Системи рівнянь другого степеня з двома невідомими

Про матеріал
Презентація до уроку "Системи рівнянь другого степеня з двома змінними" Дає можливість повторити відомі способи рішення систем рівнянь з двома змінними, повторити відомі графіки рівнянь, оцінити знання учнів. Вивчити нові способи рішення системи рівнянь другого степеня з двома змінними.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Системи рівнянь другого степеня з двома невідомими Алгебра 9

Номер слайду 2

Мета уроку Навчальна: узагальнити та систематизувати знання і вміння учнів розвґязувати системи рівнянь з двома змінними; навчити розв’язувати системи рівнянь другого степеня з двома змінними. розвиваюча: розвивати вміння міркувати, аналізувати, робити висновки, вміння чітко висловлювати думку, розвивати творчі здібності, логічне мислення та кругозір учнів. виховна: виховувати в учнів увагу, спостережливість, наполегливість у навчанні, охайність математичних записів та акуратність.

Номер слайду 3

У математиці є своя краса, як у живописі й поезії. Микола Єгорович Жуковський (1847-1921) видатний російський науковець, творець аеродинаміки як науки, основоположник сучасної гідро- і аеромеханіки, член-кореспондент Петербурзької Академії наук. .

Номер слайду 4

Після цього уроку ми зможемо Розрізняти системи рівнянь другого степеня. Вміти розв’язувати системи рівнянь різними способами. Бачити переваги і недоліки графічного та аналітичного способів. Обирати свій оптимальний спосіб розв’язування систем рівнянь.

Номер слайду 5

Бліц - опитування Яке рівняння називається рівнянням другого степеня із двома змінними?

Номер слайду 6

Бліц - опитування Які системи рівнянь називаються системами рівнянь другого степеня? Система рівняння з двома змінними, що містить хоча б одне рівняння другого степеня, утворюють систему рівнянь другого степеня з двома змінними.

Номер слайду 7

Бліц - опитування Що називається розв’язком системи рівнянь? Упорядкована пара значень змінних, які перетворюють кожне рівняння системи у правильну числову рівність, називається розв’язком системи рівнянь з двома змінними. Чи є пара чисел (1; 7) – розв’язком системи рівнянь ?

Номер слайду 8

Бліц - опитування Що означає розв’язати систему рівняннь? Розв’язати систему рівнянь означає знайти всі її розв’язки або довести, що їх не існує. Скільки розв’язків може мати система рівнянь другого степеня з двома змінними?

Номер слайду 9

Бліц – опитування Способи рішення систем рівнянь: 1) Графічний спосіб. 2) Спосіб підстановки. 3) Спосіб додавання. 4) Спосіб порівняння. 5) Спосіб заміни змінних.

Номер слайду 10

Бліц – опитування 1)В чому полягає зміст графічного способу рішення системи рівнянь? При розв’язування системи рівнянь графічним способом треба в одній системі координат накреслити графіки, які відповідають рівнянням системи, та знайти координати точок перетину побудованих графіків. Якщо графіки точок перетину не мають, то система рішень не має.

Номер слайду 11

Бліц – опитування 1)Що називають графіком рівняння з двома змінними? Графіком рівняння з двома змінними називається безліч точок координатної площини, координати яких перетворюють рівняння у вірну рівність.

Номер слайду 12

№1. Поставити у відповідність Яка фігура може бути графіком рівняння з двома змінними? Пряма Парабола Гіпербола Коло Вітка параболи Кубічна парабола

Номер слайду 13

Перевірка Гіпербола Коло Пряма Парабола Вітка параболи Кубічна парабола Кожна правильна відповідь 1 бал

Номер слайду 14

№2. За рисунком визначити розв’язки системи Відповідь: (1бал) (-2; 5); (2; -3).

Номер слайду 15

№3. За рисунком визначити розв’язки системи Відповідь: (1бал) (-1; 0); (2; -3).

Номер слайду 16

№4. За рисунком визначити розв’язки системи Відповідь: (1 бал) (-2; 7); (1; 4).

Номер слайду 17

№5. Вказати центр кола і його радіус Відповідь: (2 бали) (0; 0); R = 9.

Номер слайду 18

№6. За рисунком визначити розв’язки системи Відповідь: (1бал) (1; 4) ; (4; 1).

Номер слайду 19

№7. На рисунку зображено графічний розв’язок системи рівнянь. Запишіть цю систему. Відповідь: (2бали)

Номер слайду 20

№8. На рисунку зображено графічний розв’язок однієї з наведених систем. Вкажіть цю систему. (1 бал)

Номер слайду 21

№9. На рисунку зображено графічний розв’язок однієї з наведених систем. Вкажіть цю систему. (1 бал)

Номер слайду 22

№10. Чи можна за даним рисунком точно визначити розв’язки системи рівнянь? (1бал) Відповідь: Ні.

Номер слайду 23

№11. Чи можна за даним рисунком точно визначити кількість розв’язків системи рівнянь?(1бал) Відповідь: так.

Номер слайду 24

№12. Встановити відповідність Кожна правильна відповідь 1 бал

Номер слайду 25

Твоя оцінка Загальна кількість балів Оцінка 23-24 12 21-22 11 19-20 10 17-18 9 15-16 8 13-14 7 11-12 6 9-10 5 7-8 4

Номер слайду 26

Основоположники Р. Декарт (1596 – 1650) 1637 р. «Роздуми про методи» І. Ньютон (1643 – 1727) 1707 р. «Всезагальна математика»

Номер слайду 27

Рішення систем за підручником Графічний спосіб №13.1(4) Розв’язати графічно систему рівнянь: Відповідь:(-3; 4); (-4; 3); (3; -4); (4; -3).

Номер слайду 28

Рішення систем за підручником 2) Спосіб підстановки №13.7(3) Відповідь: (4; -3); (17; 10).

Номер слайду 29

Рішення систем за підручником 3) Спосіб порівняння №13.9(4) Не виконуючи побудови, знайдіть координати точок перетину парабол у = х2 – 4х + 7 і у = 3 + 4х – 2х2. Відповідь: (2; 3);

Номер слайду 30

Рішення систем за підручником 4) Спосіб заміни змінних №13.14(1) Відповідь: (1; -5); (-5; 1); (4; 1); (1; 4).

Номер слайду 31

Підсумок уроку Чи вважаєте цю тему потрібною для вивчення? Які способи розв’язування систем рівнянь ми розглянули на уроці? Де ви можете застосувати розв’язування систем рівнянь ? Чи комфортно ви почували себе під час уроку? Чи здійснилися ваші очікування від уроку? Продовжити речення: “Після уроку беру з собою…”

Номер слайду 32

Домашнє завдання п. 13 підручника Виконати №13.2(3) №13.8(2) №13.11(3) №13.14(5) Повторити п. 11 №11.13 Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи. Монтеск’є 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Олена Федорівна
    Чудова робота.Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Олійник Олена
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
13. Системи рівнянь із двома змінними
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
10843
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку