Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи (від 07.06.2017 № 804)
Підручники:
Історія України: підруч. для 9-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ Ф.Г. Турченко, В.М. Мороко — Київ : Генеза, 2017. — 384 с. : іл.
Всесвітня історія: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / С.В. Д᾽ячков, С.В. Литовченко — Х. : Вид-во «Ранок», 2017. — 192 с. : іл.
Історія України (52 години) Всесвітня історія (35 годин)
Історія України: підруч. для 9-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ Ф.Г. Турченко, В.М. Мороко — Київ : Генеза, 2017. — 384 с. : іл. |
Всесвітня історія: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / С.В. Д᾽ячков, С.В. Литовченко — Х. : Вид-во «Ранок», 2017. — 192 с. : іл. |
№ з/п |
Дата |
Д/З
|
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
№ з/п |
Дата |
Д/З
|
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
|
|
|
§1 |
Вступ. Сутність Нового часу. Новий час в історії України. Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської (Австро-Угорської) імперій |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн |
|||
|
|
|
|
1 |
|
§2 |
Початок Французької революції кінця ХVІІІ ст. |
|
|
|
|
|
2 |
|
§3 |
Завершення Французької революції кінця ХVІІІ ст. |
|
|
|
|
|
3 |
|
§4 |
Консульство та імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Віденський конгрес. Священний союз |
|
|
|
|
|
4 |
|
§5 |
Практичне заняття. Від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.) |
|||
|
|
|
|
6 |
|
§6 |
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки |
|
|
|
|
|
7 |
|
§7 |
Практичне заняття. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення |
|
|
|
|
|
8 |
|
§8 |
Велика Британія – майстерня світу |
|
|
|
|
|
9 |
|
§9 |
Франція та Австрійська імперія у 20-40 рр ХІХ ст |
|
|
|
|
|
10 |
|
§10 |
Франція у період Реставрації Бурбонів |
|
|
|
|
|
11 |
|
§11 |
Революції 1848 – 1849 рр. в Західній та Центральній Європі Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учителя) |
|
|
|
|
|
12 |
|
§12 |
Німеччина та Італія |
|
|
|
|
|
|
|
§13 |
Російська імперії |
|
|
|
|
|
14 |
|
§14 |
Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня |
|
|
|
|
|
15 |
|
§4 |
Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово) |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIXст. |
|
|
|
|
|||
2 |
|
§ 2 |
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин |
|
|
|
||
3-4 |
|
§ 3-4 |
Соціально-економічне становище. Села і міста |
|
|
|
||
5 |
|
С.5 |
Початок українського національного відродження. Кирило – Мефодіївське братство |
|
|
|
||
6 |
|
§ 6 |
Практичне заняття: проаналізувати (усно або письмово) програмні документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них минулого/майбутнього України або/і з позиції формування прав і свобод людини; |
|
|
|
||
7 |
|
§ 7 |
Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території України. Соціальні рухи |
|
|
|
||
8 |
|
§ |
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIІІ - у першій половині XIX ст. |
|
|
|
||||
9 |
|
§ 9 |
Політика Австрійської імперії щодо українських територій |
|
|
|
||
10 |
|
§ 10 |
Початок українського національного відродження |
|
|
|
||
11 |
|
§ 11 |
Європейська революція 1848 – 1849 років в українських регіонах Австрійської імперії |
|
|
|
||
12 |
|
§12 |
Практичне заняття: підготувати повідомлення про історію альманаху «Русалка Дністровая», проаналізувати його зміст під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху. |
|
|
|
||
13 |
|
§ |
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 3. Повсякденне життя та культура кінця XVIІІ - першої половини XIX ст. |
|
|
|
||||
14 |
|
§ 14 |
Умови розвитку культури. Освіта. Наука. |
|
|
|
||
15 |
|
§15 |
Література. |
|
|
|
||
16 |
|
§16 |
Мистецтво |
|
|
|
||
17 |
|
§ 17 |
Повсякденне життя мешканців України Практичне заняття. підготувати міні-проект про повсякденне життя мешканців України (селян, міщан, торговців, поміщиків) в першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
||
18 |
|
§ 18 |
Наш край в кінці XVІІІст. – першій половині XIX cтоліття |
|
|
|
||
19 |
|
§20 |
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст. Розділ 4. Міжнародні відносини ( друга половина XIX – початок XX ст.) |
|||
|
|
|
|
17 |
|
§16 17 |
Основні тенденції суспільного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Формування індустріального суспільства |
|
|
|
|
|
18 |
|
§18 |
Франція |
|
|
|
|
|
19 |
|
§19 |
Німецька імперія |
|
|
|
|
|
20 |
|
§20 |
Велика Британія |
|
|
|
|
|
21 |
|
§21 |
Італія |
|
|
|
|
|
22 |
|
§22 |
Економічне піднесення США |
|
|
|
|
|
23 |
|
§23 |
Російська імперія |
|
|
|
|
|
24 |
|
§24 |
Австро – Угорщина –дуалістична монархія |
|
|
|
|
|
25 |
|
§25 |
“Доба Мейдзі” в Японській імперії |
|
|
|
|
|
26 |
|
§26 |
Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція |
|
|
|
|
|
27 |
|
§27 |
Спроби модернізації Османської імперії |
|
|
|
|
|
28 |
|
§28 |
Практичне заняття. На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки. |
|
|
|
|
|
29 |
|
§29 |
Міжнародні відносини наприкінці XIX cтоліття Україна в геополітичних планах Російської, Австро-Угорської, Німецької імперій на зламі XIX – XX століть |
|
|
|
|
|
30 |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст. |
|
|
|
||||
20 |
|
§20 |
Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська війна) |
|
|
|
||
21 |
|
§ 21 |
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860 – 1870-х років |
|
|
|
||
22-23 |
|
§ 22-23 |
Модернізація промисловості й сільського господарства |
|
|
|
||
24 |
|
§ 24 |
Визвольний рух у 1860-1890-х роках |
|
|
|
||
25 |
|
§ 26 |
Практична робота: проаналізувати політику російської імперської влади в Україні на підставі Валуєвського циркуляру, Емського указу та інших доступних офіційних актів (на вибір учителя) й підготувати відповідне резюме; |
|
|
|
||
26 |
|
§25 |
Зародження робітничого і соціал-демократичного руху |
|
|
|
||
27 |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст. |
|
|
|
||||
28 |
|
§ 28 |
Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів |
|
|
|
||
29 |
|
§ 29 |
Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли») |
|
|
|
||
30 |
|
§ 30 |
Радикальний рух у Галичині. |
|
|
|
||
31 |
|
§ 31 |
Утворення політичних партій. Іван Франко. |
|
|
|
||
32 |
|
§ 32 |
Практичне заняття. скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст. |
|
|
|
||
33 |
|
§ 33 |
Наш край у другій половині ХІХ ст. |
|
|
|
||
34 |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст. |
|
|
|
||||
35-36 |
|
§ 35-36 |
Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини. Індустріальна модернізація |
|
|
|
||
37 |
|
§ 37 |
Суспільно-політичне та соціально-економічне життя на західноукраїнських землях |
|
|
|
||
38 |
|
§ 38 |
Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні |
|
|
|
||
39 |
|
§39 |
Події російської революції 1905 – 1907 рр. в Україні |
|
|
|
||
40 |
|
§40 |
Наддніпрянська Україна в 1907 – 1914 рр. Столипінська аграрна реформа та її вплив на Україну |
|
|
|
||
41-42 |
|
§41-42 |
Наростання національного руху в Західній Україні в 1900-1913 |
|
|
|
||
43 |
|
§ 43 |
Практичне заняття.Укласти порівняльну таблицю «Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини |
|
|
|
||
44 |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя ( кінець XVIII – початок XX ст.) |
|||
|
|
|
|
31 |
|
§30 |
Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення |
|
|
|
|
|
32 |
|
§31 |
Масова культура. Зміни у вигляді міст і сіл. Індустріальні та традиційні суспільства |
|
|
|
|
|
33 |
|
|
Практичне заняття. підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»; |
|
|
|
|
|
34 |
|
§ |
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
35 |
|
§32 |
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX cтоліття |
|
|
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині XIX – на початку XX ст. |
|||||||
45 |
|
§ 45 |
Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Освіта. Наука. |
|
|
|
||
46 |
|
§ 46 |
Література. |
|
|
|
||
47 |
|
§ 47 |
Мистецтво. |
|
|
|
||
48 49 |
|
§ 48-49
|
Повсякденне життя. Практичне заняття. підготувати презентацію «Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України» |
|
|
|
||
50 |
|
§50 |
Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. |
|
|
|
||
51 |
|
|
Узагальнення . Тематичне оцінювання |
|
|
|
||
52 |
|
|
ПОВТОРЕННЯ |
|
|
|
||