STEM-освіта при вивченні математики

Про матеріал
Галина Бондар запрошує вас до майстер-класу з теми «STEM-освіта при вивченні математики». Це принципово нове цілепокладання педагогічного процесу, зміщення акцентів освітньої діяльності з вузькопредметних на загальнодидактичні; корегування змісту окремих тем у напрямку досліджень; визначення та оцінювання результатів навчання через ключові та предметні компетентності учня/учениці. Сьогодні STEM є одним з головних трендів інноваційної освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас «STEM-освіта при вивченні математики»Галина Бондар, вчитель математики. Комунальна організація (установа, заклад) «Шосткинський навчально-виховний комплекс: загальноосвтня школа І-ІІІ ступенів № 9 – дошкільний навчальний заклад Шосткинської міської ради Сумської області»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Сучасне освітнє середовище: STEM-лабораторія. Science - авторські практикуми, інноваційні методи. Збірники вправ: "Мануальні дії в освітньому просторі з TANGRAM  і LEGO", "Сім пласких фігур"Системно-діяльнісний, практико-орієнтований, міждисциплінарний, проектний, проблемний, перевернуте навчання,BYOD,DIY – підхід, авторська технологія «Сім пласких фігур»

Номер слайду 6

Technology - Geo. Gebra, Desmos, сервіси веб 2.0 Сучасне освітнє середовище: STEM-лабораторія

Номер слайду 7

Engineering - TANGRAM, LEGO, мейкер-простір з паперу, креслярські інструменти, геометричні фігури. Mathematics - прикладні задачі, практико орієнтовані завдання. Сучасне освітнє середовище: STEM-лабораторія

Номер слайду 8

Модель досвіду “STEM-освіта при вивченні математики”Сучасне освітнє середовище: STEM-лабораторіяІнноваційні методи. Science - авторські практикуми, інновацінй методи Technology - Geo. Gebra, Desmos, сервіси веб 2.0 Engineering - TANGRAM, LEGO, мейкер-простір з паперу, креслярські інструменти, геометричні фігури. Mathematics - прикладні задачі, практико орієнтовані завдання. Екскурсії, квести, хакатони, лабораторні роботи, пленерні та інтегровані уроки,STEM-day, STEM-week,startup Системно-діяльнісний, практико-орієнтований, міждисциплінарний, проектний, проблемний, перевернуте навчання,BYOD,DIY – підхід, авторська технологія «Сім пласких фігур»Нетрадиційні форми

Номер слайду 9

проблема дослідницького характерупрактичне завдання. Завдання формулюємо у напрямку: «дослідити», «проаналізуй»…

Номер слайду 10

Йо́ганн Ге́нріх Пестало́цці (нім. Johann Heinrich Pestalozzi; 12 січня 1746, Цюрих — 17 лютого 1827) — видатний швейцарський педагог-новатор.

Номер слайду 11

Завдання. Частини головоломки (або цеглинки) і запропоновані геометричні фігури розкласти поруч у послідовності до кольорів веселки, а саме: по зменшенню довжини світлової хвилі або за мнемонічними формулами - «Чоловік Охоче Жінку Заміж Бере Собі Файну», «Чарівниця Осінь Жар-птаху Закликає Бабин Сад Фарбувати»

Номер слайду 12

Приклади геометричних фігур. Червоний – чотирикутник. Помаранчевий – промінь, пряма, піраміда, паралелограм. Жовтий – суміжні кути. Зелений – золотий перетин, зображення. Блакитний – бісектриса, бічні сторони трикутника чи трапеціїСиній – сектор, сегмент. Фіолетовий – фрактал

Номер слайду 13

Приклади математичних категорій. Червоний – числа, числові послідовностіПомаранчевий – планіметрія, поліндроми, Пі, поверхні, прикладна математика Жовтий – жінки-математики. Зелений – знаки. Блакитний – багатозадачні терміни: числа. Синій – системи координат. Фіолетовий – фігурні числа

Номер слайду 14

Моя STEM-освіта - «навчання навпаки», «перевернута освіта». Шлях «від теорії до практики» зворотний: спочатку практика (придумування гіпотези, конструювання фігур…), а вже потім, у процесі цієї діяльності, - опанування теорії і нових знань. Змінюється роль вчителя на користь більш тісної співпраці та спільного внеску в освітній процес.

Номер слайду 15

Збірники вправ: "Мануальні дії в освітньому просторі з TANGRAM  і LEGO", "Сім пласких фігур"

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Завдання 2 Використовуючи головоломку, скласти літери, Що означають ці літери ? Яка літера зайва? Запропонувати варіанти літер з ваших предметів. Група 1 Група 2 Використовуючи головоломку, скласти літери, розташувати у правильному порядку і на діаграмі Венна. Що означають ці літери ? Яких літер не вистачає? Запропонувати діаграми Венна чи круги Ейлера з ваших предметів.

Номер слайду 19

Група 1 Множини чисел. Розташування на діаграмі Венна

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Група 1 Множини (міжпредметна інтеграція)Діаграма Венна

Номер слайду 22

Група 2 Математичні твердження: аксіома, теорема, лема. Зайва літера «О» (характеристика фігури: означення чи ознака) Літери: «Д», «П», «О». Це числові характеристики геометричних фігур - основа інтеграції геометричного матеріалу з арифметичним і алгебраїчним (довжина, площа, об’єм).

Номер слайду 23

Складання об’єктів

Номер слайду 24

Просторовий танграм

Номер слайду 25

Танграм-головоломки. Досконалі числа. Піфагорова трійка

Номер слайду 26

Technology - Geo. Gebra, Desmos, сервіси веб 2.0 Сучасне освітнє середовище: STEM-лабораторія

Номер слайду 27

Термін BYOD розшифровується як "bring your own device", або - "принеси свій власний пристрій". Це означає можливість для працівників чи учнів приносити та використовувати свої девайси в офіційних установах.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Види трикутників

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Engineering - TANGRAM, LEGO, мейкер-простір з паперу, креслярські інструменти, геометричні фігури. Mathematics - прикладні задачі, практико орієнтовані завдання. Сучасне освітнє середовище: STEM-лабораторія

Номер слайду 41

Мейкер-простір (англ. Maker Space перекладається як «робити», «створювати») – творчий простір учня, який постійно розвиває здібності та навички комунікації, виявляє обдарованість або талант, реалізує творчий потенціал, генерує ідеї і не боїться помилитися. Мікс цифрових і математичних навичок – STEM-проєкт…Точки дотику мистецтва та математики

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Означення Підручник с. 6

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Жорстке оригамі

Номер слайду 47

Розгортання супутника. Протез для дисків хребта. Подушка безпеки. Світильник Мапа Міурі

Номер слайду 48

Японський астрофізик Коре Міура створив її у 1970 році, запропонував використовувати схему складання, засновану на принципі жорсткого оригамі, де складки розглядаються як петлі, що з’єднують дві пласкі тверді поверхні. На відміну від звичних методів, загини у схемі Міура розташовані не чітко вертикально і горизонтально, а нахилені один до одного під кутами 84 і 96 градусів.

Номер слайду 49

Модель досвіду “STEM-освіта при вивченні математики”Сучасне освітнє середовище: STEM-лабораторіяІнноваційні методи. Science - авторські практикуми, інновацінй методи Technology - Geo. Gebra, Desmos, сервіси веб 2.0 Engineering - TANGRAM, LEGO, мейкер-простір з паперу, креслярські інструменти, геометричні фігури. Mathematics - прикладні задачі, практико орієнтовані завдання. Екскурсії, квести, хакатони, лабораторні роботи, пленерні та інтегровані уроки,STEM-day, STEM-week,startup Системно-діяльнісний, практико-орієнтований, міждисциплінарний, проектний, проблемний, перевернуте навчання,BYOD,DIY – підхід, авторська технологія «Сім пласких фігур»Нетрадиційні форми

pptx
Пов’язані теми
Математика, Майстер-класи
НУШ
Інкл
Додано
28 січня 2021
Переглядів
2002
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку