Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами, 9 клас

Про матеріал

Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи (від 07.06.2017 № 804)

Підручники:

Історія України: підруч. для 9-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ Ф.Г. Турченко, В.М. Мороко — Київ : Генеза, 2017. — 384 с. : іл.

Всесвітня історія: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / С.В. Д᾽ячков, С.В. Литовченко — Х. : Вид-во «Ранок», 2017. — 192 с. : іл.

Перегляд файлу

 

Синхронізовані календарно-тематичні плани з історії за оновленими програмами,  9 клас

                        Історія України (52 години)                                                                               Всесвітня історія  (35 годин)

Історія України: підруч. для 9-го кл. загальноосвіти. навч. закл./ Ф.Г. Турченко, В.М. Мороко Київ : Генеза,  2017. 384 с. : іл.

Всесвітня історія: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів/ С.В. Дячков, С.В. Литовченко Х. : Вид-во «Ранок»,  2017. 192 с. : іл.

 

№ з/п

Дата

Д/З

 

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

№ з/п

Дата

Д/З

 

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

 

 

§1

Вступ. Сутність Нового часу. Новий час в історії України.  Адміністративно-територіальний устрій українських територій у складі Російської та Австрійської (Австро-Угорської) імперій

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1. Європа в час Французької революції та наполеонівських війн

 

 

 

 

1

 

§2

Початок Французької революції кінця ХVІІІ ст.

 

 

 

 

2

 

§3

Завершення Французької революції кінця ХVІІІ ст.

 

 

 

 

3

 

§4

Консульство та імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. Віденський конгрес. Священний союз

 

 

 

 

4

 

§5

Практичне заняття. Від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона»

 

 

 

 

5

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815 – 1870 рр.)

 

 

 

 

6

 

§6

Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки

 

 

 

 

7

 

§7

Практичне заняття.    Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення

 

 

 

 

8

 

§8

Велика Британія – майстерня світу

 

 

 

 

9

 

§9

Франція та Австрійська імперія у 20-40 рр ХІХ ст

 

 

 

 

10

 

§10

Франція у період Реставрації Бурбонів

 

 

 

 

11

 

§11

Революції  1848 – 1849 рр. в Західній та Центральній Європі Практичне заняття.        На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху (на вибір учителя)

 

 

 

 

12

 

§12

Німеччина та Італія

 

 

 

 

 

 

§13

Російська імперії

 

 

 

 

14

 

§14

Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня

 

 

 

 

15

 

§4

Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово)

 

 

 

 

16

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання

 

Розділ 1.    Українські землі у складі Російської  імперії наприкінці XVIІІ  - у   першій половині XIXст.

 

 

 

 

2

 

§ 2

Наддніпрянська  Україна  в системі міжнародних відносин

 

 

 

3-4

 

§ 3-4

Соціально-економічне становище. Села і міста

 

 

 

5

 

С.5

Початок українського національного відродження. Кирило – Мефодіївське братство

 

 

 

6

 

§ 6

Практичне заняття: проаналізувати (усно або письмово) програмні документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них минулого/майбутнього України або/і з позиції формування прав і свобод людини;

 

 

 

7

 

§ 7

Польський національно-визвольний і російський опозиційний рухи на території   України. Соціальні рухи 

 

 

 

8

 

§

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 2.     Українські землі у складі Австрійської  імперії наприкінці  XVIІІ  - у   першій половині XIX ст.

 

 

 

9

 

§ 9

Політика Австрійської імперії щодо українських територій

 

 

 

10

 

§ 10

Початок українського національного відродження

 

 

 

11

 

§ 11

Європейська революція 1848 – 1849 років в українських регіонах  Австрійської імперії

 

 

 

12

 

§12

Практичне заняття: підготувати повідомлення про історію альманаху «Русалка Дністровая», проаналізувати його зміст під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху.

 

 

 

13

 

§

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 3.  Повсякденне життя та культура кінця  XVIІІ  -  першої половини  XIX ст.

 

 

 

14

 

§ 14

Умови розвитку культури. Освіта. Наука.

 

 

 

15

 

§15

Література.

 

 

 

16

 

§16

Мистецтво

 

 

 

17

 

§ 17

Повсякденне життя мешканців України Практичне заняття. підготувати міні-проект про повсякденне життя мешканців України (селян, міщан, торговців, поміщиків) в першій половині ХІХ ст.

 

 

 

18

 

§ 18

Наш край в кінці XVІІІст. – першій половині XIX cтоліття

 

 

 

19

 

§20

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст.

 Розділ 4.  Міжнародні відносини ( друга половина XIX – початок XX ст.)

 

 

 

 

17

 

§16

17

Основні тенденції суспільного розвитку провідних країн Західної Європи та Америки. Формування індустріального суспільства

 

 

 

 

18

 

§18

Франція

 

 

 

 

19

 

§19

Німецька імперія

 

 

 

 

20

 

§20

Велика Британія

 

 

 

 

21

 

§21

Італія

 

 

 

 

22

 

§22

Економічне піднесення США

 

 

 

 

23

 

§23

Російська імперія

 

 

 

 

24

 

§24

Австро – Угорщина –дуалістична монархія

 

 

 

 

25

 

§25

Доба Мейдзі в Японській імперії

 

 

 

 

26

 

§26

Китай. Сунь Ятсен. Сіньхайська революція

 

 

 

 

27

 

§27

Спроби модернізації Османської імперії

 

 

 

 

28

 

§28

Практичне заняття. На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.

 

 

 

 

29

 

§29

Міжнародні відносини наприкінці XIX cтоліття

Україна в геополітичних планах Російської, Австро-Угорської, Німецької імперій на зламі XIX – XX століть

 

 

 

 

30

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині  XIX ст.

 

 

 

20

 

§20

Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська війна)

 

 

 

21

 

§ 21

Ліквідація кріпацтва та реформи 1860 – 1870-х років

 

 

 

22-23

 

§ 22-23

Модернізація промисловості й сільського господарства

 

 

 

24

 

§ 24

Визвольний рух у 1860-1890-х роках

 

 

 

25

 

§ 26

Практична робота: проаналізувати політику російської імперської влади в Україні на підставі Валуєвського циркуляру, Емського указу та інших доступних офіційних актів (на вибір учителя) й підготувати відповідне резюме;

 

 

 

26

 

§25

Зародження робітничого і соціал-демократичного руху

 

 

 

27

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 5.  Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині  XIX ст.

 

 

 

28

 

§ 28

Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів

 

 

 

29

 

§ 29

Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли»)

 

 

 

30

 

§ 30

Радикальний рух у Галичині.

 

 

 

31

 

§ 31

Утворення політичних партій. Іван Франко. 

 

 

 

32

 

§ 32

Практичне заняття. скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст.

 

 

 

33

 

§ 33

Наш край у другій половині ХІХ ст.

 

 

 

34

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 5.  Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині  XIX ст.

 

 

 

35-36

 

§ 35-36

Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини. Індустріальна модернізація

 

 

 

37

 

§ 37

Суспільно-політичне та соціально-економічне життя на західноукраїнських землях

 

 

 

38

 

§ 38

Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні

 

 

 

39

 

§39

Події російської революції 1905 – 1907 рр. в Україні

 

 

 

40

 

§40

Наддніпрянська Україна в 1907 – 1914 рр. Столипінська аграрна реформа та її вплив на Україну

 

 

 

41-42

 

§41-42

Наростання національного руху в Західній Україні в 1900-1913

 

 

 

43

 

§ 43

Практичне заняттякласти порівняльну таблицю «Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини

 

 

 

44

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 5.   Розвиток культури і повсякденне життя ( кінець  XVIII – початок XX ст.)

 

 

 

 

31

 

§30

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університети. Наукові й технічні досягнення

 

 

 

 

32

 

§31

Масова культура. Зміни у вигляді міст і сіл. Індустріальні та традиційні суспільства

 

 

 

 

33

 

 

Практичне заняття. підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»;

 

 

 

 

34

 

§

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

 

35

 

§32

Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики «довгого» XIX cтоліття

 

Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині XIX – на початку XX ст.

45

 

§ 45

Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Освіта. Наука.

 

 

 

46

 

§ 46

Література.

 

 

 

47

 

§ 47

Мистецтво.

 

 

 

48 49

 

§ 48-49

 

Повсякденне життя. Практичне заняття. підготувати презентацію «Вплив процесів модернізації на повсякденне життя та світогляд населення України»

 

 

 

50

 

§50

Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.

 

 

 

51

 

 

Узагальнення . Тематичне оцінювання

 

 

 

52

 

 

ПОВТОРЕННЯ

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
2904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку