Конрад, або Дитина з бляшанки. Цитатна характеристика

Про матеріал
Презентація містить цитатну характеристику головного героя повісті Крістін Нестлінгер “Конрад, або Дитина з бляшанки”.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КОНРАДцитатна характеристика

Номер слайду 2

Він – головний герой повісті Крістіне Нестлінгер. Це штучно створений семирічний хлопчик, який зазнає неймовірних пригод, перш ніж пристосовується до навколишньої дійсності. Конрад – «дитина – унікум», адже в ньому закладена генетична програма бездоганного хлопчика, про якого мріють кожні батьки. Він і добрий, і чемний, і слухняний. Конрад

Номер слайду 3

«Бачила його зморщену, як сушене яблуко, голову, зморщені руки, зморщену шию і зморщені груди. Потім побачила й зморщений живіт, бо карлик, що, мабуть, сидів у бляшанці, тепер підвівся на ноги». «Перед нею тепер стояв хлопчик, якому можна було дати років сім. У нього була гладенька, ніжна дитяча шкіра здорового, смаглявого кольору, рожеві щоки, блакитні очі, білі зуби й біляві кучері. Він був голенький». Перша зустріч з Берті

Номер слайду 4

«Батько: Конрад Август БартолоттіМати: Берті БартолоттіДата народження: 23.10.1967 Місце народження: невідоме. У посвідченні про громадянство було написано, що Конрад Бартолотті, син Конрада Августа Бартолотті й Берті Бартолотті, — громадянин Австрії. А в медичній довідці засвідчено, що Конрадові Бартолотті були зроблені щеплення проти скарлатини, коклюшу, кору, сухот, тифу, дизентерії, дифтерії, правцю й віспи». У метриці стояло:

Номер слайду 5

«У вас напевне не виникне великих труднощів, бо з нашими виробами дуже легко поводитися й легко доглядати їх, тим більше, що в нашому технічно досконалому кінцевому продукті немає природних вад. Наостанці ще одне прохання! Ваш нащадок так сконструйований, що, крім звичайного догляду й піклування, потребує також прихильності».Інструкція з використання

Номер слайду 6

«…він дуже милий. Такий самий милий, як Егон і стара пані Маєр, це вже безперечно. І миліший, ніж Міхі, онук пані Маєр, це також безперечно». «— Так, я дуже рада, що ти вже тут, Конраде, — відповіла пані Бартолотті».«І тоді пані Бартолотті помітила, що хлопчик їй справді сподобався».«Пані Бартолотті… пригадала, що давно, коли ще вона жила разом із паном Бартолотті, їй справді хотілося дитини». Перше враження Берті

Номер слайду 7

«А на стільці перед телевізором пан Егон побачив Конрада в блакитній шапочці з золотим дзвоником. Очі в нього були широко розплющені, рот розтулений, вуха червоні, мов буряк, русяве волосся, що вибилося з-під шапочки, розкуйовджене, а вказівний палець правої руки притиснутий до кінчика носа. Надзвичайно вродлива, мила, беззахисна дитина». Враження Ергона «Такого чудового хлопця я зроду не бачив! Якби всі діти були такі, я б давно завів собі сина чи дочку! Такий вихований, ласкавий, гречний, чемний семирічний хлопчик – просто скарб!»

Номер слайду 8

Ідеальна програма«Батьки цілують дітей, коли вони були чемні».«Семирічні хлопчики повинні дивитися в дзеркало лише тоді, коли миють вуха й чистять зуби, а то стануть зарозумілі і самозакохані». «Якщо вони (одяг, речі) вам подобаються, то я задоволений!»«…виявився дуже спритним. Він перший дострибав у мішку до дверей спальні, єдиний доніс у ложці яйце до кухняних дверей і єдиний не розхлюпав ані краплі води з повної склянки, поки доніс її до дверей ванної».«Але якщо то буде щось недозволене, то я не можу брати участі в ньому! Кіті, ти ж бо знаєш, що я просто не можу!»

Номер слайду 9

«Семирічний хлопчик повинен питати, що можна, що ні».«Треба мати співчуття до тварин!»«Солодощі ввечері, перед сном, дуже-дуже шкідливі»«Але ж треба все з’їсти, що покладено на стіл, а особливо те, що покладено на тарілку».«Вчуся рахувати, — відповів хлопець. — Я ж бо завтра піду до школи. Тому хочу приготуватися як слід».«Крім того, Конрад знав, як треба писати кожне слово. І писав дуже гарно, вмів, читаючи вголос, правильно ставити наголос У реченні, не крутився на місці, ніколи не балакав і не їв на уроках, не жував гумки, дивився тільки на пані Штайнц і уважно слухав її». Взірець

Номер слайду 10

«Конрад стояв і дивився йому вслід. Він також посмутнішав і тихо сказав:— Мені шкода батька.— Нема чого його шкодувати. Таку стару зануду!Пані Бартолотті потягла Конрада додому.— Він мій батько, і я його люблю!Конрад ще дужче посмутнішав».«Він почав із натяків: мовляв, батьки повинні миритися між собою, так краще для дітей, і якщо батьки сваряться, то здебільшого винні обоє. А ще сказав, що всі люди різні й треба бути поблажливим до своїх ближніх».«"Тепер мені не можна й слова сказати про Егона! Бо я знов лютуватиму, почну лаяти його, і Конрад знов посумнішає". Вона поклала собі перед Конрадом не казати більше про аптекаря нічого поганого. І наступати йому на пальці тільки тоді, коли буде цілком певна, що Конрад не побачить». Батьки і діти

Номер слайду 11

 «Я плачу, бо не знаю, що мені робити. Семирічний хлопець повинен уважно слухати коли його мати щось каже, розповідає чи співає, але ж семирічний хлопець повинен негайно перестати слухати, коли кажуть чи співають щось непристойне». «Вона тримала його (шоколадний цукерок) в Конрада перед губами доти, доки той розтулив їх, тоді швидко засунула цукерок йому в рот… Конрад пояснив, що йому від цукерка тяжко не в животі, а на душі, оскільки їсти цукерки перед сном заборонено».«Йому завжди тяжко від того, що заборонене. Це в нього закладено». «А хіба морозиво їдять не на десерт?»«Я не певний, чи можна їсти морозиво на порожній шлунок».«Штучна» дитина

Номер слайду 12

«Невже ви думаєте, що я не журитимусь, якщо ви казатимете неправду? — мовив Конрад. Потім він запитав, чому є діти, що без будь- якої причини дражнять інших дітей». «…в понеділок, у середу і в п'ятницю Конрадові доводилось повертатися зі школи самому. Не зовсім самому. Половина третього "А" бігла за ним назирці. І коли Кіті не було з Конрадом, Флоріан не боявся. Він шпурляв у нього камінцями, підставляв йому ногу, бив його кулаком у живіт або штурхав ногою ззаду. Решті дітей це подобалося. Вони страх як не любили Конрада.»«Нам ще бракувало такої цяці, — казали діти в класі. — Проклятий вискочень, де він узявся на нашу голову!»«Конрад справді не хотів іти на лавку, хотів лишитися з дітьми. Але нічого не вийшло, його наче хтось схопив і підняв угору. Він не міг опертися.— Ганьба! — засичали діти...— Мерзенний штрейкбрехер! — сичали діти». Важка реальність

Номер слайду 13

Надзвичайні обставини вимагають надзвичайних заходів…«Бо… бо… бо… бовдур! — видушив нарешті з себе Конрад». «З отаким стеблом, — сказав Конрад і перелякано завмер, бо несамохіть намалював на стіні зелену лінію».«Далі вони розважалися тим, що дерли газети, намащували кремом підлогу під столом і домішували шпинату в малиновий пудинг. А на закінчення свого навчання Конрадові довелося обрізати всі китиці з чорного шовкового обруса. «— Іду вже, бовдури!І хлопець на животі ногами вперед з'їхав униз поруччям». «— Пардон, бабо, на жаль, я штовхнув тебе навмисне! — Тоді озирнувся навколо й запитав: — А який це йолоп гукав мене, аж надсаджувався?»«— Не галасуй, діду, а то відчикрижу тобі вуса і не матимеш на цілій голові ані волосинки, — сказав Конрад».«— Жахлива дитина! — сказав лисий». Спершу його ніби хто за руки тримав, за кожною китицею він стогнав і зітхав. Та коли він обрізав один край, то вже тільки тихенько постогнував, після другого взагалі перестав стогнати, з третім упорався дуже легко, а четвертий обрізував уже заіграшки».

Номер слайду 14

«Конрад сидів на ящику сухого молока для немовлят. Він був блідий і стомлений.— Ох, як же мені було важко! — мовив він.— Бідне моє хлоп'ятко, — сказала пані Бартолотті й погладила його по правій щоці.— Бідне моє хлоп'ятко, — сказав пан Егон і погладив його по лівій щоці.— Ти був молодець! — вигукнула Кіті, збігла сходами вниз і поцілувала його в губи. Який ти будеш?— Я відтепер завжди маю бути такий? — запитав Конрад.— Боронь боже! — вигукнув пан Егон.— То я відтепер завжди маю бути такий, як був раніше? — запитав Конрад.— Боронь боже! — вигукнула пані Бартолотті. Кіті поклала руки йому на плечі і сказала:— Ох, Конраде, побачимо, який ти будеш».

Номер слайду 15

https://dovidka.biz.ua/wp-content/uploads/book/%D0%9 A%D0%BE%D0%BD%D1%80%D0%B0%D0%B4%20%D0%B0%D0%B1%D0%BE%20%D0%94%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%20%D0%B1%D0%BB%D1%8 F%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B8%20%D0%9 A%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BD%D0%B5%20%D0%9 D%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D1%80.pdfhttps://dovidka.biz.ua/konrad-abo-dytyna-z-bliashanky-kharakterystyka-heroivhttps://www.google.com/search?q=%D0%9 A%D0%BE%D0%BD%D1%80%D0%B0%D0%B4%2 C%20%D0%B0%D0%B1%D0%BE%20%D0%94%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%20%D0%B1%D0%BB%D1%8 F%D1%88%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B8&tbm=isch&tbs=rimg: CVgw. YUi-2 Tca. YQNZVJZ1q5_1-sg. IAw. AIA4 AIA&hl=uk&sa=X&ved=0 CBw. Qu. IIBahc. KEwiop. KCy7o. T_Ah. UAAAAAHQAAAAAQCw&biw=2133&bih=1041#imgrc=54 MRp. G78 DEu. Vk. M&imgdii=WDBh. SL7 ZNxqxu. MДжерела. Підготував - Бідонько Єгор

pptx
Додано
21 травня 2023
Переглядів
1153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку