Сторінка міні-підручника з української мови за модульно-розвивальною системою Змістовно-пошуковий міні-модуль

Про матеріал

Сторінка міні-підручника з української мови за модульно-розвивальною системою

створена до змістовно-пошукового міні-модуля за темою: "Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках однини. Мета вивчення матеріалу :

Знати: відмінки іменників, як чергуються приголосні у давальному і місцевому відмінках однини.

Нормувати: вміння визначати рід, число, відмінок.

Цінувати: час, взаємодопомогу, культуру мовлення.

Перегляд файлу

4 клас. Сторінка міні-підручника з української мови за модульно-розвивальною системою

Змістовно-пошуковий міні-модуль

Дата__________________________________________Прізвище _________________

Тема: Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках однини

Знати: відмінки іменників, як чергуються приголосні  у давальному і місцевому відмінках однини.

Нормувати: вміння визначати рід, число, відмінок.

Цінувати: час, взаємодопомогу, культуру мовлення.

Прочитай памятку Пізнайка.

Рефлексія:

 

Каліграфічна хвилинка: (Гг - Зз      Хх - Сс     Кк - Цц  )

_______________________________________________________________

IMG_0013.jpg

Увага! Проблема!

Марічка написала листа бабусі: «Я з батьками відпочивала на річкі.»  А потім  замислилася, чи правильно вона написала : на річкі?

        ________________

 

 

Попрацюй в 1 групі:

1) Визначте рід і число слів своєї групи. Рід ?_______ .Число ?__________

2) Поставте слово у давальний і місцевий відмінок.

3) Визначте закінчення слів  у давальному і місцевому відмінку, підкресліть кінцевий приголосний основи.

Крига -      Д. ____________________ - М.__________________ .

Завірюха - Д.____________________ - М.__________________ .

Річка -       Д. ____________________ - М.__________________.

IMG.jpg

Доповніть висновок:

В іменниках ____________ роду перед закінченням

в давальному і місцевому відмінках однини кінцеві приголосні основи [г], [к], [х] змінюються на [__' ], [__'] , [__']: подруга — подрузі, на подрузі; гуска — гусці, на гусці;

             муха — мусі, на мусі.

Попрацюй в 2 групі:

1) Визначте рід і число слів своєї групи. Рід ?_______. Число ?__________

2) Поставте слово у місцевий відмінок;

3) Визначте закінчення слів  у місцевому відмінку, підкресліть кінцевий приголосний основи.

Луг     М. __________________ .

Рух     М. __________________ .

Бік      М. __________________.

IMG.jpgДоповніть висновок:

В іменниках _____________ роду в місцевому відмінку однини кінцеві приголосні основи [г], [к ], [х] перед закінченням         змінюються на [__'], [__'] , [__']:

луг — у лузі, бік — на боці, вухо — у вусі.

 

Попрацюй в 3 групі:

1) Визначте рід і число слів своєї групи. Рід ?_______. Число ?__________

2) Поставте слово у місцевий відмінок;

3) Визначте закінчення слів  у місцевому відмінку, підкресліть кінцевий приголосний основи.

Око     М. ___________________ .

Вухо –  М.  ___________________ .

IMG.jpg

Доповніть висновок:

В іменниках ____________ роду в місцевому відмінку однини кінцеві приголосні основи [г], [к ], [х] перед закінченням         змінюються на [__'], [__', [__']:

луг — у лузі, бік — на боці, вухо — у вусі.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексія:

 

На дозвіллі: (Виконай малюнок до вправи, запиши загадку, прислів’я, ребус, схему, цікавинку тощо)

 

 

 

 

D:\Таня\4 клас 2015-2016\у.м. 19.11.doc

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кіріндясова Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
809
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку