Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

Про матеріал
Математична компетентність : повторити, систематизувати і узагальнити знання ,вміння,навички за темою «Трикутники» (озна¬чення трикутника і його елементів, види трикутників, сума кутів трикутника, ознаки рівності трикутників.
Перегляд файлу

Геометрія 7-клас. УРОК № 8.                       

Темауроку: Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи.

Формування  компетентностей:

Математична компетентність : повторити, систематизувати і узагальнити знання  ,вміння,навички  за  темою  «Трикутники» (озна­чення трикутника і його елементів, види трикутників, сума кутів трикутника, ознаки рівності трикутників

 Ключові компетентності: Спілкування державною мовою – уміння розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою;

Інформаційно-цифрова компетентність – уміння доводити істинність тверджень;

Уміння вчитися впродовж життя ­­­– організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 

 

Тип уроку: повторення, узагальнення і систематизація знань і вмінь,навичок.

Обладнання: підручник,набір демонстраційного креслярського приладдя; презентація .

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання    -взаємоперевірка  за зразком.

 

III. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

Основна дидактична мета уроку цілком логічно випливає з усвідомлення місця уроку в темі (урок перед контрольною ро­ботою).

 

IV. Повторення, систематизація і узагальнення знань учнів   

План роботи

  1. Робота  з  підручником  —  повторення  змісту  основних понять теми.
  2. Робота в парах: взаємо перевірка теоретичного матеріалу.

3.Розвязування типових задач з теми. (робота в групах)

 

  1. Периметр трикутника дорівнює 105 см, одна з його сторін у два рази більша за іншу та на 15 см більша за третю сторону трикутника. Знайдіть сторони трикут­ника.
  2. Один із кутів трикутника на 15 градусів менший від іншого і у 5 разів більший за третій кут. Визначте вид трикутника.
  3. Відрізки АВ і СМ перетинаються в точці О, причо­му АО = МО, СО = ВО . Доведіть рівність трикутників АОС і МОВ. Знайдіть периметр трикутника АОС, якщо АС = 4 см,  СМ = 8  см.
  4. У трикутнику ABC висота ВН ділить сторону АС навпіл. Доведіть рівність кутів А і С.

 

 

V. Підбиття підсумків уроку. 

 

 

Фронтальна бесіда по теоретичному матеріалі.

VII. Домашнє завдання   

Підготуватися до контрольної роботи,виконати завдання на картках.

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
24 березня 2019
Переглядів
721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку