Діагностична робота.Мовна одиниця: Іменник.

Про матеріал
Діагностична робота з української мови по мовній темі: Іменник. Завдання з контрольної роботи відповідають вимогам програми та Державному стандарту початкової освіти НУШ. Діагностична робота зорієнтована на перевірку знань учнів з вивченого матеріалу: вміння розрізняти назви істот і неістот; загальні і власні назви; записувати власні назви з великої букви; визначати рід і число іменників; утворювати іменники від інших частин мови; повторення написання словникових слів; побудову розповідних речень з утворених словосполучень.
Перегляд файлу

                                      Діагностична робота                                                      Мовна одиниця:Іменник

                                            1 варіант

Дата ____Прізвище та ім’я__________________________

 

1. Обери правильну відповідь. Іменник називає:

а) назву предметів;

б) дію предметів;

в) ознаку предметів.

 

 

2. Визнач, у якому записані лише назви істот

а) собака, хлопчик, фермер, учитель;

б) школяр, дівчинка, дерево, кіт;

в) риба, машина, ліс, річка .

 

 

3. Визнач, у якому записані лише власні назви.

а) море, океан, озеро, ставок;

б) Надійка, Дністер, Синевир, Харків;

в) учениця, Іванка, місто, Черкаси.

 

 

 

4. Визнач, у якому рядку усі іменники вжиті у множині:

а) ліки, урок, кораблі, хвилі;

б) вікна, двері, поля, картина;

в) помідори, черешні, сливи, персики.

 

 

 

 

5. Серед поданих слів підкресли іменники жіночого роду.

         Зима, сніг, хуртовина, літо, мороз, ранок, вітер, конвалія, слон, марка, вулиця.

 

 

 

 

6.  Утвори іменники від поданих слів.

      Синій________________.

      Радіти________________.

      Вечоріє_______________.

      Холодний_____________.

      Навчає_______________.    

 

7. Спиши, вставляючи замість крапок пропущені букви. Біля кожного іменника вкажи число і рід.

     Д..ректор, л..сиця, д..тина, с..кунда, пш..ниця, д..ван, д..путат, в..рблюд.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

8. Прочитай, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.

     черкаська Область, річка дніпро, Місто одеса, Ім’я оксанка .

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оціни себе. Ці завдання були для мене:    

 

 

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      Діагностична робота                                                      Мовна одиниця:Іменник

                                            2 варіант

Дата ____Прізвище та ім’я__________________________

 

1. Обери правильну відповідь. Іменник відповідає на питання…

а) хто? що?;

б) який? яка? яке? які?;

в) що робити? що зробити?.

 

 

2. Визнач, у якому записані лише назви неістот

а) вулик, будинок, подвір’я, під’їзд;

б) школярка, хлопчик, квітка, собака;

в) ведмідь, корабель, гайок, озеро .

 

 

3. Визнач, у якому записані лише загальні назви.

а) місто, вулиця, прізвище, гора;

б) Прип’ять, Карпати, Львів, Петрик;

в) учень, Демид, село, Софіївка.

 

 

 

4. Визнач, у якому рядку усі іменники вжиті в однині:

а) лінійка, школа, портфель, ручка;

б) годинник, парти, мешканці, метелик;

в) картопля, морква, буряки, капуста.

 

 

 

 

5. Серед поданих слів підкресли іменники жіночого роду.

         Зима, сніг, хуртовина, літо, мороз, ранок, вітер, конвалія, слон, марка, вулиця.

 

 

 

 

6.  Утвори іменники від поданих слів.

      Білий________________.

      Кричати________________.

      Світає_______________.

      Спекотний_____________.

      Малює_______________.    

 

7. Спиши, вставляючи замість крапок пропущені букви. Біля кожного іменника вкажи число і рід.

     Гор..зонт, м..даль, бр..гада, оч..рет, пр..з..дент, к..шеня, кал..ндар, кв..ток.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

8. Прочитай, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.

     чернігівська Область, річка десна, Місто херсон, Ім’я сергійко.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оціни себе. Ці завдання були для мене:    

 

 

 

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель ( V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

     

docx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
1118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку