Стан фізкультурно-оздоровчої роботи на дотримання норм рухової активності вихованців

Про матеріал
Демонструє прикладирізноманітних виховних заходів з фізичної культури. Показує різноманітні форми роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СТАН ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ НА ДОТРИМАННЯ НОРМ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ВИХОВАНЦІВ УЛАНОВА Н.М.

Номер слайду 2

ФІЗКУЛЬТУРПРНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА: ВИХОВНІ ЗАХОДИ, УРОКИ ФІЗКУЛЬТУРИ, ДОЗВІЛЛЯ. *

Номер слайду 3

Олімпійський урок в 6, 7 класах. Досягнення спортсменів України. Класний керівник Лавриненко Т.

Номер слайду 4

МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ Школа Сім'я Референтне оточення Державна політика ЗМІ Державні інститути Реклама Громада ДЕНЬ ЗДОРОВЯ

Номер слайду 5

Система виховної роботи – це система взаємопов’язаних виховних заходів (справ, акцій), адекватних поставленій меті. Система виховання – це сукупність оригінальних теоретичних положень і вибудованих на їх основі виховних стратегій, що розроблені та застосовуються або окремим педагогом, або в межах соціальної організації, або в межах цілої держави на визначеному етапі її розвитку (напр., С.в. Л.Толстого, С.в. виправних колоній, С.в. в СРСР).

Номер слайду 6

Виставка «Видатні спортсмени України»

Номер слайду 7

на нього.

Номер слайду 8

Л. Новікова виховний простір - педагогічно доцільно організоване середовище, що оточує окрему дитину або визначену кількість дітей (класу, школи, будинку, двору, мікрорайону, села, малого або великого міста, області) Д. Григор’єв виховний простір - динамічна мережа взаємозалежних педагогічних подій, що формується зусиллями соціальних суб’єктів різного рівня (індивідуальних і колективних) і здатна виступити інтегрованою умовою особистісного розвитку людини – і дорослої, і дитини І. Єрмаков виховний простір школи - соціокультурне та педагогічне (освітнє) явище, яке утворює і утворюється життєдіяльністю закладу, взаємодією вихователів (учителів) і вихованців (учнів) у процесі залучення останніх до цінностей та смислів соціального життя, створення умов для виникнення й реалізації конструктивної соціальної та творчої активності учнів

Номер слайду 9

«Виховний простір системою своїх впливів має забезпечити оптимальні умови для особистісного розвитку кожного вихованця. Головним при цьому має виступити висока інтелектуальна й емоційно-смислова насиченість життєдіяльності школярів. Ідейним орієнтиром такої життєдіяльності слугує їхня соціальна активність і виховання у них відповідальності за те, що відбувається в оточуючому довкіллі» (І.Д. Бех)

Номер слайду 10

«КОДЕКС ЦІННОСТЕЙ» ЗА О.ВИШНЕВСЬКИМ Абсолютні вічні цінності: добро, милосердя, правда, віра, чесність, доброта тощо. Основні національні цінності: патріотизм, готовність до захисту своєї Батьківщини, почуття національної гідності, історична пам'ять, пошана до державних символів тощо. Основні громадянські цінності: прагнення до соціальної гармонії і справедливості, захист індивідуальних прав і свобод, повага до закону, право на життя тощо. Цінності сімейного життя: вірність, піклування про дітей та батьків, злагода між членами сім'ї тощо. Цінності особистого життя: задоволення духовних потреб, внутрішня свобода, реалізація власних нахилів, інтересів тощо.

Номер слайду 11

ЦІННОСТІ ВИЗНАЧАЮТЬ ДОЛЮ

Номер слайду 12

Цінності – все те, що ми вважаємо важливим для себе, відповідно до чого діємо й оцінюємо події та людей Цінності, в які ми віримо і яких дотримуємося, є своєрідним компасом у п

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

ppt
Додано
16 лютого
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку