СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО (ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО) СУСПІЛЬСТВА

Про матеріал
Мета уроку: Сформувати в учнів уявлення про розвиток науки і техніки в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття, створити умови для розуміння причин науково – технічної революції, проаналізувати наслідки досягнень людства, визначити особливості інформаційного (постіндустріального) суспільства, розглянути вплив науково – технічних відкриттів на суспільство, охарактеризувати глобальні проблеми людства, порівняти цінності різних суспільств, висловлювати власну думку щодо цінності науково – технічних досягнень в житті людини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО (ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО) СУСПІЛЬСТВАПідготував вчитель історіїБаницького НВКПросяник Сергій Володимирович

Номер слайду 2

Мета уроку. Сформувати в учнів уявлення про розвиток науки і техніки в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття, створити умови для розуміння причин науково – технічної революції, проаналізувати наслідки досягнень людства, визначити особливості інформаційного (постіндустріального) суспільства, розглянути вплив науково – технічних відкриттів на суспільство, охарактеризувати глобальні проблеми людства, порівняти цінності різних суспільств, висловлювати власну думку щодо цінності науково – технічних досягнень в житті людини.

Номер слайду 3

Основні дати та події: 1957 – запуск першого штучного спутника Землі, 1961 – політ першої людини в космос, 1970 – проголошення концепції постіндустріального суспільства Д. Беллом, 1986 – аварія на Чорнобильскій АЕС, 2011 – аварія на АЕС Фокусіма.

Номер слайду 4

Робота з поняттямиІнформаційне суспільство – суспільство, у якому більшість працівників зайнята виробництвом, зберіганням, перероблянням та реалізацією інформації та її вищої форми – знань.Інформатизація культури – надання духовному виробництву інформативного характеру. Технізація культури – залежність передавання й виробництва культурної інформації від рівня й характеру машинних технічних засобів. Тенденція до космізації – розуміння загальної (космічної) єдності людства і навколишнього природного середовища.«Масова культура» - це спрощення, створення певних стереотипів, зведення всього художнього досвіду до якоїсь певної однієї норми.Інтернет – це велика розгалужена (розподілена) мережа, що включає в комп’ютерні вузли, розміщені у всьому світі. Глобалізація – процес всесвітньої економічної, політичної та культурної інтеграції та уніфікації. У широкому розумінні – перетворення певного явища на планетарне, таке, що стосується всієї Землі.

Номер слайду 5

Пе́рвісне суспі́льство — тривалий період в історії людства: від початкового етапу становлення людини та суспільства і до виникнення перших цивілізацій. (кінець IV—початок III тис. до н. е.)

Номер слайду 6

Аграрне суспільство - поняття, що характеризує доіндустріальну стадію розвитку суспільства від виникнення продуктивного господарства до промислового перевороту, промислової революції.

Номер слайду 7

Індустріа́льне суспі́льство — суспільство, в якому закінчено процес створення великої, технічно розвиненої промисловості (як основи і провідного сектора економіки) та відповідних соціальних і політичних структур; етап розвитку суспільства, коли основна маса населення зайнята на заводах і фабриках (в індустрії).

Номер слайду 8

Інформаційне суспільство – суспільство, у якому більшість працівників зайнята виробництвом, зберіганням, перероблянням та реалізацією інформації та її вищої форми – знань.

Номер слайду 9

Робота з візуальними джерелами- Розгляньте візуальні джерела, дайте дайте відповідь на запитання та виконайте завдання.1. Назвіть проблеми сучасного інформаційного суспільства?2. Визначте, які символи використовували художники, щоб донести свою думку. Чому він до них звернувся?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Завдання. Опрацюйте текст та прокоментуйте його. У 2008 році американського студента журналіста Джеймса Бака прямо на вулиці в Єгипті заарештувала поліція, коли він знімав антиурядову демонстрацію. Єдине, що він встиг зробити, - це кинути з мобільного телефону у свій блог короткий запис «заарештований». Одразу після цього телефон конфіскували, але його друзі вже встигли звернутися до посольства США та до ЗМІ. Завдяки цьому хлопця вже наступного дня відпустили на свободу.

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Опрацювати відповідний параграф підручника. Підготувати проекти на вибір:«Людина другої половини ХХ – початку ХХІ століття: творець, митець, захисник»«Галерея сучасного мистецтва»«Олімпійські ігри в сучасному світі»«Визначні пам’ятки архітектури»

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Ладиченко Т.В.)
Додано
17 січня
Переглядів
317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку