Свідоцтво досягнень для учнів 3 класу за новими рекомендаціями, НУШ (в форматі WORD) можна в документі редагувати, вписувати, формат А-5.
Характеристика особистих досягнень
|
Рівні |
||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||
Фізична культура |
|||||
ФІО1 |
Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом |
|
|
|
|
ФІО2 |
Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості |
|
|
|
|
ФІО3 |
Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально взаємодіє |
|
|
|
|
ФІО1 |
Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом |
|
|
|
|
Іноземна мова (англійська) |
|||||
ІНО1 |
Сприймає іноземну мову на слух |
|
|
|
|
ІНО2 |
Читає іноземною мовою |
|
|
|
|
ІНО3.1 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
ІНО3.2 |
Взаємодіє письмово іноземною мовою |
|
|
|
|
Українська мова як державна, мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення) |
|||||
УМД1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
УМД2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
УМД3 |
Взаємодіє з іншими письмово |
|
|
|
|
УМД4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
Рекомендації вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущених днів 365 Підпис вчителя ____________________
Побажання батьків (інших законних представників) ______________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________
Керівник закладу освіти Купреєва Н. М. _____________________
підпис, печатка (за наявності)
Комунальна установа Сумська
спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №10
ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка
Єлизавети Будник
2020-2021 навчальний рік Звіт проміжний/підсумковий 3-Г клас
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
||||||||||||||||
Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння |
||||||||||||||||||||
Виявляє інтерес до читання |
˅ |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Знаходить у текстах відповіді на свої запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Осмислює прочитане |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Висловлює власну думку письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Аналізує інформацію, отриману з різних джерел |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Оцінює достовірність інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Ставить цікаві запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Добирає аргументи для обґрунтування власної думки |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Виявляє творчість у навчальній діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Пропонує нові ідеї |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Виявляє ініціативність |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Несе відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Керує своїми емоціями |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Приймає самостійні рішення, оцінюючи можливі ризики |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Знаходить успішні шляхи вирішення проблемних завдань та ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Характеристика особистих досягнень
|
Рівні |
|||||||||||||||||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|||||||||||||||||
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
||||||||||||||||||||
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
˅ |
|
|
|
|||||||||||||||
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Математика |
||||||||||||||||||||
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.7 |
Вимірює величини |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||||||||||||||||||
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Характеристика особистих досягнень |
Рівні |
|||||||||||||||||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|||||||||||||||||
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
|
|
|
|||||||||||||||
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
|
|
|
|
|||||||||||||||
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|||||||||||||||
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ») |
||||||||||||||||||||
ІФО1 |
Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ІФО2 |
Створює інформаційні продукти та програми |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ІФО3 |
Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ІФО4 |
Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ») |
||||||||||||||||||||
ТЕО1 |
Втілює творчий задум у готовий виріб |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ТЕО2 |
Турбується про власний побут |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ТЕО3 |
Ефективно та екологічно використовує природні матеріали |
|
|
|
|
|||||||||||||||
ТЕО4 |
Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла |
|
|
|
|
|||||||||||||||
Мистецтво |
||||||||||||||||||||
МИО1 |
Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МИО2 |
Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
|
|||||||||||||||
МИО3 |
Самовиражається через художньо-творчу діяльність та різні види мистецтва |
|
|
|
|
|||||||||||||||