Склад методичного об´єднання природно-математичного циклу

Про матеріал
Кожен керівник методичного об´єднання повинен володіти інформацією про свого учителя. Пропоную такі варіанти.
Перегляд файлу

Склад  методичного  об’єднання

природно-математичного циклу

2018-2019 навчальний  рік

 

 

Призвище, ім’я,

по-батькові

Посада

Категорія

Освіта

Науково-методична

проблема

 

 

1.

 

Гайтан

Людмила

Василівна

 

учитель

математики  та

фізики

 

ІІ

 

повна

вища

 

Підвищення  рівня  компетентності  знань

учнів при  вивченні

математики

 

 

2.

 

Стефаниць

Ірина

Савівна

 

учитель

інформатики

 

 

 

І

 

повна

вища

 

Впровадження інноваційних технологій для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, їх життєвих компетентностей у процесі вивчення інформатики

 

 

 

3.

 

Хараман

Світлана

Михайлівна

 

учитель

математики  та

фізики

 

 

 

І

 

повна

вища

 

Впровадження інноваційних

технологій

при  вивченні математики та фізики

 

 

 

4.

 

Панкова

Ніна Микитична

 

учитель

хімії

 

 

 

 

 

повна

вища

 

Формування  світогляду  на уроках  хімії

 

 

5.

 

Деміхов

Олег

Анатолійович

 

учитель

географії,

природо-

знавства

 

 

 

І

 

повна

вища

Розвиток  розумової  діяльності  учнів  на

уроках  географії

 

6.

Пилипенко

Олена

Володимирівна

учитель

біології

І

повна

вища

Творча  діяльність  учнів  на  уроках  біології

 

 

 

 

 

 

Склад  методичного  об’єднання

природно-математичного циклу

2016-2017 навчальний  рік

 

 

http://marschool21.ucoz.ru/pedsostav/18.jpg

 

 

Гайтан  Людмила  Василівна

 

 

Освіта   повна  вища

 

Посада   учитель  математики  та  фізики

 

Категорія  “Спеціаліст  ІІ  категорії”

 

Педагогічний  стаж     21  років

 

Науково-методична проблема:

 

Формування  компетентності  знань 

учнів при  вивченні   математики

 

 

SAM_3716

 

 

Деміхов  Олег  Анатолійович

 

Освіта   повна  вища

 

Посада   учитель  географії, природознавства, астрономії

 

Категорія  “Спеціаліст”

 

Педагогічний  стаж   7  років

 

Науково-методична проблема:

 

Активізація  розумової  діяльності  учнів  на 

уроках  географії

 

 

http://marschool21.ucoz.ru/pedsostav/13.jpg

 

Кузик  Марія  Вікторівна

 

Освіта   повна  вища

 

Посада   учитель  біології  та  хімії

 

Категорія  “Спеціаліст  вищої  категорії”

 

Педагогічний  стаж     32  років

 

Науково-методична проблема:

 

Формування  гуманістичного світогляду   учнів  на  уроках

біології,  хімії  та  в  позаурочний  час.

 

 

 

03

 

 

Кисилишина  Ганна  Володимирівна

 

Освіта            повна  вища

 

Посада          учитель  економіки

 

Категорія      “Спеціаліст  І  категорії”

 

 

Педагогічний  стаж     20 років

 

Науково-методична  проблема:

 

Внедрение в урок активных методов обучения с целью адаптации в обществе.

 

http://marschool21.ucoz.ru/pedsostav/32.jpg

 

 

Стефаниць  Ірина  Савівна

 

Освіта   повна  вища

 

Посада   учитель  інформатики

 

Категорія  “Спеціаліст  І  категорії”

 

Педагогічний  стаж   12 років

 

Науково-методична проблема:

 

Впровадження  інноваційних  технологій  для  стимулювання  розвитку  інтелектуального  і  творчого  потенціалу  учнів, їх  життєвих  компетентностей  у  процесі  вивчення  інформатики.

 

http://marschool21.ucoz.ru/pedsostav/05.jpg

 

Хараман  Світлана  Михайлівна

 

Освіта   повна  вища

 

Посада   учитель  математики  та  фізики

 

Категорія  “Спеціаліст  І  категорії”

 

Педагогічний  стаж   20 років

 

Науково-методична проблема:

 

Роль інформаційних технологій при  вивченні математики

 

docx
Додано
30 квітня 2019
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку