Геометрія 7-клас. УРОК № 8.
Темауроку: Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.
Формування компетентностей:
Математична компетентність : повторити, систематизувати і узагальнити знання ,вміння,навички за темою «Трикутники» (означення трикутника і його елементів, види трикутників, сума кутів трикутника, ознаки рівності трикутників
Ключові компетентності: Спілкування державною мовою – уміння розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою;
Інформаційно-цифрова компетентність – уміння доводити істинність тверджень;
Уміння вчитися впродовж життя – організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
Тип уроку: повторення, узагальнення і систематизація знань і вмінь,навичок.
Обладнання: підручник,набір демонстраційного креслярського приладдя; презентація .
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання -взаємоперевірка за зразком.
III. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
Основна дидактична мета уроку цілком логічно випливає з усвідомлення місця уроку в темі (урок перед контрольною роботою).
IV. Повторення, систематизація і узагальнення знань учнів
План роботи
3.Розвязування типових задач з теми. (робота в групах)
V. Підбиття підсумків уроку.
Фронтальна бесіда по теоретичному матеріалі.
VII. Домашнє завдання
Підготуватися до контрольної роботи,виконати завдання на картках.
1