Соціальна та економічна грамотність.

Про матеріал
1.Ознайомлювати дітей із доступними поняттями з економіки; 2. Розви¬вати інтерес до економічних знань; 3. Сприяти осмисленню дітьми рис характеру, пов'язаних з економікою: бережливість, ощадливість, працьовитість, чесність; 4.Формувати уявлення про потреби сім'ї; 5.Вчити розуміти відмінність між словами "хочу" та "треба"; вчити визначати першочергові потреби сім'ї.
Перегляд файлу

Тиждень соціальної та економічної грамотності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Вихователі: Карпус Г.М.

                                                                                               

 

 

 

 

 2018 р.

 

 

 

 

На протязі усього тижня перед вихователями старшої групи «Бджілки» були поставлені певні задачі:

 

 

1.Ознайомлювати дітей із доступними поняттями з економіки;

 

2. Розви­вати інтерес до економічних знань;

 

3. Сприяти осмисленню дітьми рис характеру, пов'язаних з економікою: бережливість, ощадливість, працьовитість, чесність; 

 

4.Формувати уявлення про потреби сім'ї;

 

5.Вчити розуміти відмінність між словами "хочу" та "треба"; 

вчити визначати першочергові потреби сім'ї.

Фотозвіт про виконану роботу:

 

Виготовлення плакату до промо-акції про проведення тижня соціальної та фінансової освіти від Афлатуна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігри соціально-економічної тематики на занятті з дітьми

 «Нові ідеї Афлатуна»

 

 

Створювались ситуації для

 закріплення знань про правила

 економ­ного використання електроенергії

 деякими приладами (холодильник, праска,

 телевізор, лампочка), збереження тепла,

 ощадливого викори­стання води.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інсценізація казки Муха-Цокотуха

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Ярмарок Афлатун

  • Формували уявлення про 

           товари й товарно-грошові відносини;

  • Давали поняття, що таке товар, мета його існування, можливість його прид­бання;
  • Вчили класифікувати товари;
  • Формували етичне поводження в торгових закладах, виконуючи роль покупця;
  • Ознайомлювали з поняттям "ціна"; 
  • Вчили порівнювати ціни: дешево - дорого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення фото-колажа із зображенням об’єктів соціально –фінансового призначення

 в рідному місті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвага « День народження Афлатунчика»

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Економіка, Інші матеріали
Додано
26 березня 2020
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку