідні дні Написання історії про проведення часу з друзями Написання огляду року, проведеного в школі |
Тема 1/Unit 1 |
У класі. Я та моя сім'я/ In the classroom. All аbout мe. My Family + Culture time |
||||||||||||||||||||||||||
Місяць |
Вересень |
||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
||
Підручник |
«Prepаre» |
|
Тема 1 |
У класі. Я та моя сім’я |
Рівень мови А1+ |
|
Орієнтири для оцінювання |
Дескриптори |
ІНО1 |
Сприйняття усної інформації та письмових текстів іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв 30 – 50 слів за 1 хвилину |
[6 ІНО 1.1.1-1] |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
|
[6 ІНО 1.1.2-2] |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
|
[6 ІНО 1.2.2-1] |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обсяг одного тексту для читання в словах (у межах) 200-250 слів |
[6 ІНО 1.3.1-3] |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
|
ІНО2 |
Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови |
Діалог (6 реплік) |
[6 ІНО 2.1.1-1] |
Реагує на звернення до нього /неї, чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
[6 ІНО 2.1.1-2] |
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
|
[6 ІНО 2.2.1-1] |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
|
[6 ІНО 2.3.1-1] |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази; відповідає на коментарі; простими мовними засобами висловлює вдячність або просить вибачення. |
|
[6 ІНО 2.4.1-1] |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
|
[6 ІНО 2.4.3-3] |
Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. |
|
ІНО3.1 |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення іноземною мовою в усній формі |
Монолог 6-8 речень |
[6 ІНО 3.1.1-1] |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
|
[6 ІНО 3.1.4-2] |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
|
ІНО3.2 |
Висловлює свої думки, почуття, ставлення іноземною мовою у письмовій формі |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 80-90 слів |
[6 ІНО 3.2.1-1] |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. |
|
Лексичний інвентар |
Особисті дані: ім’я, вік, країна проживання. |
|
Родинні зв’язки, друзі, риси характеру. |
||
Професії батьків |
||
Граматичний інвентар |
Article: Articles a / an |
|
Noun: plurals |
||
Adjective: descriptive |
||
Preposition: prepositions of time (on, at, from, until) |
||
Pronouns and determiners: demonstrative pronouns (this, that, these, those); possessive pronouns (my,his, her, its, your, our, their) |
||
Possessive ‘s |
||
Verb: am/is/are |
||
Numerals: cardinals 1-20 |
Мій дім. Мої речі / My Home. My Things + Life Skills. Creativity and Innovations |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Місяць |
Жовтень |
||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Клас |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Підручник |
«Prepаre» |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2 |
Мій дім. Мої речі |
Рівень мови А1+ |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Орієнтири для оцінювання |
Дескриптори |
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО1 |
Сприйняття усної інформації та письмових текстів іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв 30 – 50 слів за 1 хвилину |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.1.2-2] |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6ІНО 1.1.3-1] |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.2.2-1] |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Обсяг одного тексту для читання в словах (у межах) 200-250 слів |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.2.2-2] |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.3.1-2] |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО2 |
Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови |
Діалог (6 реплік) |
|||||||||||||||||||||||||||||
6 ІНО 2.1.1-4] |
Пропонує, запрошує, просить вибачення. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.1.1-5] |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.2.2-1] |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.4.1-2] |
Привертає до себе увагу вербальними та невербальними засобами, ініціюючи розмову. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО3.1 |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення іноземною мовою в усній формі |
Монолог 6-8 речень |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 3.1.1-1] |
Описує простими мовними засобам свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 3.1.1-2] |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО3.2 |
Висловлює свої думки, почуття, ставлення іноземною мовою у письмовій формі |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 80-90 слів |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 3.2.1-1] |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексичний інвентар |
Кімнати. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Меблі, речі в кімнатах |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Домашні обов’язки |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний інвентар |
Preposition: prepositions of place (in, on, behind, under, inside, outside, above, below, near); |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Pronouns and determiners: personal pronouns |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Verb: there is / there are; have got (positive, negative, questions) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3/Unit 3 |
Здоров'я та дозвілля / What Can You Do? Party Time + Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
||||||||||||||||||||||||||||||
Місяць |
Листопад |
||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Клас |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Підручник |
«Prepаre» |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3 |
Здоров'я та дозвілля |
Рівень мови А1+ |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Орієнтири для оцінювання |
Дескриптори |
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО1 |
Сприйняття усної інформації та письмових текстів іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв 30 – 50 слів за 1 хвилину |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.1.1-1] |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6ІНО 1.1.3-1] |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.2.1-2] |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.2.4-2] |
Визначає етапи приготування страв за простими рецептами, особливо якщо вони проілюстровані малюнками/ фото. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.3.1-2] |
Використовує значення відомих слів, щоб здогадатися про значення невідомих слів у коротких виразах, що вживаються у повсякденних контекстах. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО2 |
Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови |
Діалог (6 реплік) |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.1.1-2] |
Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.1.1-5] |
Розповідає про своє самопочуття, використовуючи прості мовні кліше. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.2.1-2]
|
Пише короткі, прості листи-подяки та листи- вибачення. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.2.2-1] |
Пише короткі, прості записки та повідомлення, що стосуються кола нагальних потреб |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.4.1-1] |
Використовує прості техніки/ прийоми, щоб почати, підтримати та закінчити розмову. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО3.1 |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення іноземною мовою в усній формі |
Монолог 6-8 речень |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 3.1.4-2] |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО3.2 |
Висловлює свої думки, почуття, ставлення іноземною мовою у письмовій формі |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 80-90 слів |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексичний інвентар |
Частини тіла. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Самопочуття, шкідливі та корисні звички |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Здорове харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний інвентар |
Article: Articles a / an |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Noun: countable and uncountable nouns; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Conjunction: because, and, but, or |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Modality: can / can’t |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Preposition: prepositions of place (in, on, behind, under, inside, outside, above, below, near); prepositions of time (on, at, from, until) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Quantifiers some, any, lots of, too |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4/Unit 4 |
Повсякденне життя. Школа/ My Day. At School + Life Skills. Study Skills: Learning English |
||||||||||||||||||||||||||||||
Місяць |
Листопад/Грудень |
||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Клас |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Підручник |
«Prepаre» |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4 |
Повсякденне життя. Школа |
Рівень мови А1+ |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Орієнтири для оцінювання |
Дескриптори |
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО1 |
Сприйняття усної інформації та письмових текстів іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 2-3 хв 30 – 50 слів за 1 хвилину |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.1.2-2] |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.1.3-2] |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.2.2-2] |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 1.3.1-3] |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО2 |
Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови |
Діалог (6 реплік) |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.1.1-1] |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.1.1-5] |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.2.1-1] |
Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.3.1-1]
|
Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби, хоча зазвичай звертається до онлайн словників. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 2.4.3-3] |
Сигналізує про те, що він/ вона не розуміє отриманої інформації, і просить вимовити слово по буквах. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО3.1 |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення іноземною мовою в усній формі |
Монолог 6-8 речень |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 3.1.1-2] |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 3.1.4-2] |
Відповідає на прості уточнювальні запитання, за потреби може попросити повторити запитання й отримати допомогу у формулюванні відповідей. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ІНО3.2 |
Висловлює свої думки, почуття, ставлення іноземною мовою у письмовій формі |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 80-90 слів |
|||||||||||||||||||||||||||||
[6 ІНО 3.2.1-1] |
Пише низку простих фраз та речень про себе, освіту; про людей і місця, використовуючи прості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками; короткі, прості уявні біографії. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексичний інвентар |
Класна кімната, класні меблі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Шкільне приладдя, шкільні предмети |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Граматичний інвентар |
Preposition: prepositions of time (on, at, from, until) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Verb Present Simple |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Questions |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бланк оцінювання діагностичної роботи
_______________________________________________________________________________
(ПІБ учня)
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА № ___ ТЕМА_________________________________________________
|
||||||||||||||
Індекс (ІНО) |
Орієнтири для оцінювання |
№ завд. |
позн. |
№ завд. |
позн. |
№ завд. |
позн. |
№ завд. |
позн. |
№ завд. |
позн. |
№ завд. |
позн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Взаємодія з іншими особами в усній і письмовій формі та в режимі реального часу через засоби іноземної мови (ІНО2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення іноземною мовою в усній формі (ІНО3.1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Висловлює свої думки, почуття, ставлення іноземною мовою у письмовій формі (ІНО3.2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк оцінювання діагностичної роботи
Діагностична робота №_________
П.І.Б. учня |
Характеристика результатів навчання здобувачів освіти |
|||||
№ завд. |
Рівень досягнення (П, С, Д, В) |
№ завд |
Рівень досягнення (П, С, Д, В) |
№ завд. |
Рівень досягнення (П, С, Д, В) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індекс |
Показання |
№ завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мовно - літературна освітня галузь Іншомовна освіта (англійська мова) ІНО
Тема____________________________________________________