Сучасна молодь – яка вона?

Про матеріал
Теорія поколінь, яку створили американські вчені Вільям Штраус і Ніл Хоув. Основою цієї моделі є цінності людей. Теорію поколінь сьогодні широко використовують маркетологи, соціологи, економісти, психологи та управлінці. Адже, розгадавши таємницю відмінностей поколінь, можна знайти ключик до представників різного віку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасна молодь – яка вона?

Номер слайду 2

Вільям Штраус і Ніл Хоув

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Виділяють шість поколінь  (з тих,що сьогодні живуть): Покоління переможців та мовчазне покоління (народилися в 1901- 1942);

Номер слайду 7

Бебі-бумери(1943 – 1963)

Номер слайду 8

Як з ними спілкуватися представникам інших поколінь: Вислухайте до кінця (розмова може бути довгою)Буде багато запитань. Потрібні аргументи, щоб переконати.

Номер слайду 9

Покоління Х(1963 – 1983)

Номер слайду 10

Як з ними спілкуватися представникам інших поколінь: Не перебивайте. Нейтральна інтонація. Конкретне запитання – конкретна відповідь. При розмові з ними заборонено використовувати такі слова як «ні», «не можливо» – завжди пропонувйте їм якесь рішення.

Номер слайду 11

Покоління Y (або покоління «Міленіум»)(1983 – 2000) 

Номер слайду 12

Як з ними спілкуватися представникам інших поколінь: Зрозумійте їх. Давайте зворотній зв’язок. Хваліть. Дозвольте їм швидше рости.

Номер слайду 13

Покоління Z(2000 – 2023)

Номер слайду 14

Як з ними спілкуватися представникам інших поколінь: Постійно використовуйте зображення для привертання їхньої уваги Говоріть як із дорослими, навіть на глобальні теми. Враховуйте, що в них є своя думка і право впливати на сімейні рішення. Розвивайте в них дух підприємництва. Залучайте до вирішення соціальних проблем, благодійностіЗаохочуйте в них допитливість.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ТИПОВІ ПЕДАГОГІЧНІ СИТУАЦІЇ1)Увійшовши в аудиторію, викладач побачив на дошці карикатуру на себе. Діти розраховували, що почнеться пошук винуватця й пару буде зі­рвано. Що робити?

Номер слайду 20

Можливе рішення ситуації(Викладач посміхнувся, підійшов до дошки, підправив малюнок і почав заняття. Студенти за­смутилися та здивувалися. Пара пройшла нормально. Більше такого не повторювалося.)

Номер слайду 21

2)Викладачеві потрапила до рук записка, у якій студенти домовляються піти з пари й не дуже добре відгуку­ються про викладача. Що робити?

Номер слайду 22

Можливе рішення ситуації(Викладач демонстра­тивно прочитав групі записку й сказав, що він те­пер знає про їхні план, що його хвилює їхня думка про нього, але він не збираєть­ся мститися, а хоче вислухати студентів, але просить і їх вислухати його. Зрештою викладач й студенти порозумілися і виявилися задоволеними одне одним, заняття тривало далі.)

Номер слайду 23

3) Після оголошення оцінок, один із студентів не погодився з результатом і почав вимагати поставити йому відміно.

Номер слайду 24

Можливе рішення ситуації(Викладач просить пояснити свою позицію і можливо задає пару запитань по пройденій темі, щоб надати змогу студенту довести, що він знає на «відмінно». )

Номер слайду 25

«Не  опікуйте  мене, не  ходіть  за  мною, не  зважуйте  кожен  мій  крок...» В. О. Сухомлинський

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

pptx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку