Специфікація підсумкової річної контрольної роботи з геометрії у 7 класі

Про матеріал
Розрізнювати пари кутів, що утворюються при перетині двох прямих (вертикальні або суміжні) та застосовувати їх властивості. Розрізнювати пари кутів, що утворюються при перетині двох прямих січною. Застосовувати ознаки паралельності прямих. Застосовувати властивості паралельності прямих
Перегляд файлу

Геометрія 7 клас

Специфікація підсумкової річної

контрольної роботи

 

№ п/п

Рівень підготовки

  Уміння

 

Базовий рівень підготовки

Специфічні предметні уміння

 

Розділ 1. Найпростіші геометричні фігури та їх властивості

1.

2.

3.

Застосувати властивість відрізка.

Застосувати властивість кута.

Застосувати означення бісектриси кута, видів кутів.

 

 

Розділ 2. Взаємне розміщення прямих на площині

4.

 

5.

 

6.

7.

 

Розрізнювати пари кутів, що утворюються при перетині двох прямих (вертикальні або суміжні) та застосовувати їх властивості.

Розрізнювати пари кутів, що утворюються при перетині двох прямих січною.

Застосовувати ознаки паралельності прямих.

Застосовувати властивості паралельності прямих.

 

 

Розділ 3. Трикутники

8.

9.

10.

11.

12.

 

13.

 

Застосовувати теорему про суму кутів трикутника.

Застосовувати означення та властивості зовнішнього кута трикутника.

Застосовувати означення , властивості рівнобедреного трикутника.

Встановлювати ознаку, за якою рівні задані трикутники.

Встановлювати співвідношення між сторонами трикутників за порівнянням кутів і навпаки.

Застосовувати нерівність трикутника. 

 

Розділ 4. Коло і круг. Геометричні побудови

14.

15.

16.

Встановлювати розміщення прямої і кола.

Знаходити кути, утворені хордою з радіусом або дотичною.

Встановлювати фігуру, яка є геометричним місцем точок із заданою властивістю.


 

Інтегративні (компетентнісні) уміння

22.

 

 

23.

 

24.

Уміння проводити двокрокові міркування (за схемою підведення під поняття виведення наслідку або навики виведення наслідку з умови підведення під поняття) – задача на доведення.

Уміння розв’язувати двокрокові задачі на обчислення з використанням двох теоретичних положень – задача на обчислення.

Уміння розв’язувати задачі на побудову, що зводяться до двох основних побудов.

 

Підвищений рівень підготовки

Узагальнені (компетентнісні ) уміння

25.

 

26.

 

27.

Уміння розв’язувати 3-4 крокові задачі на доведення з виділенням на рисунку конфігурацій, необхідних для обґрунтування.

Уміння розв’язувати 3-4 крокові задачі на обчислення з обґрунтуванням кроків розв’язування.

Уміння виконувати побудови геометричних фігур на основі нескладного аналізу.

 

Високий рівень підготовки

Узагальнені (компетентнісні ) уміння

28.

 

29.

 

 

30.

Уміння розв’язувати задачі на доведення високого рівня складності, зокрема, з виконанням додаткових побудов, інтуїтивних здогадів.

Уміння розв’язувати задачі на обчислення з обґрунтуванням кроків розв’язань, використанням    формул поглибленого змісту, нестандартних прийомів. 

 Уміння розв’язувати задачі на побудову на основі складних аналітико – синтетичних міркувань, здогаду.

 

 

docx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку