Спостереження за вживанням прикметників у прямому і переносному значеннях. Землянська А. Ю. Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 м. Сєвєродонецька Луганської області
Номер слайду 2
Психологічне налаштування на урок
Номер слайду 3
Психологічне налаштування на урок
Номер слайду 4
Психологічне налаштування на урок
Номер слайду 5
Гра «Продовж речення». Прикметник — це частина мови, яка називає … (ознаки предмета). Прикметник відповідає на питання … (який? яка? яке? які?). Прикметники називають … (ознаки предметів). До прикметників належать слова …Прикметники зв’язані з … (іменниками). Наприклад, …Питання потрібно ставити від … (іменника до прикметника). Прикметник завжди стоїть в тому числі, що й … (іменник, з яким він пов’язаний). У множині прикметники мають закінчення … (-і). Прикметники в однині змінюються … (за родами). Наприклад, …Прикметники завжди стоять у тому роді, що й … (іменники, з якими вони зв’язані). Наприклад, …
Номер слайду 6
Вправа «Передбачення»
Номер слайду 7
Повідомлення теми та завдань урокуhttps://www.youtube.com/watch?v=Xf. Ik. R13_M9o
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Рухлива вправа
Номер слайду 11
Вправа «Квест»
Номер слайду 12
Робота з підручником
Номер слайду 13
«Методика взаємних запитань ». Робота в парах.
Номер слайду 14
«Методика взаємних запитань ». Робота в парах.— А зараз об’єднайтеся в пари.— Виконаємо вправу зі «Щоденних 5» — читання з другом. Читайте по черзі текст і ставте одне одному запитання. Учитель проходить між партами і контролює виконання вправи. Важливо, щоб учні ставили не лише буквальні запитання (Що? Де? Коли?), а й запитання, які стосуються ідей, що не лежать на поверхні (Чому? Що буде далі? Що дає підстави так думати? Як це впливає на наше життя?).