Сторітелінг "Т.Г.Шевченко - український джедай"

Про матеріал

Позакласне інтегроване заняття з поданої теми було проведено разом з волонтеркою англійської мови з Каїра. Мета "обміну" літературними надбаннями досягнута. Діти з великим задоволенням обговорювали цікаві моменти англійською, але про українського генія Т.Шевченка, вели діалог з Амірою.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тарас Шевченко… український джедай

Номер слайду 2

Джедай???Люк Скайуокер – один із головних персонажів всесвіту «Звёздных войн», джедай.

Номер слайду 3

ДЖЕДАЙ«лицар»-миротворецьпрагне миру в галактиціслужить іншим, а не править ними, галактиці на благокодекс честівикористовує свої знання для захисту. Джедай??? Чому???

Номер слайду 4

ХТО ВІН???

Номер слайду 5

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Т. ШЕВЧЕНКО ЛЮК СКАЙВОКЕР Походження Козацький рід. Славетний рід. Родина Ранній сирота. Зла мачуха. Ранній сирота. Опіка добрих тітки й дядька. Становлення Навчився малювати,відшліфовував свій «меч» - СЛОВООпановував хитрощі джедайської майстерностіРух Спротиву Участь у Кирило-Мефодіївському братствіТаємнича діяльність. До сьогодні на віршах Шевченка ростуть борці з Імперією. Маленькі джедайчики у вишитих сорочках граються світловими мечами…«Подвійний щоденник»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}УКРАЇНА. Т. ШЕВЧЕНКО ЄГИПЕТ. КАЇР НАГІБ МАХФУЗРодина Козацька Дрібний чиновник. ХТО?Поет, прозаїк, драматург, художник250 творів + картини. Новеліст, романіст410 творів Наскрізна тема. Життя українського народу. Життя єгипетського народу Діяльність Літературна та художня діяльність. Участь у Кирило-Мефодіївському братствіКРІПАЦТВО, ЗАСЛАННЯ – 24, 10р. Держслужбовецьдиректор по цензурі (Бюро мистецтв)директор Фонду підтримки кіноконсультант у справах культури Міністерства культури. ВІЛЬНА ЛЮДИНАОсобистості, які стали уособленням рідної літератури та історії. Громадські діячі, які дбали про інтереси народу.«Подвійний щоденнник»

Перегляд файлу

Учитель Л.М.Щербина

Волонтер Аміра Фатхі

 

ПОЗАКЛАСНЕ   ІНТЕГРОВАНЕ   ЗАНЯТТЯ

у 9-11 класах

(українська мова і література, англійська мова)

 

Тема. Тарас Григорович Шевченко – геній світового рівня,

           український джедай

Мета: обмін культурами,

           узагальнити вивчений матеріал,

           поширювати його на міжконтинентальному рівні,

           запозичувати матеріал з іншої культури,

           вчитися аргументувати свої думки,

           інтегрувати отримані знання;

           виробляти навички порівняння та аналізу;

           розвивати пам’ять, увагу, зв’язне мовлення;

           виховувати любов до літературної спадщини України,

           виховувати повагу до іншої культури.

Цілі:

Учні знатимуть:

матеріал з поданої теми, напам’ять твори поета, теорію літератури, паспорт ліричного твору.

 

Учні вмітимуть:

висловлювати свої думки українською та англійською мовами, читати напам’ять англійською вірші поета, залучатися до тісної співпраці з волонтеркою, порівнювати культурні надбання рідної України та Єгипту, створювати презентації.

 

Обладнання:

плакат, портрет, творчий альбом дитячих робіт до творчості письменника, бюст, «Кобзар»,  проектор, презентації; вишитий портрет Т.Шевченка та сиволічна брошка (на подарунок гості).

 

Епіграф: «Шевченко цілком заслуговує на почесті, якими оточується. Він був більше, ніж українець — він був державним мужем і громадянином світу. Він був більше, ніж поет — він був хоробрим войовником за права і волю людей.   

                                                                       (Ліндон Джонсон, президент США)

 

 

Методи, прийоми:

сторітелінг, «Аналітик», «Подвійний щоденник»

 

 

ХІД    ЗАНЯТТЯ

 

І. Організаційний момент

 

  1. Привітання
  2. Емоційне налаштування
  3. Знайомство (+іменні смайли-бейджики)

 

ІІ. Цілевизначення. Мотивація

 

  1. Брати участь у обговоренні, дискутувати.
  2. Розповідати «цікавинки» (сторітелінг).
  3. Порівнювати наведені факти.
  4. Заповнювати «Подвійний щоденник».
  5. Бути безпосереднім перекладачем.

 

ІІІ. Опрацювання матеріалу «Подвійний щоденник»

 

  1. Слово вчителя. Робота з епіграфом

9 березня символізує дату, яка пов’язана з народженням велетня української культури й літератури – Т.Шевченка. (1814-1861рр.: 2018 р. – 204р.)

 

«Шевченко цілком заслуговує на почесті, якими оточується.

Він був більше, ніж українець — він був державним мужем і громадянином світу.

Він був більше, ніж поет — він був хоробрим войовником за права і волю людей. (Ліндон Джонсон, президент США)

 

  1. Презентація про Т.Шевченка з використанням прийому «сторітелінг».

                                                                                      (Хандрига А., 9-Б кл.)                                      

  1. Міні-виступ про традицію вшанування пам’яті про Т.Шевченка та участь у інтерв’ю та літературних читаннях.                         (Личана Д., 11-А кл.)

 

  1. Виступ «Т.Шевченко. Америка. Українська діаспора». (Троцковець А.,

                                            11-А кл.,із власного досвіду після приїзду з-за кордону)

 

  1. «Аналітик» (міні-підсумок) представленого матеріалу.

          Заповнення «Подвійного щоденника».                 (Всі учасники. Додаток 1)

 

  1. Декламування і коментар «Заповіту» англійською мовою.

(Учні 9-Б кл.: Бобер К., Кльова М., Щеборук І.  Додаток 2)

 

  1. Обговорення «Мої враження щодо почутого»            (Аміра, всі бажаючі).

 

 

ІV. Обмін матеріалом

 

  1. Презентація (осучаснений образ) «Тарас Шевченко – український Джедай».                                                                                              (Додаток 1)

 

  1. Міні-виступ Аміри про літературну спадщину свого краю, про видатного діяча. Створення «Подвійного Щоденника».                          (Додаток 3)

 

  V. Рефлексія

 

  1. «Незакінчене речення»

 

  • Нам було …
  • Я дізнався (дізналася)…
  • Нам вдалося…
  • Мені…

 

  1. Підсумок

 

ПОЕТУ НАШ НИЗЬКИЙ УКЛІН…

 

Поет для нас залишив заповіт:

Як жити, як любити, як бажати!

Крилаті ці слова вже облетіли світ –

Їх уві сні повторить і дитина, й мати.

 

Нас мудрості навчив Тарас великий:

Як бути Сином рідної землі.

Як не зробити крок останній, хибний.

Як прославляти корені свої.

 

«Добром оновляться діла святі,

А супостати згинуть у безчесті!»

Ми пам’ятаємо оці слова прості,

Які для нас як гідний Кодекс честі!

 

Великий наш Кобзар для нас Поет,

Людина, батько і борець за волю!

Для України – наш він оберег,

Що зичить всім щасливу вільну долю!

 

2018р. м. Львів. Наталія Калиновська

  1. Вручення Амірі символічного подарунка на згадку про зустріч.

 

 

Додаток 1

 

  

 

Додаток 3

 

 

Додаток 2

MY TESTAMENT

 («Заповіт»)

 

When I am dead, bury me

In my beloved Ukraine,

My tomb upon a grave mound high

Amid the spreading plain,

So that the fields, the boundless steppes,

The Dnipro's plunging shore

My eyes could see, my ears could hear

The mighty river roar.

When from Ukraine the Dnipro bears

Into the deep blue sea

The blood of foes ... then will I leave

These hills and fertile fields --

I'll leave them all and fly away

To the abode of God,

And then I'll pray ....

 But till that dayI nothing know of God.

bury me, then rise ye up

And break your heavy chains

And water with the tyrants' blood

The freedom you have gained.

And in the great new family,

The family of the free,

With softly spoken, kindly word

Remember also me.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДГУК

 

  • Заплановане інтегроване заняття відбулося!!!
  • Заранні розроблену тему вдалося реалізуватити, застосувавши сучасні прийоми сторітелінгу та «Подвійного щоденника».
  • Між учнями та волонтеркою не було мовного бар’єру, вони вели змістовний діалог, перекладаючи за потреби виступ учителя українською мовою.
  • Діти, вважаю, почувалися комфортно, їм було цікаво. Вони змогли узагальнити уже давно відомий матеріал і порівняти його з новим.
  • Відбулася тісна співпраця.
  • Вдалося розвивати грамотне усне мовлення як українською, так і англійською мовами.
  • Учні удосконалювати навички аргументування, аналізу і створення власних підсумків.
  • Ми готові до такої співпраці, яка сприяє розвитку креативності, критичного мислення та оволодінню навичками рідною й англійською мовами.

 

 

Завдячуємо заступнику директора

з навчально-виховної роботи Бірюк Ірині Сергіївні

за ініціативу та залучення волонтерів у нашу школу.

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Taras Shevchenko- the pride of our nation, prophet, the symbol of Ukraine»

Номер слайду 2

To this days he live in his works, which are actual to nowadays. Unfortunately…

Номер слайду 3

POET ARTIST DRAMATISTGEOGRAPHY RESEARCHERETNOGRAPHERKnown as…

Номер слайду 4

Shevchenko brought out our language from a long decline and brought Ukrainian literature to the European level. Always took care of the revival and development of the native language.

Номер слайду 5

Shevchenko believed in an independence of Ukraine…Always said:“In his hut – his own truth, both strength and will!"

Номер слайду 6

“He was the son of a man and became the ruler of the realm of spirit. He was a serf and became a giant in the kingdom of human culture...” І. F ranko

Номер слайду 7

Unmatched work ofhis creativitythere is a collection"Kobzar". Creative heritage

Номер слайду 8

One of the least well-known pages of the biography of the great Kobzar - participation in the Aral Sea Geographic Expedition 1848-1849. ppt_x

Номер слайду 9

“Katherina” (1842)

Номер слайду 10

Monuments. Opening of museums. The names of the streets. Celebration of anniversaries. Translations of works. Images on commemorative coins, 100-hryvnia denomination. T. Shevchenko Awards. Vyshyvanki. Music to the works. Memory of Shevchenko

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Shevchenko's friends

Номер слайду 13

«… Bury me, be done with me,Rise and break your chain,Water your new liberty. With blood for rain. Then, in the mighty family. Of all men that are free,May be sometimes, very softly. You will speak of me?»

zip
Додано
19 березня 2018
Переглядів
1927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку