Свято для початкових класів"Halloween"

Про матеріал
Розробка свята-гри на Хелловін Цілі: - Познайомити дітей з традиціями країни досліджуваного мови. - Розвивати у дітей комунікативну компетенцію. - Розвивати навички говоріння. - Формувати вміння працювати в команді. - Виховувати почуття товариства і взаємодопомоги. - Підвищити мотивацію до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Розробка свята-гри на Хелловін

Цілі:

- Познайомити дітей з традиціями країни досліджуваного мови.

- Розвивати у дітей комунікативну компетенцію.

- Розвивати навички говоріння.

- Формувати вміння працювати в команді.

- Виховувати почуття товариства і взаємодопомоги.

- Підвищити мотивацію до вивчення англійської мови.

Хід свята:

Вчитель: Історія свята Хеллоуїн йде далеко в минуле. Багато-багато років тому стародавні племена кельтів відзначали настання нового року 1 листопада. Цей день означав закінчення збору врожаю і початок лютою холодної зими. У кельтів існувало повір'я, що в ніч напередодні нового року різні духи поверталися на землю, щоб там залишитися. Люди, щоб відлякати духів, надягали страшну, брудний одяг і маски. Звідси і пішла традиція перевдягань в костюми.

- Діти, в яких страшилок переодягаються люди на Хеллоуїн? (Відповіді дітей: skeleton, witch, ghost)

- А зараз давайте розпочнемо нашу гру-змагання! We begin our Halloween Party! We have two teams which are going to have a contest. Welcome the team "назва 1-ї команди"... and another team is called "назва 2-ї команди". . Now let me introduce our jury...

- Let us start our Halloween competition. The first task is “I Know More”. You should name facts about Halloween. Which team gives more information wins.

Перший конкурс на знавців традицій святкування Хелловіну. Командам необхідно назвати якнайбільше інформації про свято. Виграє та, яка назве найбільше.

Вчитель: It was marvelous! Let us play again! The game is called "Collect a Puzzle". Which team will manage to collect a puzzle quicker?

Другий конкурс – складання пазлів.

Вчитель: Another competition is called: "Wrap Up Like a Mummy". Use toilet paper and wrap one or two members of your team in it. Whose mummies will be better? You have 2 minutes for this task.

Третій конкурс «Мумія». Необхідно за 2 хвилини обмотати учасника своєї команди туалетним папером так, щоб залишилося найменше паперу і «мумія» була якісно замотана.

Вчитель: Okay, it was so funny and challenging! And now it’s time for another task! “Dominoes”

Четвертий конкурс «Доміно». На сторінці зображено 8 фішок доміно, на кожній із яких розміщене зображення предмета або істоти або написане слово, що стосується святкування Хелловіну: skeleton (скелет), cat (кішка), spider (павук), cauldron (казан), witch (відьма), pumpkin (гарбуз), ghost (привид). Учасники команди повинні вирізати фішки і, з’єднуючи зображення зі словами, що їх позначають, скласти з фішок прямокутник.

Вчитель: So fast! You are the best players!!! And the next competition is “Make a Face”

П‘ятий конкурс. На сторінці зображено 4 гарбузи, кожен із яких «розповідає» про свій настрій або зовнішній вигляд: happy – веселий, angry – розлючений, scary – страшний, funny – кумедний. Учасники  повинні прочитати репліку і намалювати такий вираз обличчя, який відповідає «розповіді». 

Вчитель: You were brilliant! In the next competition I’ll check your mathematical skills. “Treat”

У шостому конкурсі пропонується порахувати і написати, скільки і яких прикрас використав хлопчик для прикрашання подвір’я до свята Хелловіну. Також учасникам потрібно здійснити ряд послідовних усних обчислень і порахувати, скільки всього смаколиків отримав хлопчик за свою роботу.

Вчитель: It was so amazing! I think Maths is your favourite lesson! And now it’s time for the next competition! “Witch and Her Home”

У сьомому конкурсі зображено три відьмочки, які шукають шлях додому. Щоб кожна відьмочка потрапила у свій будиночок, учасники  повинні допомогти їй пройти крізь лабіринт,  підписати біля будинка ім’я його власниці й розмалювати його за інструкціями господині.

Вчитель: In the 8th competition our teams should do the crossword!

У восьмому конкурсі потрібно подивитись на малюнки предметів, пов'язаних із святкуванням Хелловіну, знайти назву відповідного предмета у «банку слів» та вписати у клітинки кросворда. Розв’язавши кросворд, учасники дізнаються зашифроване слово. Відповіді: ghost (1), bat (2), black cat (3), cauldron (4), owl (5), witch (6), skeleton (7), spider (8), pumpkin (9). Зашифроване слово: Halloween.

Вчитель: Great job! And the last task is “I Spy Halloween”

У дев’ятому конкурсі необхідно уважно порахувати і записати усі предмети, які зображені на малюнку.

Вчитель: Let’s listen to and sing a song about Halloween!

Учасники команд слухають пісню поки журі рахує бали.

Вчитель: Our party has come to its end. Let us listen to the jury. So the winners of our Halloween contest are... I hope you have had great fun tonight. I'm sure you have learnt a lot about Halloween traditions and symbols and practiced in English speaking. Receive your presents. Happy Halloween! Thank you. Goodbye.

 

 

Додатки

 

docx
Додано
9 березня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку