Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Українська мова, 3 клас
Номер слайду 2
Вправа «Чарівний мішечок» Завдання. Пропоную скласти в чарівний мішечок усі негативні емоції (зло, образу, сум тощо) і міцно зав’язати його. А з іншого чарівного мішечка взяти позитивні емоції.
Номер слайду 3
Відгадування ребуса. Завдання. Відгадати ребус. Слово-відгадка буде ключовим поняттям нашого уроку.
Номер слайду 4
Асоціативний кущ «Речення»Завдання. Записати слова-асоціації до мовного поняття «речення».
Номер слайду 5
Активність «Щоденні 5»Робота зі словом.- Лексичне значення слова «ярмарок».- Кількість звуків та букв.- Кількість складів.- Доберіть синоніми.
Номер слайду 6
Хвилинка каліграфіїЗавдання. Записати каліграфічно та охайно.ярмарок, ярмарок, ярмарок, ярмарок Ярмарок – 7 б., 8 зв., 3 скл.
Номер слайду 7
Досліджуємо речення Завдання. Дослідити речення, використовуючи план дослідження. Друзі приїхали на Сорочинський ярмарок.
Номер слайду 8
Досліджуємо речення. Друзі приїхали на Сорочинський ярмарок.(хто?) друзі;друзі (що зробили?) приїхали. Самоперевірка.
Номер слайду 9
Робота з таблицею «Члени речення»Завдання. Спочатку перший учень пояснює іншому, які бувають члени речення, використовуючи підказки, вміщені у підручнику. Потім – навпаки.
Номер слайду 10
Весела руханка «РАЗОМ З НАМИ» »https://youtu.be/_-_zf. Vjc664
Номер слайду 11
Робота в групах. Вправи 3-4, с.132 Завдання 1. Прочитати повідомлення Родзинки.-Чому окремі слова у тексті написані з великої літери?
Номер слайду 12
Робота в групах. Вправи 3-4, с.132 Завдання 2. Виписати з тексту про ярмарок виділені речення. Підкреслити підмет однією лінією, присудок — двома лініями, а під кожним другорядним членом постав три крапки. Ключ до вправи. Полтавщину на весь світ прославляє відоме село. Щороку тут проходить Сорочинський ярмарок.
Номер слайду 13
Вправа «Конструктор речень»Завдання. Скласти речення за поданими зображеннями. Підкреслити головні і другорядні члени в кожному реченні. Самоперевірка. Родзинка нанизує на нитку намистинки. Читалочка ліпить фігурки коників з глини. Щебетунчик та Гаджик готують галушки з тіста.
Номер слайду 14
Вправа «Творча» Завдання. Записати текст з 3-4 речень за поданим початком. Мене зацікавив майстер-клас з…..
Номер слайду 15
Загадка «Що це за страва?» Завдання. Відгадати загадку з допомогою малюнка. Довго з тіста їх ліпили,У окропі поварили. Потім дружно ласували,Ще й сметанки додавали.
Номер слайду 16
Перегляд відео «Справжні полтавські галушки» https://youtu.be/V8jj. An. YUk1 E
Номер слайду 17
Самостійна робота. Завдання. Виписати головні члени з речень, виділених у тексті. Поставити питання від підмета до присудка і навпаки за зразком. Взаємоперевірка за ключем: Полтавці (що роблять?) пригощаються;пригощаються (хто?) полтавці. Пам'ятник (що робить?) стоїть;стоїть (що?) пам'ятник.
Номер слайду 18
Робота із зображеннями. Завдання. Розглянути малюнки. Об'єднати всі зображення одним словом.
Номер слайду 19
Метод «Незакінчені речення»Рефлексія. Завдання. Оберіть цеглинку та продовжіть речення.