Семестрова контрольна робота
«Усна народна творчість. Давня література. Нова українська література»
І рівень (по 0,5б.)
А. пісні про сімейне життя Б. пісні козацькі
В. пісні про кохання Г. історичні пісні
2. У пісні «Місяць на небі, зіроньки сяють» човен символізує
А. хлопця, козака Б. дівчину-красуню
В. життєву дорогу Г. розлуку
3. У «Сад божественних пісень» …
А. 20 віршів Б. 30 віршів
В. 40 віршів Г. 50 віршів
4. Якої із проблем НЕ порушено у легенді ?
А. руйнівна сила людської гордині Б. взаєморозуміння й заздрість
В. стимул для плідної праці Г. батьки і діти
5. Києво-Печерський патерик містить легенди й оповідання про будівництво…
А. Києво-Печерської лаври Б. Софіївського собору
В. Вавилонської вежі Г. Успенського монастиря
6. Як Сковорода називав мораль своїх байок?
А. Повчанням Б. Правдою
В. Думкою Г. Силою
ІІ рівень (по 1 б.)
Дайте відповідь на запитання 1-2 реченнями
ІІІ рівень (по 1,5 б.)
1 .Встановіть відповідність між назвою твору та рядком із нього.
|
А. «Моя хустина шовками шита, Утремось, серденько, хоч буду бита» |
|
Б. «Ой на горі вогонь горить, Під горою козак лежить» |
|
В. «Ой візьму я кріселечко, Сяду край віконця» |
|
Г. «Пісня та мила, пісня та люба — Все про кохання, все про любов» |
|
Д. «Летять три зозуленьки, І всі три рябенькі» |
|
Е. «По білому єсть кілько світу, Которі праведно жили» |
1.Афоризм А. «Всякому місту – звичай і права»
2.Байка Б. «Світ ловив мене, та не впіймав»
3.Пісня В. «Бджола та шершень»
4.Поема Г. «De libertate»
Д. «Слово про похід Ігорів»
ІV рівень (по 3 б.)
Напишіть твір-роздум, взявши за тему будь-яке висловлювання Григорія Сковороди (обсяг – 1ст.)