Слова - назва предметів, Хто? Що? Досліджуємо медіа. Дитячий журнал.

Про матеріал
Продовжуємо знайомити з іменником. Цей конспект допоможе при навчанні дітей правильно ставити питання хто? що?. Визначати слова- назви істот і неістот. Розширить знання про дитячі журнали, їх види, рубрику. Поглибить знання про різноманітність професій. Розвиває мовлення, заохочує до читання.
Перегляд файлу

                                   Українська мова

                                            2 клас

 Тема: слова -назви предметів. Хто? Що?

   Досліджуємо медіа. Дитячий журнал.

Мета: вдосконалювати знання про іменник. Вчити правильно ставити питання хто? що?. Визначати слова- назви істот і неістот.  Розширити знання про дитячі журнали, про професії. Розвиває мовлення, мислення, заохочує до читання.

                                

                                                  Хід уроку

1.Організація класу. Вправа «Барометр настрою»

 (діти вибирають смайлика і розповідають про свій настрій)

Діти, а чому важливий настрій для людини?

А як його можна поліпшити?

2. Гра»Мікрофон» (вчитель задає питання з укр. мови, діти відповідають і повторюють що вони вчили)

3.Робота в зошиті.

Записали число, класна робота

Пп Пп  Пр Пр оф фе ес професія

-Діти, які ви знаєте професії?

-Запишіть якусь одну професію і доберіть до неї якомога більше слів, що належать до цієї професії.

Наприклад: кухар- ложка, миска, вилка, стакан, обід, вечеря, каша, борщ…

4.Повідомлення теми та завдань уроку.

5. Вивчення нового матеріалу.

Слова-назви предметів-це іменники. Слово «іменник» утворене  від слова «ім’я». Кожний предмет чи явище має своє ім’я, тобто свою назву. Слова- назви людей і тварин відповідають на питання хто?. Слова- назви інших предметів відповідають на питання що? Іменники бувають істоти і неістоти.

 Гра «Так чи ні» (вчитель називає іменники, а діти ставлять питання хто? чи що? Плескають в долоньки на хто?, на що? не плескають. Хто не правильно плеснув вибуває з гри).

5. Фізкульхвилинка.

6.  Гра «Мозговий штурм»

-Що ви знаєте про журнали?

-Які журнали вам відомі?

-Де можна почитати дитячі журнали?

8. Робота  з підручником. Впр.2 ст.14

Розгляньте обкладинку та розкажіть про журнал за схемою: назва, для кого,

тема номера, рік, місяць, номер, малюнок.

-Що тебе приваблює в цьому журналі?

-До кого з дітей ти хотів би приєднатися?  Чому?

- Чи бачили ви такі журнали?

( перегляд журналів, читання деяких рубрик)

Журнал-це періодичне видання, яке виходить під постійною назвою, має свої рубрики, містить статті з різних питань.

Гра «Павутинка»

(Журнали бувають: про тварин і природу, про мистецтво, творчість, літературні, комікси, гумористичні, науково-популярні)

9. Робота в парі. Впр1 ст.13

-Якими інструментами користуються люди різних професій?

Хто?                    Що робить?            Що?                 Чим? На чому?

Програміст        набирає                  текст                  на клавіатурі

10. Музична хвилинка для очей.

11. Закріплення вивченого  ст.14

-Про які професії розповідається в цьому журналі?

- Запиши назви професії за абеткою, використовуючи слова : таксист,

 учителька, лікар, будівельник, кухар, кондитер, космонавт, поліцейський.,

12.Заключна частина.

Вправа «Крісло автора»

(Дитина  в ролі Знайки , за бажанням, сідає в крісло, діти дають запитання, а Знайко відповідає. Бажано, щоб у цій ролі побувало більше дітей)

-Я знаю, що журнал-це періодичне видання.

-  Іменники відповідають на питання хто? що?

- Вмію записувати слова за абеткою.

- Я вмію  ставити питання до слів.

docx
Додано
2 квітня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку