"Складання задачі за поданим виразом. Розв'язування задач двома способами"

Про матеріал
Інтерактивний урок математики у вигляді ділової гри, який вчить дітей працювати в команді
Перегляд файлу

Урок  математики  в  3 класі

Тема. Складання задачі за поданим виразом. Розвязування задач двома      способами.

Мета: формувати вміння складати задачі;

           закріпити вміння розвязувати задачі двома способами;

           вдосконалювати обчислювальні навички;

           розвивати логічне мислення, математичне мовлення;

           виховувати старанність.

Тип уроку: ділова гра.

Хід уроку.

  1. Створення психологічного настрою:

Всім присутнім я зичу здоровя  й  добра.

А тепер до роботи нам братись пора!

  1. Всі ви прагнете стати успішними. Щоб влаштуватися на роботу в фірму, кожному з вас було запропоновано написати резюме у вигляді домашнього завдання.      (Взаємоперевірка в парі)

                                   Слайд 1

  1. Наша країна прагне стати розвиненою. Всюди відкриваються різні фірми, які впливають на розвиток держави і на її рух вперед. Пока що

Ми не в змозі вирішити глобальні проблеми, але будемо починати маленькими кроками поступово рухатись до майбутнього.

  1. Я пропоную створити декілька фірм по закупівлі, переробці та реалізації молока і молокопродуктів.    (Діти об’єднуються в групи  за улюбленою геометричною фігурою)

                                    Слайд 2

  1. Щоб фірма офіційно працювала, вона повинна мати пакет документів.

Він знаходиться в одній із трьох скриньок.

                                    Слайд 3

В одній скрині – гроші, в іншій – документи, а одна – порожня.

Відомо, що документи – не в третій, гроші – не в другій, перша – порожня. В якій скрині документи?     ( Робота  в командах)

                                    Слайд 4

  1. Ви всі запрошуєтесь на співбесіду.

Кожна фірма отримує пакет з діловими паперами  (завдання надруковані і лежать у файлах)

Майбутнє ваших фірм буде залежати від того, як ви будете працювати в команді. Правильні відповіді та правильно виконані завдання – це умова накопичення капіталу фірми. Всі накопичені кошти зберігатимемо в банку «Мрія». Бажаю успіхів!

                                       Слайд 5

1завдання. Твердження істинні чи хибні (якщо істинні поставити +,

                                                                       якщо хибні -                   - )     

                             ( Самоперевірка)

За правильно виконане завдання нараховуються 3 бонусних бали.

                                       Слайд 6

  1. Атестація працівників  ( перша дитина в групі, яка правильно обчислила значення всіх виразів, стає керівником відділу та перевіряє завдання у інших членів своєї команди).

За правильно виконане завдання нараховуються 3 бонусних бали.

                                       Слайд 7

  1. Музична фізкультхвилинка

                                       Слайд 8

  1. Тема , цілі уроку

                                       Слайд 9

  1. Хвилинка каліграфії:
  • знайди закономірність і продовж її двома числами;
  • яке число зайве? Чому?

                                                 Слайд 10

  1. Робота над задачею.

До обіду в школу завезли 36 літрів молока і 27 літрів – після обіду. Все молоко розлили в бідони, по 9 літрів у кожний. Скільки знадобилося бідонів?               

За правильно виконане завдання нараховуються 3 бонусних бали, а діти отримують посаду директора фірми та його заступників.

                                       Слайд 11

  1. Робота над задачею.

У фермера є кури та 5 корів. Скільки кур у фермера? Відомо, що кількість ніг у кур і корів однакова.

( Повідомлення. Фермер – це підприємець у сфері сільського господарства).

Вибрати вираз щодо розвязання задачі.

За правильно виконане завдання нараховуються 2 бонусних бали.

                                       Слайд 12

  1. Вправи для очей.

                                       Слайд 13

  1. Кого з казкових героїв можна назвати фермером?

Практична робота. Дядько Федір зібрався зварити молочну кашу, тому попросив у кота 1 л молока. А у Матроскина  лише дві порожні судини:

трилітрова банка та пятилітровий бідон. Як Матроскину відлити з відра 1 л молока?

За правильно виконане завдання  нараховуються 2 бонусних бали.

 

                                        Слайд 14

  1. Цікавинка. Задачу на переливання рідини називають задачею Пуассона.

Симеон Дені Пуассон (1781 – 1840) – відомий французький математик, механік, фізик. Коли юний Пуассон ще сумнівався у виборі життєвого шляху, приятель показав йому декілька задач, з якими ніяк не міг упоратися сам. Пуассон розвязав їх за годину. Задачі на переливання можна розвязувати різними способами: з початку, з кінця, добором варіантів. Але найбільш поширений метод проб.

                                       Слайд 15

  1. Оцінювання дітей.

Переглянемо свої рахунки у банку «Мрія».

  1. Підсумок уроку.

У нашому районі працює приватне акціонерне товариство «Роганський молокозавод». Сподіваюсь, що ви в майбутньому створите йому конкуренцію, якщо  завжди будете працювати  наполегливо  та відповідально.   

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку