Щоденник спостережень з української мови 5 клас НУШ (Заболотний О.В., Заболотний В.В)

Про матеріал
Щоденник спостережень вчителя української мови 5 клас НУШ. Складений згідно з програмою (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.) та чинних вимог щодо оцінювання здобувачів освіти. Файл поданий в WORD форматі для зручного використання та редагування вчителем. Журнал складається із таблиць та індивідуальних карт, критеріїв оцінювання. Всі розділи, ціннісні орієнтири та очікувані результати навчання відповідають вимогам до навчання здобувачів освіти 5 класу, які навчаються відповідно до нового Держстандарту базової середньої освіти та Наказу Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 № 289, яким надано рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень.
Перегляд файлу

 

Министерство иностранных дел Украины — ВикипедияМинистерство иностранных дел Украины — Википедия

      Щоденник спостережень
         вчителя української мови

  5 клас

 

Модельна навчальна програма
«Українська мова. 5-6 класи»
для закладів загальної середньої освіти

 
(автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В.,
Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.)

 

Розроблений згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5- 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.

Високий рівень

10-12 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш і успішно здійснюєш навчальних пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом;
  • Ставиш запитання на з’ясування причинно-наслідкових зв’язків.
  • Використовуєш інформацію з різних джерел;
  • Опрацьовуєш й логічно інтерпретуєш текстову або графічну інформацію;
  • Аналізуєш й порівнюєш інформацію з різних джерел;
  • Критично оцінюєш надійність джерела й достовірність інформації.
  • Ти створюєш деталізовані усні й письмові повідомлення;
  • Висловлюєш й логічно обгрунтовуєш власну думку, наводиш приклади на її підтвердження;
  • Творчо презентуєш результати навчальної діяльності, з використанням ІКТ (за умови доступності)

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:

  • Формулюєш проблемні питання, висуваєш гіпотези; успішно виконуєш завдання або розв’язуєш проблему відповідно до інструкції;
  • Обгрунтовуєш обраний спосіб розв’язання, спираючись на знання й досвід;
  • Можеш класифікувати й узагальнити об’єкти вивчення.
  • Аналізуєш результати власної навчальної діяльності із застосуванням критеріїв оцінювання, успішно виправляєш помилки й робиш уточнення;
  • Визначаєш труднощі, що виникають у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності, та можливі шляхи їх подолання.

 

 

Заповнення графи «Характеристика результатів навчання» здійснюється відповідно до переліку навчальних предметів, визначених затвердженою освітньою програмою закладу. Заповнюється з урахуванням фіксованих у класних журналах результатів досягнень учнів упродовж навчального року. Рекомендується у класних журналах і в Свідоцтві перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П»), що відповідає назві рівня досягнень орієнтовних критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів (Високий, Достатній, Середній, Початковий) або за допомогою виставлення відповідних балів.

Достатній рівень

7-9 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш і успішно здійснюєш навчальних пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом;
  • Ставиш уточнювальні запитання;
  • Використовуєш інформацію з кількох джерел;
  • Опрацьовуєш й логічно інтерпретуєш текстову або графічну інформацію;
  • Порівнюєш інформацію з кількох джерел.
  • Ти створюєш деталізовані усні й письмові повідомлення;
  • Висловлюєш й логічно обгрунтовуєш власну думку, наводиш приклади на її підтвердження;
  • Презентуєш результати навчальної діяльності, зокрема з використанням ІКТ (за умови доступності)

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:

  • Формулюєш проблемні питання, пропонуєш можливі способи виконання або розв’язання проблеми;
  • Складаєш план для виконання/розв’язання відповідно до інструкції або успішно виконуєш окремі етапи такого розв’язання.
  • Можеш класифікувати й узагальнити об’єкти вивчення.
  • Успішно виправляєш окремі помилки й робиш часткові уточнення в результатах власної навчальної діяльності;
  • Визначаєш окремі  труднощі, що визначають у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності й можливі шляхи їх подолання.

 

Залежно від специфіки навчального предмета та кількості годин, передбачених навчальним планом на його вивчення (одногодинні курси) контроль групи результатів може проводитись упродовж навчального року. Вчитель може змістити акценти на результати опанування більш важливих тем, попередивши про це учнів на початку семестру. Річне оцінювання здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри. Окремі види контрольних робіт, як правило, не проводяться.

Оцінювання має бути зорієнтованим на очікувані групи результатів навчання, передбачені навчальною програмою з відповідного предмета або курсу. Якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис «не атестований(а) (н/а)».

Середній рівень

4-6 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш і успішно здійснюєш навчальних пошук.
  • Ставиш запитання до змісту навчального матеріалу;
  • Опрацьовуєш й інтерпретуєш текстову або графічну інформацію без істотних змістових і логічних неточностей;
  • Ти створюєш короткі усні й письмові повідомлення;
  • Відтворюєш почуту та прочитану інформацію без істотних змістових та логічних неточностей;
  • Презентуєш результати своєї навчальної діяльності.

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

  • Розпізнаєш й виправляєш окремі помилки та робиш часткові уточнення в результатах навчальної діяльності.
  • Виконуєш навчальну дію із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом, за зразком.
  • Можеш порівняти окремі об’єкти вивчення.

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють відповідно до індивідуальної програми розвитку, що розробляється на основі висновку фахівців інклюзивно-ресурсного центру, де зазначено труднощі функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я, що можуть впливати на ефективність застосування певних форм оцінювання. Добір форм оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють індивідуально з обов’язковим урахуванням їх можливостей функціонування, життєдіяльності та здоров’я. При оцінюванні рівня сформованості предметних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами вилучають ті складові (знання, вміння, види діяльності та інше), опанування якими є утрудненим або неможливим для учня з огляду на труднощі функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я.

Початковий рівень

4-6 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш й здійснюєш навчальних пошук.
  • Опрацьовуєш текстову або графічну інформацію.
  • Ти створюєш короткі усні й письмові повідомлення;
  • Відтворюєш почуту та прочитану інформацію, допускаючи істотні змістовні або логічні неточності.

 

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

  • Ти розпізнаєш помилки, логічні або змістовні неточності результатів навчальної діяльності після того, як на них вказує вчитель.
  • Виконуєш навчальну дію на рівні копіювання зразка її виконання;
  • Розпізнаєш, називаєш окремі об’єкти вивчення.

 

 

 

 

 

Акцентуємо увагу, що заклади освіти мають право на свободу вибору форм, змісту та способів оцінювання за рішенням педагогічної ради.


ВСТУП

Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України (частина 1)

№ з/п

 

 

Прізвище та
ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення, толерантно реагує, використовуючи формули мовного етикету, етично висловлює власне ставлення до почутого

доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації використовує потрібні вербальні та невербальні засоби

читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб (оглядово, вибірково тощо) відповідно до мети читання

характеризує порушені в тексті проблеми

знаходить у тексті відому і нову інформацію

формулює тему та основну думку тексту

виокремлює в тексті мікротеми

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті

висловлює власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у тексті людей, подій, ситуацій, явищ тощо

обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними мовними нормами

взаємодіє з іншими особами в цифровому середовищі, дбаючи про безпеку

дотримується норм етикету під час онлайн-спілкування

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Текст. Речення. Слово (частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту)

вибірково переказує зміст почутого повідомлення

складає простий план почутого

передає з використання окремих способів і засобів візуалізації враження від почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту)

визначає ключові слова в почутому повідом-леннівизначає головну і другорядну інформацію у прочитаному тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті)

формулює тему та основну думку тексту

виокремлює в тексті мікротеми

розрізняє тексти різних стилів і типів

переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Текст. Речення. Слово (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними лексичними, граматичними, орфографічними нормами

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (текст, речення, слово, форми слова)

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками

вирізняє окремі мовні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

ЛЕКСИКОЛОГІЯ

Групи слів за значенням (частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

самостійно складає простий план почутого

вказує на окремі особливості, щосприяють або заважають ефективній комунікації в конкретній ситуації спілкування

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб (оглядово, вибірково тощо) відповідно до мети читання

формулює тему та основну думку тексту

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

висловлює власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у тексті людей, подій, ситуацій, явищ тощо

використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові/медіатекстові джерела інформації

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛЕКСИКОЛОГІЯ

Групи слів за значенням (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно дозавдання

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними лексичними нормами

добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення

створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах

знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, речення, тексти)

вирізняє лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

порівнює тексти щодо наявності в нихбагатозначних слів, синонімії, антонімії

творчо використовує лексичні засоби

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ (частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

знаходить у тексті відому і нову інформацію

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними словотвірними, орфографічними, стилістичними нормами

 

 

 

створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (частини слова, слова, форми слова)

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками

вирізняє окремі мовні явища (спільнокореневі слова тощо) у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

порівнює тексти щодо наявності в них спільнокореневих слів

 

урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ
Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос (частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

визначає основну мету почутого

аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

розрізняє тексти різних стилів і типів

 

виявляє і відтворює прихований зміст повідомлення, розрізняючи невербальні засоби використані для передачі прихованого змісту

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ
Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

знаходить і виправляє недолікита помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова)

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

 

урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ
Вимова голосних і приголосних звуків.Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-),роз- (розі-), без(частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

визначає спільне і різне в повідомленнях інших осіб

розпізнає наявні в почутому повідомленні факти, судження та аргументи

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

знаходить у тексті відому і нову інформацію

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

записує власні міркування або інформацію з іншихджерел

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

 

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ
Вимова голосних і приголосних звуків.Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-),роз- (розі-), без(частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення

знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

порівнює тексти щодо наявності в них чергувань звуків, засобів милозвучності

 

урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв (частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів

наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи типові мовленнєві конструкції, доречні цитати з тексту для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань

розрізняє тексти різних стилів і типів

переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання

записує власні міркування або інформацію з інших джерел

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФОНЕТИКА. ГРАФІКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ

Уживання м’якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах

знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх сутьурізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ
Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення (частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

визначає ключові слова в почутому повідомленні

доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації

добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

формулює тему та основну думку тексту

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

записує власні міркування або інформацію з інших джерел

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними пунктуаційними нормами

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ
Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

визначає актуальність і несуперечливість тексту (наприклад, чи наведена інформація є правдивою, актуальною, не містить суперечностей) на основі власного досвіду та досвіду інших осіб

добирає доречні засоби мовноївиразності для оформлення власного висловлення

висловлюється в захищеному цифровому середовищі щодо проблем, пов’язаних із власним життєвим досвідом, зокрема навчанням, читацькою практикою

знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти)

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ (частина 1)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

стисло переказує зміст почутого повідомлення, підпорядковуючи намір висловлення темі та основній думці

перефразовує репліки в діалозі

визначає ключові слова в почутому повідомленні

добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації(заголовка, змісту, анотації тощо), розрізняє складники структури тексту відповідно до його жанрово-родової належності та стильових особливостей

використовує заголовок, зміст та анотацію для оптимізації роботи з текстом

формулює тему та основну думку тексту

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ (частина 2)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті

обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті

визначає актуальність і несуперечливість тексту (наприклад, чи наведена інформація є правдивою, актуальною, не містить суперечностей) на основі власного досвіду та досвіду інших осіб

переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання

створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо)

записує власні міркування або інформацію з інших джерел

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними пунктуаційними нормами

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ (частина 3)


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власноговисловлення

знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти)

вирізняє окремі синтаксичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

порівнює тексти щодо наявності в них певних синтаксичних явищ

творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючизроблений вибір

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ


з/п

 

 

 Прізвище та
   ім’я учня

 

 

 

                           Очікувані
                          результати

визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в почутому повідомленні

обґрунтовує достовірність, повноту інформації, у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення

формулює тему та основну думку тексту

записує власні міркування або інформацію з інших джерел

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід

створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів (текст, речення, словосполучення, слово, звук) за визначеними ознаками

вирізняє окремі мовні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Характеристика результатів навчальної діяльності з предметів» відповідно до свідотства досягнень учнів (індивідуальна карта на кожного учня)

 

Прізвище ім’я здобувача освіти______________________________________________________________________________

 

Дата і стан результатів навчання

Підсумковий

рівень

досягнень

Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усно взаємодіє і висловлюється/ Говоріння

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється/ Письмо

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна карта загального розвитку учня на уроках

 

Прізвище та ім’я учня
______________________
______________________

 

Уміння

 

Місяць

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Рекомендації

Виявляє інтерес до вивчення предметів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Веде активну роботу в групі, співпрацюючи з іншими дітьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює свої думки, припущення та пропозиції та вміє їх обґрунтувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідально ставиться до навчання, готовий і здатний до саморозвитку та самоосвіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміє контролювати та корегувати процес і результат навчальної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Креативно мислить, проявляє ініциативу та винахідливість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично мислить, вміє розпізнавати логічно некоректні висловлювання, відрізняти гіпотезу від факту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Бельмега Богдан Богданович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Луценко Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бабашкіна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Петренко Тетяна Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Русланович Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Івасенко Олександра Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Пірогова Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Горобей Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
22946
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку