Сенсорний розвиток ( молодша група)

Про матеріал
Вчити дітей розрізняти геометричні фігури. Вправляти дітей в складанні картини з частин. Сприймати предмет, що складається з частин. Закріплювати вміння розрізняти і називати кольори (червоний, жовтий, синій, зелений). Закріпити поняття «один», «багато», «вгорі», «внизу», «більше», «менше».
Перегляд файлу

Заняття з сенсорного розвитку для дітей молодшої групи

                                          

«Маша та ведмідь».

             Мета: вчити дітей розрізняти геометричні фігури. Вправляти дітей в складанні картини з частин. Сприймати   предмет, що складається з частин. Закріплювати вміння розрізняти і називати кольори (червоний, жовтий, синій, зелений). Закріпити  поняття «один», «багато», «вгорі», «внизу», «більше», «менше». Розвивати  уяву, увагу. Виховувати інтерес до українських народних казок, вміння співчувати, допомагати.

             Матеріал: лялька Маша, кубики великі та малі різного кольору, гра «Знайди пару», книга-пазл « Ріпка», демонстраційний матеріал «Ріпка».

                                               Хід заняття:

 Дефектолог:

                                         Доброго ранку
                    Доброго ранку, сонце привітне!
                    Доброго ранку, небо блакитне!
                    Доброго ранку, у небі пташки!
                    Доброго ранку тобі i мeнi!
(Пальцями правої руки по черзі „вітатися" з пальцями лівої руки, торкаючись один до одного кінчиками).  

     На килимку сидить лялька Марійка, а поряд з нею розкидані кубики  різного розміру та кольору.

Дефектолог:

           Маша в лісі заблукала,

           До ведмедя в дім попала.

           Взялась там хазяйнувати –

           Все навколо розкидати.

           Ведмідь спершу розізлився,

           Згодом також веселився.

           Допоможемо, малята,

           Кубики всі поскладати?

  •                   Кубики треба розкласти на полички. На верхню поличку( показати) треба покласти маленькі кубики, а на нижню – великі.
  •                   Який ти кубик береш?
  •                   На яку поличку покладеш?
  •                   Якого він кольору?

                          Діти групують кубики за величиною( великі – маленькі).

Дефектолог:

  •                   Молодці, малята,

Гарно кубики всі склали.

Але що це? От біда.

Маша чашки й блюдця помила

Та й пішла гуляти.

Допоможемо, малята,

Посуд поскладати?

  Діти сідають за столи і виконують завдання « Знайди пару»                                         

Фізкультхвилинка

Маші ми допомагали,

Добре кубики складали,

І підлогу підмітали,

Пил ретельно витирали.

Потім за столи сідали

Гарно посуд розставляли.

                                      

    Дефектолог звертає увагу дітей на розкидані аркуші з книжки – пазли «Ріпка» .

     -Ой, погляньте, діти. Маша, напевне, читала казочку і розкидала аркуші. Давайте зберемо пазли і зможемо відгадати яку казочку читала Маша.

  •                   А ось і герої цієї казочки. Хто перший тягнув ріпку?
  •                   А як думає Саша? Хто стоїть після діда?Баби?
  •                   А ти, Ліля, як думаєш? Хто стоїть після внучки? Собачки? Киці? Мишки?
  •                   А хто  назве найменшого героя цієї казочки? Хто найбільшого.                  

До кабінету  заходить ляльковий ведмідь Мишко.

Ведмідь:  - Ой, як чисто, прибрано в моїй хатинці! І Маша, і діти в мене в гостях. Я хочу малята з вами пограти, потанцювати. Потім будемо чаювати, хочу медом смачним всіх пригостити.

                                           

docx
Додано
9 грудня 2019
Переглядів
5294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку