Стаття "Сучасні технології - ефективний інструмент онлайн-навчання.

Про матеріал
Теоретичний матеріал про сучасні технології на уроках англійської мови та ефективні методи он-лайн навчання
Перегляд файлу

Сучасні технології - ефективний інструмент онлайн-навчання.

Ефективне навчання іноземних мов потребує від педагога досконалого володіння мовою, а також професійної майстерності в організації навчальної діяльності здобувачів освіти з оволодіння іншомовною діяльністю особливо в умовах дистанційного навчання.

Процес навчання реалізується завдяки зусиллям всіх учасників освітнього процесу. Щодо керування цим процесом, визначення його стратегії і тактики, тут головна роль належить вчителеві.

Специфіка навчання іноземної мови, на відміну від інших предметів, полягає в тому, що педагогу потрібно сформувати у здобувача освіти новий стереотип мовленнєвого спілкування додатково до рідномовного, який вже є.

Однією із важливих технологій інноваційного навчання є використання засобів для дистанційного навчання (інтерактивна дошка, персональний комп’ютер, мультимедійний проектор, ноутбук, планшет, телевізор та навіть смартфон). Такий комплекс поєднує всі переваги сучасних комп’ютерних технологій і виводить процес навчання на якісно новий рівень. Завдяки наочності й інтерактивності МК дозволяє залучити весь клас до активної роботи. Р. Вільямс і К. Маклі у своїй статті «Комп’ютери в школі» пишуть: «Є одна особливість комп’ютера, що розкривається при використанні його як пристрою для навчання інших, і як помічника в придбанні знань, це його бездушність. Машина може «дружелюбно» спілкуватися з користувачем і в якісь моменти «підтримувати» його, однак вона ніколи не виявить ознак дратівливості і не дасть відчути, що їй стало нудно. У цьому змісті застосування комп’ютерів є, можливо, найбільш корисним при індивідуалізації визначених аспектів викладання».

На уроках англійської мови можна використати відео з YouTube  чи інших джерел в інтернеті, створювати власні. Використовувати тренажери, тести уже готових вправ та на їх основі створювати свої. Один із таких ресурсів є https://learningapps.org/. А от завдяки веб-інструменту https://app.formative.com/ можна в режимі реального часу відстежувати процес роботи учнів, будь-якої миті коментувати їхні роботи й залишати конструктивний зворотний зв’язок.

За допомогою нього вчитель створює навчальний матеріал, який може містити:

  • контент (картинка, текст, біла дошка, відео та вбудований код embed);
  • завдання (вікторина, додавання короткої відповіді, додавання повної відповіді, демонстрація своєї роботи, завдання з вибором кількох правильних відповідей, так/ні);
  • додаткові запитання (додати аудіовідповідь, класифікація та встановлення послідовности), але ця опція доступна лише  в платній версії.

А сервіс https://onlinetestpad.com/ пропонує великий різновид тестів, кросвордів, тренувальних або перевірочних діалогів.

Челендж. Дуже ефективний метод, в який з азартом вмикаються діти. Групове навчання показує свою ефективність в рази більше індивідуального. Суть полягає в тому, щоб зі здобувачів освіти сформувалася команда, яка виконує певні завдання, набирає бали, змагається, виконуючи квести, отримуючи бали. Контролювання процесу і ведення рейтингу бере на себе педагог. Це все можна робити в закритих групах в соцмережах, де у всіх учасників буде доступ до інформації.

Flipped classroom. За кордоном не новий підхід, але в нас тільки починає набирати обертів. В перевернутому класі новий матеріал діти опрацьовують самостійно, з відеоуроків, які вони переглядають. Відео може бути записаним як і самим вчителем, так і взяте з інтернету. А от на уроці здобувачі освіти проводять більше часу практикуючи новий матеріал, і, якщо виникнуть запитання, вчитель завжди прийде на допомогу. Ця технологія легко застосовується як при очному, так і при онлайн-навчанні.

Пам’ятайте, що процес навчання іноземної мови — не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в процесі. Цього можна досягти тільки активним навчанням за допомогою інноваційних освітніх технологій.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гімназії Вчителі
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0