СІМ’Я ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ ДАВНІХ ГРЕКІВ . ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Про матеріал
Очікувані результати: пояснювати якою була грецька сім’я; описувати процес навчання учнів - греків; характеризувати особливості виховання давніх греків; висловлювати міркування чи схожі давні греки і сучасні українці у вихованні та освіті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СІМ’Я,ОСВІТА,ВИХОВАННЯ.

Номер слайду 2

ГРА « ПАРОЛЬ»НАЗВИ СЛОВО І ПОЯСНИ ЯК ВОНО ДАВНІХ ГРЕКІВ?

Номер слайду 3

пояснювати якою була грецька сім’я;описувати процес навчання учнів - греків;характеризувати особливості виховання давніх греків;висловлювати міркування чи схожі дані греки і сучасні українці у вихованні та освіті.

Номер слайду 4

ПРИЙОМ«ОЧІКУВАННЯ»ДОПОВНІТЬ РЕЧЕННЯ« ВІД УРОКУ Я ОЧІКУЮ НАВЧИТИСЯ ,,,ДІЗНАТИСЯ ,,,»

Номер слайду 5

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ СІМЕЙНІ ОБОВЯЗКИ ТА ЩОДЕННІ СПРАВИ ПРОЧИТАЙТЕ ПУНКТ 1- 2

Номер слайду 6

ГРА « ПРАВДА - НЕПРАВДА» У давньогрецькому суспільствісім’я складалася із чоловіка, дружини та їхніх дітей. Основним завданням жінки було зробити кар’єру . Головною у сім’ї була жінка. До реформ Солона жінки мали право продавати членів своєї сім’ї в рабство.

Номер слайду 7

ГРА « ПРАВДА - НЕПРАВДА» День афінянина тривав 8 годин. Ремісники та селяни весь день мандрували. Жінки, навпаки, сиділи вдома, займаючись вихованням дітей і хатнім господарством. Заможні сім’ї могли дозволитисобі мати рабів, які виконували основну частину роботи.

Номер слайду 8

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 2. ВИХОВАННЯ ОПРАЦЮЙТЕ РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ .

Номер слайду 9

ВИХОВАННЯ ХЛОПЦІВ В АФІНАХДо 7 років хлопчиків виховували матері. Їм дозволяли гратися іграшками, дарували свійських тварин та читали байки про добро і зло. З 7 років сини заможних батьків навчалися у приватній школі. Там навчали писати, читати, рахувати, грати на лірі. Після 14 років хлопчики могли відвідувати спортивні зали , де тренуватися в різних видах спорту. Під час свят вони брали участь у змаганнях з атлетики, а також у конкурсах з співів та танців. Хлопчики повинні були навчитися гри на лірі , або кіфарі. У 18 рокі хлопчикам обрізали волосся і жертвували його богам. До 20 років тривала військова служба

Номер слайду 10

ВИХОВАННЯ ХЛОПЦІВ У СПАРТІДо 7 років хлопчиків виховували годувальниці відомі своєю жорстокістю. Вони привчали дітей не боятися темряви і самотності, ніколи не плакати і не вередувати. З 7 років хлопчиків забирали з родини і зараховували до школи військового зразка. Усім спартанським хлопцям голили голови, привчали ходити босоніж. Навчали холоднокровно переносити тягар служби, завзято домагатись перемоги. Спали часто просто неба, їли убогу їжу, якщо голод штовхав їх на злочин, то це розглядалося як спроба вижити. Дітям дозволяли займатися музикою, але тільки тією, яка супроводжувала стройову підготовку. Діти вміли лише читати і писати. У 20 років юнак призивався у армію, служба тривала до 60 років. 

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ВПРАВА « Я – ТОБІ, ТИ - МЕНІ»Учні по черзі називають характерні риси виховання молоді в Афінах та Спарті.

Номер слайду 14

ВПРАВА « РЕСТАВРАТОР»До 7 років хлопчиків у Афінах виховували …Після 14 років хлопчики могли відвідувати … Дівчата повинні були вміти… Тільки під час свят дівчата могли … У Спарті до 7 років хлопчиків виховували …З 7 років хлопчиків забирали з родини і зараховували до … Дівчата так само як і хлопці ….

Номер слайду 15

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 3. ОСВІТА Розгляньте ілюстрацію. Вправа « Оживи фото»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

На чому писали учні? Чим писали?Як розміщуються учні навколо учителя?Що розповідає учень?Чи задоволений вчитель відповіддю учня?Чи всі учні уважно слухають?Яке покарання чекає на порушників дисципліни?УРОК ГРАМАТИКИ

Номер слайду 18

Номер слайду 19

УРОК МУЗИКИ На якому музичному інструменті вчиться грати учень?Який в нього настрій?Чи задоволений вчитель його навчанням?Чи знає учень ноти?Як йому вдається запам’ятати мелодію?

Номер слайду 20

Номер слайду 21

УРОК МАТЕМАТИКИ Яку тему вивчають учні?Чи цікаво дітям?Як вчитель пояснює тему?4. Якими математичними навичками володіють учні?5. Де в майбутньому вони зможуть використати свої знання?

Номер слайду 22

УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ГРА « СНІГОВА КУЛЯ» 1-й учень називає ключове слово.2-й учень складає з ним речення.3-й учень ставить запитання.

Номер слайду 23

РЕФЛЕКСІЯ»ДОПОВНІТЬ РЕЧЕННЯ« НА УРОЦІ Я навчився ,,, дізнався ,,,»

Номер слайду 24

Привіт!Я СОКРАТПРИТЧА ПРО МЕНЕ ПРАВДА ДОБРОТА КОРИСТЬ

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Добриденко Лариса Борисівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Прус Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сіліверстова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Козирка Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Глодовська Людмила Олесандрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Більченко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Казановська Світлана Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pptx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
12125
Оцінка розробки
4.9 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку