ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ:
- називати особливості соціального устрою Русі-України у ІХ - ХІ ст.;
- характеризувати владу князя;
- пояснювати і доречно вживати терміни і поняття «князь»,«віче», «бояри»;
-робити висновки.
2 ПІСЛЯ УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ:- називати особливості соціального устрою Русі-України у ІХ - ХІ ст.;- характеризувати владу князя;- пояснювати і доречно вживати терміни і поняття «князь»,«віче», «бояри»;-робити висновки.
5 СКЛАДИ ПАЗЛ -ТАБЛИЦЮ.{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}ХТО ? ЯКИЙ ? ЩО РОБИТЬ?Представник суспільного стану - відповідно до його місця у суспільствіЗображення Основні заняття. СВОЮ ВІДПОВІДЬ АРГУМЕНТУЙ.
Номер слайду 6
6{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}КНЯЗЬ ДРУЖИННИКИ БОЯРИ ДУХІВНИЦТВО МІЩАНИ СЕЛЯНИ Воїни Здійснював державну і військову владу Служителі церкви Були підданими князя, служили у його війську. Отримували вотчини. Працювали на землі Займалися ремеслом, торгівлею.
Номер слайду 7
7 СЕЛЯНИ СМЕРДИ ЗАКУПИ РЯДОВИЧІ
Номер слайду 8
8 МІЩАНИ ЧЕРНЬТОРГОВЦІРЕМІСНИКИrrrrr
Номер слайду 9
9 Як на Русі називали невільних людей,яких могли продати, подарувати, передати у спадок. ХОЛОПИr
Номер слайду 10
10 ПЕРЕПОЧИНЕМО?!
Номер слайду 11
Номер слайду 12
ВЛАДА КНЯЗЯ. ГРА « КРОКОДИЛ»ВІЙСЬКО,МИР,ВІЙНА,СУД, ЗАКОНИ,
Номер слайду 13
13 УЗАГАЛЬНЮЄМО https://youtu.be/d6 TSk. Igohf. QЩО НЕ СКАЗАЛИ?
Номер слайду 14
Номер слайду 15
15 РЕФЛЕКСІЯ ПРИЙОМ «ШІСТЬ КАПЕЛЮХІВ»
Номер слайду 16
{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Що корисного дізналися Де можна застосувати знання На якому етапі використали творчість. Враження від уроку Факти про особу Не сподобалося