«Спортивна розминка. Акробатичні елементи»

Про матеріал
Акробатичні вправи та елементи, складні за своєю будовою і технологією виконання, потребують чітких форм. У танцюриста це результат певного тренінгу: координації сили і темпів, уміння володіти тулубом. Розвивають фізичні дані учнів, формують необхідні технічні навички. На цьому занятті ми вивчимо елемент: - Перекид уперед з упору присівши; - Перекид назад з упору присівши; - Перекиди в сторони. Комплекс нових елементів, сприяє виховуванню в учнів свідомість необхідності роботи учня за власним розвитком, фізичного виховання і систематичного фізичного вдосконалення.
Перегляд файлу

Криворізький позашкільний навчальний заклад

«Центр дитячої та юнацької творчості металургійного району»

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

за темою :

«Спортивна розминка. Акробатичні елементи»

(основний рівень - перший рік навчання)

 

 

 

 

 

 

Керівний гуртка :

Народний хореографічний колектив

Театр сучасної хореографії «АЛЕГРО»

Голівер Валерія Миколаївна

 

 

 

Кривий Ріг

2019 рік

Дата проведення: 14.12.2019р.
Час проведення: 9.40.
Місце проведення: КПНЗ «Центр дитячої та юнацької творчості металургійного району»
Вікова категорія: 5 група, основний рівень - перший рік навчання.
Форма заняття: групова.
Вид навчального заняття: практичне заняття.
Тип заняття: комбінований (вивчення нового матеріалу, повторення вивченого матеріалу).

Тема заняття:
Розділ 4. Акробатика. " Спортивна розминка. Акробатичні елементи ".

Мета заняття:
Вивчення основних акробатичних елементів. Правила та методика виконання акробатичних елементів. Покращення координації рухів учнів, шляхом повторення і відпрацювання засвоєного матеріалу.

Завдання:  
Навчальна:
- Розвивати музично-ритмічні і рухово-танцювальні здібності.
- Вивчення правил і методики виконання акробатичних елементів.
- Перевірити рівень засвоєння вивчених акробатичних елементів.
- Вдосконалювати загальну техніку акробатичних елементів.
Розвивальна: розвивати виворотність, силу, еластичність м’язів ніг; сприяти розвитку здібностей вихованців.
Виховна: виховувати естетичних смак засобами хореографічного мистецтва, залучити до мистецьких цінностей.

Основні методи роботи:
Наочний (практичний показ);
Словесний (пояснення, бесіда).

Обладнання:
- Музичний програвач; фортепіано; збірник нот; килимки.

Очікувальний результат: навчити вірно виконувати нові акробатичні елементи.

Тривалість заняття: 45 хвилин.

 

План заняття :

Вступна частина уроку (10 хв.):
Організаційний етап.
- Вхід вихованців до танцювальної зали;
- Хореографічний уклін педагогу і концертмейстеру;
- Визначення відсутніх;
- Оголошення теми та мети заняття;
- Бесіда про правильну методику та значення нових акробатичних елементів.
Основна частина уроку (30 хв.):
- Розігрів по колу;
- Розігрів на середині зали;
- Повторення вивченого матеріалу;
- Демонстрація нових вправ та елементів педагогом;
- Основна практична робота;
- Підкачка м'язів.

Заключна частина уроку (5 хв.):
- Підведення підсумків заняття;
- Оцінка та самооцінка результатів навчального заняття;
- Домашнє завдання;
- Хореографічний уклін педагогу та концертмейстеру;
- Вихід учасників із зали.

 


                                                Хід роботи:

1. Вступна частина уроку (10 хв.).
1.1.  Організаційний етап.
1.2. Вхід вихованців до танцювальної зали («Марш», муз. И.Штраус);
1.3. Хореографічний уклін педагогу і концертмейстеру («Adagіo»,муз. А.Адана);
1.4. Визначення відсутніх;
1.5. Позначення теми та мети заняття. Розділ 4. Акробатика. " Спортивна розминка. Акробатичні елементи ".
1.6. Бесіда про правильну методику та значення нових вправ та акробатичних елементів.
Акробатичні вправи та елементи, складні за своєю будовою і технологією виконання, потребують чітких форм. У танцюриста це результат певного тренінгу: координації сили і темпів, уміння володіти тулубом. Розвивають фізичні дані учнів, формують необхідні технічні навички.

На цьому занятті ми вивчимо елемент:
- Перекид уперед з упору присівши;
- Перекид назад з упору присівши;
- Перекиди в сторони.
Комплекс нових елементів, сприяє виховуванню в учнів свідомість необхідності роботи учня за власним розвитком, фізичного виховання і систематичного фізичного вдосконалення.

2. Основна частина уроку (30 хв.).
2.1. Розігрів по колу.
- Марш по колу;
- Хід на полу пальцях;
- Хід на п'ятах;
- Біг з захлестом гомілки;
- Біг з підйомом стегна;
- Бід на полу пальцях;
- "М'ячики";
- "Галоп";
- Стрибки по VI (Saute в просуванні );
- Крок з підскоком;
- Розхід на лінії.



2.2. Розігрів на середині зали.
- Присідання;
- Стрибки на місці ("Ракета");
- Відтяжка ніг з планкою;
- Розігрів ахіллового сухожилля;
- Розігрів підколених суглобів.
- Розігрів м'язів спини.

2.3. Повторення вивченого матеріалу.
- Групування:
Групування — підготовча вправа для вивчення перекатів, перекидів, сальто. Його виконують з різних вихідних положень: основної стойки, упору присівши, сидячи, лежачи на спині. Із зазначених положень зігнути ноги в колінах, узятися руками за гомілки, притиснути коліна до грудей і трохи розвести їх нарізно, щоб запобігти травмі.

                         

                              https://disted.edu.vn.ua/media/images/student1/gimnastika/1_rik/u03_1rik.files/image001.jpg                            https://disted.edu.vn.ua/media/images/student1/gimnastika/1_rik/u03_1rik.files/image002.jpg

 

Послідовність навчання:
1.    Із стойки руки вгору швидко присісти, згрупуватися.
2.    З положення сидячи швидко зігнути ноги і згрупуватися.
3.    Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і згрупуватися, продовжуючи лежати на спині.
4.    Лежачи на спині, швидко згрупуватися вперед.
5.    Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і притиснути до грудей, одночасно перекатом назад зробити групування на лопатках.

- Перекати:
Перекати використовують як підготовчі вправи під час навчання перекидів; вони також виконують роль сполучного елемента між різними вправами. Виконують їх уперед, назад, вліво, вправо.

 

Послідовність навчання:
1.    З положення сидячи лягти на спину і перекотитися назад до положення лежачи на лопатках, носками ніг торкнутися підлоги за головою, зворотним рухом повернутись у вихідне положення.
2.    З упору присівши в групуванні, сідаючи і послідовно торкаючись підлоги сідницями, спиною і лопатками, перекотитися назад до положення групування в стойці на лопатках і, не затримуючись, перекотитися вперед у вихідне положення.
3.    З положення лежачи на спині перекотитися вліво (вправо) до положення лежачи на животі, і навпаки.
4.    З упору стоячи на колінах легким поштовхом лівою рукою і ногою надати тілу рух вправо, м'яко перекотитися через спину на лівий бік у групуванні і, не затримуючись, повернутись у вигідне положення (те саме в лівий бік).
5.    Із стойки на колінах прогнутися якомога більше, подаючи таз уперед, надати тілу рух уперед, послідовно торкаючись мати стегнами, животом, опертися руками під час торкання грудьми. Сильно відштовхуючись руками, повернутись у вихідне положення. Те саме, але без допомоги руками.

2.4. Демонстрація нових вправ та елементів педагогом.
2.5. Основна практична робота.
- Перекид уперед з упору присівши:
Спираючись виставленими вперед руками, відштовхнутися ногами, зігнути руки і, переносячи вагу тіла на них, нахилити голову на груди, спираючись лопатками, захопити гомілки, згрупуватись і виконати перекид.

        C:\Users\andrey\Desktop\Безымянный.png

Допомога: Однією рукою підтримувати за плече, другою підштовхнути під стегно.

Послідовність навчання:
1.    Групування з різних вихідних положень.
2.    Перекати з різних вихідних положень.
3.    Перекид уперед з допомогою.
4.    Перекид уперед самостійно.

- Перекид назад з упору присівши:
Нахилитися вперед, округлити спину, відштовхуючись руками, сісти і виконати перекат назад, поставити руки біля плечей долонями на підлогу, опустити йоги за голову, закінчити перекид групуванням на колінах або в присіді.

Послідовність навчання:
1.    Навчитися групуватися з різних вихідних положень.
2.    Добре засвоїти перекати вперед і назад.
3.    Виконання перекиду з допомогою.
4.    Самостійне виконання.
5.    Звернути увагу на швидкий перехід через голову.

- Перекиди в сторони:
З упору, стоячи на колінах, легким поштовхом лівою рукою і ногою надати тілу рух вправо, м'яко перекотитися в групуванні через спину і лівий бік до вихідного положення. Перекиди в сторони виконують також з упору на передпліччях і колінах, з упору сидячи на п'ятках, з положення сидячи з нахилом уперед у праву і ліву сторони. Техніка виконання аналогічна до описаної вище.

Послідовність навчання:
1.    Спочатку вивчити групування і перекати з різних вихідних положень.
2.    Перекиди вперед у групуванні.

2.6. Підкачка м'язів :
Вправи на прес:
- Підняття ніг.
Початкове положення: лежачи на спині, ноги натягнуті, поперек лежить на підлозі, руки вздовж корпусу.
Музичний супровід: розмір - 4/4, характер - плавний, мелодійний, темп - помірний.
На 1-ий такт 4/4 - права нога відривається від підлоги і піднімається якнайвище, на 2-ий такт 4/4 - нога зберігає положення, підсилюючи амплітуду, на 3-ий такт 4/4 - нога повільно опускається в початкове положення, на 4-ий такт 4/4 - пауза в початковому положенні. Аналогічно рух повторює ліва нога, потім це ж рух виконують обидві ноги одночасно.
Стежити за натягнутість стоп, колін, як робочої ноги, так і опорної, за рівністю спини. Допомога руками не бажана.

- «Велосипед»
Початкове положення: лежачи на спині, ноги на 90 градусів, стопи скорочені, руки вздовж корпусу.
Музичний супровід: розмір - 2/4 або 4/4, характер - чіткий, темп - швидкий.
Ноги по черзі згинаються в колінах, описуючи, коло в повітрі.

Вправи для преса і зміцнення м'язів поперекового відділу хребта:
- «Берізка»

Початкове положення: лежачи на спині, ноги лежать на підлозі, стопи натягнуті, руки вздовж корпусу.
Музичний супровід: розмір - 4/4, темп - помірний.
На «1, 2» натягнуті ноги піднімаються на 90 градусів, на «3,4» - стопи прагнуть вгору, при цьому таз відривається від підлоги, і так само прагне вгору. Повинна утворитися пряма лінія, починаючи від стоп ніг, закінчуючи лопатками. Триматися в такому положенні 4 такту 4/4, на «1,2» - таз опускається на підлогу, на «3,4» - ноги опускаються на підлогу в початкове положення.

3. Заключна частина уроку (5 хв.).
3.1.Підбивання підсумків уроку;

Акробатика - комплекс вправ, які розвивають всі основні навички, необхідні танцюристу. Це координація, розтяжка, рівновагу, гармонійність рухів, сила, витривалість. Це такі якості, як зосередженість, сміливість, працьовитість. Дитина набуває певні навички, які можуть стати в нагоді йому в майбутньому. Завдяки системі і комплексу вправ з кожним заняттям дитині стає цікавіше і легше виконувати фізично складні вправи.
3.2. Оцінка та самооцінка результатів навчального заняття;
3.3. Домашнє завдання;
3.4. Хореографічний уклін педагогу і концертмейстеру («Adagіo»,муз. А.Адана);
3.5.Вихід учасників із зали («Марш», муз. И.Штраус);

 

 

 

 

 

Список використаної літератури та джерел:

 

  1. Навчальна програма з позашкільної освіти художньо – естетичного напряму хореографічного профілю Театр сучасної хореографії «Алегро» 10 років навчання. (Костенко Т.М., Цемах Д.Г., Грежинець Ю.В.) 2017 р.

 

 

docx
Додано
22 червня 2020
Переглядів
985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку