Шкільний етап олімпіади з української мови

Про матеріал
Учнівська олімпіада з української мови для 4 класу проводиться з метою поліпшення роботи по виявленню обдарованих дітей, адаптації в середній ланці навчання, активізації всіх форм позакласної роботи з учнями, виявлення, поширення і впровадження в навчально-виховний процес сучасних прийомів і методів, підвищення рівня знань, умінь і навичок учнів початкової школи
Перегляд файлу

                                    Шкільний етап олімпіади з української мови .
                                                     4 клас 2019 -2020 н.р.

1. Запиши слова у дві колонки:        12б
а) слова  з наголосом на другому складі;
б) слова з наголосом на першому складі.
Письменник, голуб, рибалка, адреса, осінь, цибуля, двері, учень, ялинка, єдність.

Із перших літер кожного  слова склади частину прислівя, допиши його
______    ________, а ___________     ____________ .

2. Перебудуй розповідне речення у спонукальне: 
Миколка  біля хати посадив калину.
Діти записали домашнє завдання у щоденник.

 

3. Випиши слова, які Вінні-Пух назвав кумедними. Постав наголос, запиши лексичне значення цих слів.

Мешкає в дереві наша сова,                  заржавів замок,

Чув я від неї кумедні слова:                  бо він під дощиком дуже замок”.

“Замок замкнула я на замок.                 От я й кажу геть усім наперед:

В замок не втраплю –                             Кращого слова немає, як мед!
 

 

4. На уроці учні добирали синоніми.
а)Іринка до слова огорожа дібрала такі: паркан,ворота, тин.
б) Іванко до слова будинок навів синоніми дім, хата, вітальня.
в)Ігор до слова абетка записав синоніми азбука, алфавіт, буква.
г) Дмитрик до слова заметіль запропонував слова-синоніми віхола, завірюха, хуртовина.
Хто з дітей помилився,виконуючи завдання?

 

 

 5. Спиши, вставляючи пропущені орфограми.
В останньому реченні підкресли граматичну основу. Встанови зв’язок слів у цьому реченні.
Ш…рокі бе…краї простори. Ле…ке, м…яке повітря, напоєне сонячними променями. Воно ніби хв..люється, перел…вається ясною блакит…ю. Аромат ст…пових трав освіжає увесь простір.
 

6. Написати твір-міркування на тему : «Для чого я ходжу до школи» .
      

 

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку