20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Складання твору-опису «Червоная калинонька»

Про матеріал

Мета: Формувати вміння висловлювати свої спостереження через слово.

Вчити учнів вживати прикметники під час опису калини. Розвивати
спостережливість, зв'язне мовлення. Виховувати в дітей почуття прекрасного,
любов до природи

Перегляд файлу

Складання твору-опису «Червоная калинонька»


Тема: «Червоная калинонька»

 

Мета: Формувати вміння висловлювати свої спостереження через слово.
Вчити учнів вживати прикметники під час опису калини. Розвивати
спостережливість, зв'язне мовлення. Виховувати в дітей почуття прекрасного,
любов до природи.

 

Обладнання: ілюстрації із зображення калини в різні пори року, плакат
«Калина - символ України», кетяги калини.

 

Хід уроку

 

I. Мотивація навчальної діяльності.


Повідомлення теми, мети уроку.

 

II. Актуалізація опорних знань.

а) Відгадування загадки:
У вінку зеленолистім,

У червоному намисті

Видивляється у воду

На свою чарівну вроду (калина)

Стоїть дівчина у лузі

З червоних ягід в блузі (калина)

б) Вступна бесіда вчителя.

Калина - це символ нашої України. Український народ любить і шанує
калину. Споконвіку калина на Україні була символом краси, вірності, любові.
Червоною калиною прикрашали колиску немовляти, весільний коровай, вікна
хати. Із калини виготовляли сопілку, колиску. Ягоди калини оздоровлюють і
лікують. Здавна наш народ оспівував в піснях червону калину.

в) Словникова робота:

Калина, калинник, калиновий, калинонька, калинка, калиночка.

 

III. Робота над твором.

а) Розгляд малюнків із зображенням калини.

б) Бесіда про калину на основі ілюстрації і власних спостережень.

в) Робота над опорними словами:

Невисокий, пишний кущ, білий цвіт на калині, мов краса у дівчини, важкі
червоні кетяги, соковиті ягоди з терпкуватим смаком, цілющий сік, кісточка увигляді сердечка, коричнево-вишневе забарвлення листя.

г) Складання плану:

1. Яка це рослина?

2. Яка калина навесні?

3. Яка калина восени?

4. За що шанує калину український народ?

д) Складання учнями (колективно) розповіді про калину.

е) Орфографічна хвилинка:

Калинонька, червона, дістали, квіточка, червоніють, восени, взимку.

 

IV. Написання учнями твору-опису.

 

Калина

Над водою росте пишний кущ калини. Восени його гілля прикрасило
коричнево-вишневе листя. Воно згадує про свої біляві весняні квітки. А червонікетяги калини важко нахилилися. Здалеку вони червоніють над водою. Кожнаягідка наливається соком. Навіть взимку серед білого снігу вони палахкотять, мов жар.

 

V. Індивідуальна робота з відстаючими учнями за диференційованими
картками із деформованим текстом:

1. Невисокий, калина, кущ, але, пишний.

2. На, любить, вона, рости, місцях.

3. Цвітом, навесні, вона, зацвітає, білим.

4. Червоніють, важкі, восени, кетяги, калини.

5. Роси, від, наливається, калина, соком.

6. Шанують, здавна, за, люди, красу і чарівність, калину.

 

VI. Зачитування кращих учнівських творів.

 

VII. Підсумок уроку.

 

docx
Додано
12 січня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку