Су-джок терапія - нетрадиційний метод логопедичної роботи з дітьми.

Про матеріал
Матеріал призначений для логопедів, корекційних педагогів, вихователів та вчителів початкових класів. Він знайомить з використанням методів су-джок терапії в корекційній роботі з дітьми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Су-джок терапія – нетрадиційний метод логопедичної роботи з дітьми.

Номер слайду 2

Мета майстер-класу: -Ознайомити вчителів, логопедів з методом Су-джок терапія. -Підвищити рівень компетентності педагогів в питаннях корекції мовленнєвих порушень у дітей.

Номер слайду 3

Пак Чже Ву-південнокорейський професор, автор методу Су-джок(11.03.1942- 25.03.2010)

Номер слайду 4

«Су»-кисть, “Джок”-стопа. СУ-джок терапія-взаємовплив окремих ділянок тіла за принципом подібності. На кистях і стопах розташована система високоактивних точок відповідності всім органам і ділянкам тіла.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Мета використання: скорегувати мовленнєві порушення у дітей за допомогою Су-джок терапіїЗавдання: нормалізувати м'язовий тонус;стимулювати мовленнєві зони кори головного мозку;впливати на біологічно активні точки за системою Су-джок.

Номер слайду 7

В логопедичній роботі Су-джок активно використовують:- при дизартричних розладах;- з розвитку дрібної моторики;-як ефективний прийом з розвитку мовлення, пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфер.

Номер слайду 8

Прийоми роботи з дітьми. Масаж спеціальною кулькою пальців, долонь рук.

Номер слайду 9

Ребриста гольчаста поверхня кульки впливає на нервові закінчення, покращує приток крові та впливає на кровообіг. Масажні шипи на поверхні кульки активізують біологічно активні зони кори головного мозку, сприяють покращенню стану всього організму, дрібної моторики, тим самим сприяючи розвитку мовлення дітей.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Масаж СУ-джок кульками. Я м'ячем кола катаю,Взад - вперед його ганяю. Ним поглажу я долоньку. Потру його трішки,Як лиже лапу кішка,Кожним пальцем м'яч потру,Й другою рукою почну.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Масаж еластичним кільцемдопомагає стимулювати роботу внутрішніх органів. Великий палець - голова Вказівний - шлунок Середній - кишківник Безіменний - печінка Мізинець - серце. Кільце на пальці масажує зону відповідноїураженої частини тіла.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Масаж кісті й пальців рук дуже корисний та ефективний. Масажне кільце прискорює капілярний кровотік, зменьшує венозний застій і підвищує м'язовий тонус. Кінчики пальців необхідно масажувати до стійкого відчуття тепла. Особливо важливо розробляти великий палець, що відповідає за голову. Стимулювати точки можна за допомогою інших предметів: горіхів, колючих валиків, олівців тощо. Проводити бажано перед малюванням,письмом, ліпленням …

Номер слайду 24

Масаж пальців еластичними кільцями. Перший пальчик сильний, товстий і великий. Другий пальчик для того, щоб показувати його. Третій пальчик середній і найдовший між усіх. Четвертий пальчик безіменний і розпещений такий. А мізинчик, хоч малий, але дуже непростий.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

 Використання Су - джок куль при автоматизації звуків /дитина по черзі одягає масажне кільце на кожен палець, одночасно промовляючи вірш на автоматизацію поставленого звуку [Ш]/. На правій руці: Цей малюк-Андрюша, (великий палець)Цей малюк-Ванюша, (вказівний)Цей малюк-Альоша, (середній)Цей малюк-Антоша, (безіменний)А меншого малюка звуть Мішутка. (мізинець) На лівій руці: Ця дівчинка-Мілаша, (великий палець)Ця дівчинка-Любаша, (вказівний)Ця дівчинка-Маша, (середній)Ця дівчинка Даша, (безіменний)А меншу звуть Наташа. (мізинець)

Номер слайду 27

Використання кульок: -під час виконання гімнастики; -при вдосконаленні лексико-граматичних категорій (вправи «Скажи ласкаво», «Навпаки», «Один-багато»); -при вживанні прийменників; -з розвитку пам'яті та уваги,просторової орієнтації. Діти виконують інструкцію: одягни кільце на мізинець правої руки, візьми кульку в праву руку і сховай за спину і т.д.; дитина закриває очі, дорослий одягає кільце на його палець, а той повинен назвати, на який палець руки одягнено кільце.

Номер слайду 28

Масаж стоп Вплив на точки стоп здійснюється під час ходіння по ребристих доріжках, масажних килимках, килимках з гудзиками і т.д. Краще використовувати в домашніх умовах.

Номер слайду 29

Су-джок терапія. Апарат ДЕНАС

Номер слайду 30

ДЕНАС-терапія – це засіб впливу на рефлекторні зони людини, на її шкіру, спинний мозок та точки аккупунктури. Подібно людському організму ДЕНАС-апарат випромінює нейроподібні імпульси. Ці імпульси впливають на органи людини аналогічно природньому процесу, тому організм сприймає їх як свої. ДЕНАС-терапія впливає на активізацію систем організму, покращує процеси обміну, відновлює роботу системи кровообігу, нормалізує функції нервової системи.

Номер слайду 31

Беззаперечними перевагами Су- джок терапії є: Висока ефективність - при правильному застосуванні настає виражений ефект. Абсолютна безпека - неправильне застосування ніколи не завдає шкоди - воно просто неефективне. Універсальність - Су - джок терапію можуть використовувати і педагоги у своїй роботі, і батьки в домашніх умовах. Простота застосування - для отримання результату проводити стимуляцію біологічно активних точок за допомогою Су - джок кульок /вони вільно продаються в аптеках і не потребують великих витрат/Таким чином, Су - джок терапія - це високоефективний, універсальний, доступний і абсолютно безпечний метод самооздоровлення і самозцілення шляхом впливу на активні точки, розташовані на кистях і стопах.

Номер слайду 32

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Майстер-класи
Інкл
Додано
22 березня 2020
Переглядів
3091
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку