Стем-урок "Містичні місця в Україні"

Про матеріал
Розробка уроку для 10-11 класів (І-ІІ курсів) закладів професійно-технічної освіти. Учні навчаться висловлювати власну думку, збагатять свої знання про Україну, історичні та культурні символи українського народу; познайомляться з містичними місцями України; Урок допоможе сприяти формуванню національної свідомості, осмислення себе як частини великого українського народу; розвивати пізнавальний інтерес до рідного краю, мислення, пам’ять;розвивати математичну компетентність та фінансову грамотність;виховувати любов до рідної Землі, почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину; бажання вивчати культуру рідного краю та берегти її.
Перегляд файлу

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА 

STEM – уроку

з англійської мови на тему:

«Mysterious places of Ukraine»

 

C:\Users\ИННА\Desktop\Default_mysterious_places_of_Ukraine_0.jpg

 

          

 

            Автор:

викладач англійської мови 

Петренко Інна Юріївна

 

 

 

 

 

 

АНОТАЦІЯ

Актуальність проєкту полягає у зміні поглядів на формування мовленнєвої діяльності здобувачів освіти та творчої особистості не як мети, а як засобу її всебічного розвитку.

Провідна ідея (мета) полягає у створенні умов як на уроці, так і в позаурочний час, для особистісного розвитку здобувача освіти і збагачення його емоційного досвіду під час здійснення спілкування в усній і писемній формі на тему «Містичні місця України».

Ідея уроку спрямована на формування освітніх компетенцій:

• Оволодіння мовним матеріалом з метою використання його в усному і писемному мовленні;

• Формування умінь користуватися у процесі спілкування мовленнєвими реаліями (зразками), особливими правилами мовленнєвої поведінки, характерними для країни, мова якої вивчається;

• Опанування стратегіями мовленнєвої діяльності, спрямованої на розв’язання навчальних завдань і життєвих проблем;

• Сприяння вихованню позитивного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування,

Новизна досвіду полягає у спрямованості його змісту на формування мотивів для навчання, що сприятиме розвитку в здобувачів освіти самостійності, комунікативно-пізнавальної та соціальної активності.

Технологія діяльності викладача ґрунтується на оптимальному поєднанні змісту, форм, методів, прийомів та інтерактивних методик. Це такі: проблемні, частково-пошукові, креативні методи; інтерактивні методики; проектна технологія; ігрові технології; технології особистісно - зорієнтованого навчання; інформаційно-комунікаційні технології.

Як результат роботи над темою уроку «Містичні місця України» – створення умов для появи внутрішніх спонукань до заняття туризмом по Україні, усвідомлення здобувача освіти і подальший саморозвиток соціокультурної компетентності, а також – як наслідок є формування особистості обдарованих та здібних учнів, що спонукає їх до пошуку шляхів самореалізації в позаурочний час.

Досвід проведеного уроку має практичну значимість, так як його зміст є доступним для використання викладачами англійської мови.

Досвід відповідає вимогам раціонального використання часу, засобів, затрат.

Матеріали досвіду призначені для викладачів англійської мови у закладах ПТО.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Mysterious places of  Ukraine. Містичні міста України.

Objectives:

  • To express one's own opinion, using the lexical and grammatical inventory in accordance with the current program and the integrated content line "Civil Responsibility";
  • enrich students' knowledge about Ukraine, historical and cultural symbols of the Ukrainian people;
  • introduce to students to the mystical places of Ukraine;
  • to contribute to the formation of national consciousness, understanding oneself as a part of the great Ukrainian nation;
  • to develop cognitive interest in the native land, thinking, memory;
  • to develop mathematical competence and financial literacy;
  • to cultivate love for the native land, a sense of patriotism, pride for one's Motherland; the desire to study the culture of the native land and preserve it.

 

Мета: 

  • Висловлювати власну думку, використовуючи  лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність»;
  • збагачувати знання учнів про Україну, історичні та культурні символи українського народу;
  • познайомити учнів з містичними місцями України;
  • сприяти формуванню національної свідомості, осмислення себе як частини великого українського народу;
  • розвивати пізнавальний інтерес до рідного краю, мислення, пам’ять;
  • розвивати математичну компетентність та фінансову грамотність;
  • виховувати любов до рідної Землі, почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину; 
  • бажання вивчати культуру рідного краю та берегти її.

 

Expected learning outcomes:

  • students express their own beliefs about the topic of the lesson;
  • unites with other students in a group, in pairs for joint activities;
  •  students consolidate their knowledge of lexical and grammatical material;
  • students read and understand texts in a foreign language, develop listening skills;
  • show interest in traveling in Ukraine and the world;
  • collect (from various sources) and reports general information about Ukraine;
  • understand what motivates people to travel;
  • read, find, analyze and compare information presented in diagrams, texts, presentations.
  • make a travel itinerary;
  • create a tourist brochure.

 

Очікувані результати навчання:

  • здобувачі освіти висловлюють власні переконання, щодо теми уроку;
  • об’єднуються з іншими здобувачами освіти у групу, в пари для спільної діяльності;
  • здобувачі освіти закріплюють знання лексико-граматичного матеріалу;
  • здобувачі освіти читають і розуміють тексти іноземною мовою, розвивають навички аудіювання;
  • виявляють інтерес до подорожей Україною і світом;
  • добирають (з різних джерел) і повідомляє загальну інформацію про Україну ;
  • розуміють, що спонукає людей подорожувати;
  • читають, знаходять, аналізують та порівнюють інформацію, поданну на схемах, текстах, презентацыях.
  • складають маршрут подорожі;
  • створюють туристичну брошуру.

 

Форма організації навчальної роботи: робота малими групами.

Form of organization of educational work: work in small groups.

 

Форма проведення. Урок-екскурсія.

Form of conduct. Excursion lesson.

 

Обладнання:  презентація, картки для виконання завдань, брошури, створені маршрути.

Equipment: presentation, maps, handouts.                                            

 

                                                   СТРУКТУРА УРОКУ

з\п

Етапи уроку

  Час 

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1

Привітання. Оголошення теми та мети уроку.

1 хв.

2

Налаштування здобувачів освіти на сприйняття іншомовного матеріалу.

3 хв.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1

Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ», метод «Мікрофон».

2 хв.

2

Сприймання і усвідомлення нового матеріалу. Бесіда.

1 хв.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1

Показ презентації «Містичні місця України»

  7 хв.

2

Виконання завдань (Завдання на розуміння змісту презентації)

5 хв.

3

Перегляд і обговорення туристичних брошур.

6 хв.

4

Перегляд маршрутів (автомобілем)

5 хв.

5

Загальне завдання. Розвязання задачі.

5 хв.

6

Поетична хвилинка. Слухання

  1.      Pre-listening
  2.     Listening
  3.      Post-listening

7 хв.

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ . ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

1.

Бесіда.

1 хв.

2.

Бесіда.

1 хв.

3.

Оцінювання.

1 хв.

4.

Домашнє завдання.

1 хв.

Всього:

45 хв.

 

ХІД УРОКУ:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  1. Привітання. Оголошення теми та мети уроку.

Hello, students. I’m very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson. Today we’ll talk about mysterious places of Ukraine.

2. Налаштування здобувачів освіти на сприйняття іншомовного матеріалу.

   I know that you all like to travel.

   And what trip would you like to make?

   Of course, trips are different. You can get on a plane and fly to distant, unknown lands. But this method is not available for many Ukrainians nowadays.

   You can go on a journey by train, car, bicycle, on foot, even mentally "fly" to the stars or imagine yourself in a mysterious underwater kingdom. But to make any trip, you need to prepare for it.

   Make as many words as possible from the word TRAVELLING.

POSSIBLE ANSWERS: (можливі відповіді учнів)


  1.     INTERVAL – інтервал    

  1.     INTEGRAL – інтеграл
  2.     TRIANGLE – трикутник
  3.     VILLAGE – село
  4.     VINEGAR – оцет
  5.     VINTAGE – вінтаж
  6.     VEGAN – веган
  7.     GRAVE – могила
  8.     VILLA – вілла
  9.     ALIVE – живий
  10.     EVIL – зло
  11.     LIVE – жити
  12.     VAIN – даремно
  13.     VAN – фургон
  14.     VET – ветеринар

 

 

 


 


C:\Users\ИННА\Downloads\What UKRAINE MEANS TO YOU, копия.png

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

T: I think, you have already understood that today we will have an unusual lesson, it is an excursion.

  1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ». Метод «Мікрофон».

Teacher:

-         So, students, what Ukraine means to you?

-         What related words can we select to the word Ukraine?

-         What feelings arise in your mind when you hear the word “UKRAINE”.

 

Possible student’s answers:

C:\Users\ИННА\Downloads\What UKRAINE MEANS TO YOU.png

  1. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Бесіда.

-         As we have a lesson in form of excursion, who can tell me what an excursion is?

Possible student’s answer:

An excursion is a trip by a group of people, usually made for leisure, education, or physical purposes. It is often an adjunct to a longer journey or visit to a place, sometimes for other (typically work-related) purposes.

T:

   How much do we know about Ukraine? Most people think so. However, starting to travel through this flourishing state, studying the customs of different regions, being acquainted with the peculiarities of our culture, you understand that there is a lot of interesting and unexplored things in Ukraine.

Бесіда: T-P1-P2…..

   What do you expect from today's journey?

   Which places in Ukraine would you like to visit? Moreover, where have you already been?

   What would you like to learn about in this lesson? (Student’s answers).

ІІІ. OСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Виконавчо-діяльнісний етап

Група заздалегідь поділена на підгрупи.

І підргупа – «Шукачі містики»

ІІ підгрупа – «Туристичні агенти»

ІІІ підгрупа – «Картографи»

 

SUBGROUP № 1 «Mystery seekers »

1. Показ презентації «Містичні місця України»

T: Our group “Mystery seekers” created a presentation “Mysterious places of Ukraine”. Let’s see it. You should be very attentive and remember the information.  You will have two comprehensive tasks after watching this presentation.


 

http://surl.li/raynq

  1. Виконання завдань (Завдання на розуміння змісту презентації).

Після перегляду кожен здобувач освіти, окрім тих, які підготували презентацію, отримують картку для виконання завдань на розуміння змісту презентації. Учням дається 5 хвилин для виконання завдань. Викладач через 5 хвилин (разом зі здобувачами у формі опитування (T – P1 – P2 – P3…) перевіряє правильність відповідей.

 

Task 1. Decide if this sentences True or False.

  1. Kyivans advice keeping away from Lysa Hora.
  2. The first mention of the Palanok Castle dates back to the 18th century.
  3. In the Pidhirst Castle everyone can see a ghost of man at night.
  4. According to the legend the Green Theatre was built in the 15th century.
  5. There is a legend that the House of Witch was built by an old sailor who gave in the will to bury him there.
  6. The ghost of a monk Jan Casper appears from time to time in Olesky Castle.
  7. According to a legend an ancient giant catfish lives in Sominskoe Lake.
  8. Near the village Berezhnitsa there is a mysterious mountain ridge called Sinitsa.
  9. After an explosion of Chornobyl station, the locals weren’t evacuated from Prypiat.
  10. Zaizd village isn’t considered as an anomalous zone. You can feel there as usual.
  11. The cemetery in Ivano-Frankivsk city is the place for vampires’ fans.
  12. The Black Lake of Znamenka has a depth of 500 meters.
  13. It’s better to visit the Dominican Church in Lviv in daylight.

Task 2. Choose the right answer.

  1. This hill is associated with the legend of the serpent which wraps around Earth and bites itself.
  1.      Green Theatre       b) Lysa Hora       c) Carpathian Mountains
  1. People can hear strange weeping near that house.
  1.      Green Theatre     b) The cemetery a home to vampire        c) The House of the Witch
  1. This building is an example of Baroque masterpiece.
  1.      The House of the Witch      b) Dominican Church       c) Olesky Castle.
  1. This castle is located on a mountain of volcanic origin and has a very rich history.
  1.      the Palanok Castle        b) Olesky Castle          c) Pidhirst Castle
  1. Against the walls of this Castle the ghost of a monk appears from time to time there.
  1.      the Palanok Castle        b) Olesky Castle          c) Pidhirst Castle
  1. There are no signs of life in this place.
  1.      the lake without the bottom      b) Somyn Lake     c) Prypiat
  1. This Castle has a terrible secret.
  1.      the Palanok Castle        b) Olesky Castle          c) Pidhirst Castle
  1. Fish doesn’t take the bait and birds do not sing there.
  1.      the lake without the bottom          b) Somyn Lake     c) Portal to another world
  1. Every local man is sure that there lived a vampire.
  1.      Dominican Church       b) The cemetery a home to vampire       c) Green Theatre
  1. This is a huge building with underground passages and tunnels
  1.      Green Theatre       b) The House of the Witch      c) Dominican Church
  1. The Portal to another world is situated in…
  1.      Kirovograd region        b) in Ivano-Frankivsk region       c) in Odessa region
  1. This location is in Kyiv region and appeared after an explosion of Chornobyl station.
  1.      Lysa Hora       b) Green Theatre      c) Prypiat
  1. In this location the clock stops working and the cars often break down.
  1.      the lake without the bottom   b) Zaizd village      c) Portal to another world

                                          Answers


Task 1.

  1. T
  2. F
  3. F
  4. F
  5. T
  6. T
  7. T
  8. T
  9. F
  10. F
  11. T
  12. F
  13. T

Task 2.

  1. B
  2. C
  3. B
  4. A
  5. B
  6. A
  7. C
  8. B
  9. B
  10. A
  11. B
  12. C
  13. B

 

  1. Перегляд і обговорення туристичних брошюр.

SUBGROUP № 2 «Travel agents»

T: Our subgroup “Travel agents” create travel brochure for us. Let’s see the presentation of our groupmates and their advertisement.  

(Здобувачі освіти презентують свої туристичні брошури. Читають всю інформацію на них та називають суму, яку б хотіли заробити за проведення екскурсії по цьому місту. На самій брошурі ціна не вказана)

http://surl.li/rachq

 

  1. Перегляд створених маршрутів (Автомобілем).

SUBGROUP № 3 «Route makers»

T: Our group “Cartographers” do their best and create routes to our mysterious places. Let’s look through them and see how many kilometers are they. Also, we’ll see how many hours do we need to get to these places.

http://surl.li/raciy

 

  1. Загальне завдання. Розв’язання задачі. Створення таблиці результатів.

T: You’ve know a lot about mysterious places of Ukraine. I think that all of you choose the place and the route where you would like to go. But how much money you need to get there? Imagine, that tomorrow you’ll go to one of these places. To find up how much money you need for petrol, we’ll solve the math exercise with the formula.

A Ukrainian family is going on a trip from Svitlovodsk (Kirovohrad region) to Kyiv in an average car Volkswagen Passat. The car consumes 9 liters of fuel per 100 km (the price of 1 liter is 51 hryvnias). Calculate the cost of refueling for the entire route.

 

The cost of refueling for the entire route can be calculated using a mathematical model:

Cost = distance: 100 * fuel consumption * price

 

The solution:

283: 100*9*51 = 1298, 27 (Ukrainian hryvnas) (In one direction).

1298,27*2 = 2597, 94 (Ukrainian hryvnas) (For the entire route).

The answer:

We need to spend 2597,94 Ukrainian hryvnas for the entire route from Svitlovods to Kyiv and back.

 T: Your task is to calculate the price for the petrol for the each route.

RESULTS OF CALCULATIONS

The route

Distance in one direction

Total  distance for the entire route

The cost (in hryvnas) for one direction

The cost (in hryvnas) for the entire route

  1.  

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to the lake without the bottom (Kirovograd region)

79 km

158 km

362,61

752,22

2.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Zaizd village (Chernihiv region)

226 km

452 km

1037,34

2074,68

3.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Lysa Hora (Kyiv)

283 km

566 km

1298,97

2597,94

4.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Green Theatre (Kyiv)

347 km

694 km

1592,73

3185,46

5.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Prypiat (Kyiv region)

436 km

872 km

2001,24

4002,48

6.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to the house of the witch (Odesa region)

438 km

876 km

2010,42

4020,84

7.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Somyn Lake (Volyn region)

737 km

1474 km

3382,83

6765,66

8.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Pidhirst Castle (Lviv region)

742 km

1484 km

3405,78

6811,56

9.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Olesky Castle (Lviv region)

749 km

1498 km

3437,91

6875,82

10.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Dominican Church (Lviv)

806 km

1612 km

3699,54

7399,08

11.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Portal to another world (Ivano-Frankivsk region)

818 km

1636 km

3754,62

7509,24

12.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to the cemetery, home of vampire (Ivano-Frankivsk)

840 km

1680 km

3855,6

7711,2

13.

The distance from Svitlovodsk (Kirovograd region) to Palanok Castle (Zakarpattia region)

993 km

1986 km

4557,87

9115,74

 

  1. Поетична хвилинка. Слухання.
  1.     Pre-listening

T:

   Ukraine is a native language, a magical song, folk rites, ancient traditions, it is a land with a glorious centuries-old history, sung by poets and magnified by artists.

   Children, I suggest you also become entepreners for a moment. Now, while-listening famous Ukrainian poen, think, how could you translate all this words.

  • Радості мить;
  • Мова соловїна;
  • Всім серцем своїм;
  • Очі ніжно-карі;
  • Другі народи;
  • Люби її кожну хвилину.

 

Pupil recite the poem. Володимир Сосюра «Любіть Україну» 

Любіть Україну, як сонце любіть,

як вітер, і трави, і води...

В годину щасливу і в радості мить,

любіть у годину негоди.

 

Любіть Україну у сні й наяву,

вишневу свою Україну,

красу її, вічно живу і нову,

і мову її солов'їну.

 

Без неї — ніщо ми, як порох і дим,

розвіяний в полі вітрами...

Любіть Україну всім серцем своїм

і всіми своїми ділами.

 

Для нас вона в світі єдина, одна,

як очі її ніжно-карі...

Вона у зірках, і у вербах вона,

і в кожному серця ударі…

 

Юначе! Хай буде для неї твій сміх,

і сльози, і все до загину...

Не можна любити народів других,

коли ти не любиш Вкраїну!..

 

Дівчино! Як небо її голубе,

люби її кожну хвилину...

Коханий любить не захоче тебе,

коли ти не любиш Вкраїну.

After listening Ukrainian (original) version pupils answer:

  • Радості мить – a moment of joy.
  • Мова солов’їна – nightingale’s language.
  • Всім серцем своїм – all of your heart.
  • Очі ніжно-карі – gentle hazel eyes.
  • Другі народи – other nations.
  • Люби її кожну хвилину – love her every minute.
  1.     Listening

   Перегляд відео https://www.youtube.com/shorts/XvEDDiTTLNQ

   Listening exercise. Listen the poem. While listening you should put up necessary words in appropriative place.

http://surl.li/rbbeh

  1.      Post-listening

Read the poem in English.

 

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦЯ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

T: Sit freely, relax, close your eyes. Imagine yourself in our peaceful Ukraine. The war is over. You sit, no one disturbs you, you are comfortable, calm, cozy and only the sounds of the singing nightingales are heard. Your heart is filled with love and kindness. And wonderful pictures of the nature of our native Ukraine float past the window.

  1. Бесіда: T-P1-P2…..

-         What did you like the most in this lesson?

-         What mysterious places of Ukraine would you like to visit?

T: I want you to wish our native land as many as you want.

  1. Бесіда: T-P1-P2…..

Students  tell their wishes for their native Motherland, for example:

"I wish dear Ukraine good, joy, peace, security, prosperity, happiness, wise people, sincerity, benevolence, beauty, peace, achievements, etc."

  1. Оцінювання.
  2. Домашнє завдання.

Написати твір (100-120 слів) про одне із містичних місць України.

T: Ofcourse, that’s not all the list of Mysterious places of Ukraine. Our country is rich in history and architecture, so, this list contains more than 50 places. But, we tried to do our best and explored the most popular and famous. I wish you that all your dreams come true! Do not forget that you are people of the land called Ukraine. Love the Motherland. She is your only one.

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. https://djerela.com.ua/news/ukraine/top-13-naystrashn-shikh-m-stichnikh-m-sts-v-ukra-n
  2. https://theculturetrip.com/europe/ukraine/articles/the-most-haunted-places-in-ukraine
  3. https://visitukraine.today/blog/1793/the-most-mystical-places-in-ukraine-10-locations-where-the-heart-stops
  4. https://stem-lessons.info/top-100-uroki-stem/
  5. https://pionist477797.wixsite.com/my-site-1/about1-c1x1t

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ СЕРВІСІВ

  1. https://uk.padlet.com
  2. https://www.google.com.ua/maps
  3. https://www.canva.com/
  4. https://www.youtube.com/
  5. https://wordwall.net/uk
docx
Додано
8 березня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку