Мета уроку Навчальна: узагальнити та систематизувати знання і вміння учнів розвґязувати системи рівнянь з двома змінними; навчити розв’язувати системи рівнянь другого степеня з двома змінними. розвиваюча: розвивати вміння міркувати, аналізувати, робити висновки, вміння чітко висловлювати думку, розвивати творчі здібності, логічне мислення та кругозір учнів. виховна: виховувати в учнів увагу, спостережливість, наполегливість у навчанні, охайність математичних записів та акуратність.
Бліц – опитування 1)В чому полягає зміст графічного способу рішення системи рівнянь? При розв’язування системи рівнянь графічним способом треба в одній системі координат накреслити графіки, які відповідають рівнянням системи, та знайти координати точок перетину побудованих графіків. Якщо графіки точок перетину не мають, то система рішень не має.
Підсумок уроку Чи вважаєте цю тему потрібною для вивчення? Які способи розв’язування систем рівнянь ми розглянули на уроці? Де ви можете застосувати розв’язування систем рівнянь ? Чи комфортно ви почували себе під час уроку? Чи здійснилися ваші очікування від уроку? Продовжити речення: “Після уроку беру з собою…”