ФОРМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ СТУДЕНТАМИ

Про матеріал
Обдарованість - індивідуальна потенціальна своєрідність задатків людини, завдяки яким вона може досягти значних успіхів у певній галузі діяльності. У психологічній літературі немає єдиної думки щодо обдарованості. Вивчення її відбувалося з позицій філософії, медицини, педагогіки, психології.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ СТУДЕНТАМИ Підготувала викладач Шпонька О. М

Номер слайду 2

Обдарованість - індивідуальна потенціальна своєрідність задатків людини, завдяки яким вона може досягти значних успіхів у певній галузі діяльності.

Номер слайду 3

Якості викладача

Номер слайду 4

- бути доброзичливим і чуйним, - знати особливості психології, - відчувати потреби й інтереси студентської молоді, - мати освіту з певної галузі й досвід роботи, - мати високий рівень інтелектуального розвитку та широке коло інтересів та умінь, - бути готовим до виконання обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих студентів, - мати живий і активний характер, «здорове» почуття гумору,

Номер слайду 5

- виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду власних поглядів і постійного самовдосконалення, - мати творчий, можливо, нетрадиційний світогляд, - чітко усвідомлювати цілі та завдання роботи з обдарованими студентами, - мати прагнення до досягнення поставленої мети, високу цілеспрямованість і наполегливість, - мати уміння будувати навчання відповідно до результатів діагностичного обстеження студента, - вміти модифікувати навчальні програми, стимулювати когнітивні здатності студентів, працювати за спеціальним навчальним планом і консультувати студентів,

Номер слайду 6

Виявлення обдарованості та принципи роботи з обдарованими студентами

Номер слайду 7

спостереження за роботою студентів на семінарських, практичних заняттях; залучення їх до традиційних видів роботи академічній групі;використання технологій проблемного навчання;результативність виконання студентами диференційованих завдань;використання під час занять творчих, нестандартних, варіативних завдань; залучення майбутніх фахівців до складання професійних задач, кросвордів тощо; виконання студентами індивідуальних завдань; проведення викладачами індивідуальних консультацій і бесід із студентами.

Номер слайду 8

Організація роботи з обдарованими студентами

Номер слайду 9

Психологічне збагачення молодої людини Евристичні технології Розвиваючі програми, в тому числі міжнародні, які задовольняють Тренінг творчих здібностей Інтелектуальні ігри, олімпіади, конкурси (на рівні коледжу та області). Залучення до участі у науково-практичних конференціях, науководослідницьких проектах Створення карт обдарованих студентів, банку даних обдарованості поколеджу. Створення Наукового Студентського Товариства (НСТ), яке єдобровільним творчим об’єднанням студентів. Створення форуму студентів-відмінників. Залучення до роботи в гуртках, клубах, секціях.

Номер слайду 10

Складовими компонентами моделі психологічного супроводу обдарованих та здібних дітей є:1. Організація та проведення системи пошуку обдарованих та здібних студенів.2. Забезпечення інформаційно-практичного супроводу обдарованих та здібних студентів, їх батьків та педагогів.3. Сприяння реалізації якостей обдарованості та здібностей студентів.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку