Сімейна форма навчання
Діагностувальна робота з української мови
1 семестр
Завдання 1
Виконай звуко-буквений аналіз слова кав’ярня.
Завдання 2
Добери антоніми до поданих слів. Запиши утворені пари.
Низький –
Теплий –
Продали –
Завдання 3
З кожної групи слів вибери і запиши спільнокореневі.
Познач у них корінь.
1.Дорогий, дорога, дорожній, подорожчати, подорожник.
2.Син, синок, синій, синівський.
Завдання 4
Спиши слова. Встав пропущену букву. Добери перевірне слово.
Л..сток –
М..дова –
Ш..лестить –
В..селий –
Ж..вий –
Завдання 5
Розбери слова за будовою.
Дощик, проліски, беззвучний.
Завдання 6
Спиши речення, розкриваючи дужки.
(На)нашій вул..ці (з,с)будували новий будинок. Біля (під)їздів (з,с)робили дорі..ки. Зварювальники ро..почали робити огорожу.
Завдання 7
Напиши стислий переказ тексту.
Ігор із Сашком гралися на вулиці. Першим побачив дим Сашко і побіг дзвонити пожежникам. Із будинку почувся дитячий плач. Ігор висадив шибку і стрибнув у кімнату. Дим виїдав очі. Язики полум’я хапали за руки. Серед вогню й диму Ігор побачив маленького хлопчика і виніс його через вікно на подвір’я.
За кілька хвилин приїхали пожежники. Із вогнем було покінчено.