Свідоцтво дсягнень 3 клас

Про матеріал
У свідоцтві досягнень має бути розгорнута інформація про сформованість наскрізних умінь учнів та рівні результатів навчання.
Перегляд файлу

Додаток 2 

до Методичних рекомендацій

назва закладу освіти 

 

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

(примірна форма)

_______________________________________________ Ім’я та прізвище учня/учениці  

 

____________навчальний рік ____________ семестр 

_____ клас

 

І. Характеристика наскрізних умінь

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес 

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує

 уваги і допомоги

Виявляє інтерес до читання

 

 

 

 

Знаходить у текстах відповіді на свої запитання

 

 

 

 

Осмислює прочитане

 

 

 

 

Висловлює свою думку і пояснює її 

 

 

 

 

Висловлює власну думку письмово

 

 

 

 

Аналізує       інформацію,   отриману           з різних джерел

 

 

 

 

Оцінює достовірність інформації

 

 

 

 

Ставить цікаві запитання

 

 

 

 

Добирає аргументи для обґрунтування власної думки 

 

 

 

 

Виявляє        творчість        у           навчальній діяльності

 

 

 

 

Пропонує нові ідеї

 

 

 

 

Виявляє ініціативність

 

 

 

 

Несе відповідальність за свої дії

 

 

 

 

Виявляє самостійність у роботі

 

 

 

 

Керує своїми емоціями

 

 

 

 

Приймає            самостійні            рішення,

оцінюючи можливі ризики

 

 

 

 

Знаходить успішні шляхи вирішення проблемних завдань та ситуацій

 

 

 

 

Доброзичливо ставиться до інших

 

 

 

 

Співпрацює з іншими дітьми

 

 

 

 

Вирішує конфлікти мирним шляхом

 

 

 

 

Бере участь у житті класу

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

Рівні

Високий

Достатній

Середній

Початковий

Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання)

МОВ1

Взаємодіє з іншими  усно

 

 

 

 

МОВ2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

 

 

 

 

МОВ3.1

Створює письмові висловлювання

 

 

 

 

МОВ3.2

Взаємодіє       письмово        в             онлайн просторі

 

 

 

 

МОВ3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

 

 

 

 

МОВ3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

 

 

 

 

МОВ4

Досліджує      власне             індивідуальне мовлення

 

 

 

 

Українська мова як державна, мова національної меншини або корінного народу         

(мова вивчення)

УМД1

Взаємодіє з іншими  усно

 

 

 

 

УМД2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

 

 

 

 

УМД3

Взаємодіє з іншими письмово

 

 

 

 

УМД4

Досліджує      власне             індивідуальне мовлення

 

 

 

 

Іноземна мова

ІНО1

Сприймає іноземну мову на слух

 

 

 

 

ІНО2

Читає іноземною мовою

 

 

 

 

ІНО3.1

Висловлюється іноземною мовою

 

 

 

 

ІНО3.2

Взаємодіє       письмово        іноземною мовою

 

 

 

 

Математика

МАО1

Застосовує          математику           для

розв’язання життєвих ситуацій 

 

 

 

 

МАО2

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

 

 

 

 

МАО3

Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

 

 

 

 

МАО4.1

Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

 

 

 

 

МАО4.2

Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа

 

 

 

 

МАО4.3

Здійснює обчислення усно та письмово

 

 

 

 

МАО4.4

Орієнтується на площині і в просторі

 

 

 

 

МАО4.5

Розпізнає геометричні фігури

 

 

 

 

МАО4.6

Будує геометричні фігури, конструює

 

 

 

 

МАО4.7

Вимірює величини

 

 

 

 

МАО4.8

Працює з таблицями, схемами,

 

 

 

 

 

 

графіками, діаграмами

 

 

 

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

ПРО1

Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює

 

 

 

 

ПРО2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

 

 

 

 

ПРО3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

 

 

 

 

ПРО4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

 

 

 

 

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут 

 

 

 

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

 

 

 

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

 

 

 

 

СЗО4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку 

 

 

 

 

ГІО1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі

 

 

 

 

ГІО2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку

 

 

 

 

ГІО3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації

 

 

 

 

ГІО4

Розповідає про минуле і сучасне

 

 

 

 

ГІО5

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя

 

 

 

 

ГІО6

Поважає права і свободи свої та інших людей

 

 

 

 

ГІО7

Усвідомлює себе як громадянина України

 

 

 

 

ГІО8

Дотримується принципів демократичного громадянства

 

 

 

 

Технології (зокрема, в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

ТЕО1

Втілює творчий задум у готовий виріб

 

 

 

 

ТЕО2

Турбується про власний побут

 

 

 

 

ТЕО3

Ефективно та екологічно  використовує природні матеріали

 

 

 

 

ТЕО4

Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла

 

 

 

 

Інформатика

ІФО1

Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію

 

 

 

 

ІФО2

Створює інформаційні продукти та  програми  

 

 

 

 

ІФО3

Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв  

 

 

 

 

ІФО4

Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії

 

 

 

 

 

Мистецтво

МИО1

Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва

 

 

 

 

МИО2

Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва

 

 

 

 

МИО3

Самовиражається через художньотворчу діяльність та різні види мистецтва  

 

 

 

 

 

Фізична культура

ФІО1

Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом

 

 

 

 

ФІО2

Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості

 

 

 

 

ФІО3

Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально взаємодіє

 

 

 

 

 

Державна підсумкова атестація (4 клас)

 

Освітня галузь

Рівні

 

Високий

Достатній

Середній

Початковий

Мовно-літературна (українська мова, читання*)

 

 

 

 

Математична

 

 

 

 

**Мовно-літературна українська мова, читання*)

 

 

 

 

* або інші назви навчальних предметів або інтегрованих курсів, упродовж яких у класах

(групах) із навчанням українською мовою навчання вивчалися українська мова та читання

** для класів (груп) з навчанням мовою відповідного корінного народу або національної меншини

 

Рекомендації учителя image

 

 image

Пропущених днів_________Підпис учителя  _________  

        

         Побажання батьків  

 image

 

Підпис батьків  _________  

 

Керівник закладу освіти_________________________________       

 

 


Додаток 3

до Методичних рекомендацій

 

Приклад бланку

оцінювання результатів діагностичної роботи учнів 3 класу

з математики за темою «Невидимий світ підземної України»

 

Рівні результатів

навчання учнів

Очікувані результати навчання

   

imageРезультати виконання завдань діагностичної роботи *   розв’язання  правильне і в повному обсязі           більше правильно розв’язаних завдань           більше неправильно розв’язаних завдань           розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до

виконання завдання

Початковий

знає базові  процедури або правила для розв’язування задач, у яких треба оперувати   натуральними числами

1.1

 

читає й записує багатоцифрові числа  в межах тисячі

1.2

 

розпізнає об’єкти, достатні  для розв’язання життєвої ситуації

1.4

Середній

добирає вираз/числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації,

використовуючи відомі засоби

3.1

 

добирає     дані,     необхідні     й     достатні      для

розв’язання проблемної ситуації

6.1

Достатній

виконує усно та письмово обчислення в межах  тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях

2

 

застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач

5

 

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях

вимірювання довжини, маси, вартості і часу

5

 

розв’язує      різними      способами       проблемну

ситуацію, використовуючи наявні дані

3.2

Високий

аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних

1.3

4

 

обирає /обґрунтовує раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

6.2

 

2

Додаток 4

До Методичних рекомендацій

 

Приклад бланку оцінювання результатів діагностичної роботи учнів 3 класу   з інтегрованого курсу за темою «Світ невидимий»

 

Результати навчання

Номер завдання

Рівень досягнення (П, С, Д, В)

Мовно-літературна освітня галузь

 

 

оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників

3, 5, 8

 

наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

3, 5, 8

 

з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування

10

 

вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

10

 

Математична освітня галузь

 

 

читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

2, 11

 

знаходить значення числового виразу

2

 

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

2

 

користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя

1

 

Природнича освітня галузь

 

 

розрізняє трав’янисті рослини, кущі, дерева; культурні та дикорослі рослини

8

 

пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи

3,4

 

застосовує предметні моделі, малюнки, схеми, графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи

3,4

 

Технологічна освітня галузь

 

 

самостійно виготовляє виріб, застосовуючи технології традиційних та сучасних ремесел

9

 

самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами

9

 

Інформатична освітня галузь

 

 

визначає логічну послідовність подій

9

 

розрізняє приватну та публічну інформацію, зокрема ту, якою можна ділитися онлайн

6

 

поважає приватність інформації інших

6

 

Громадянські та історична освітня галузь

 

 

пояснює іншим, що робити в ситуації, коли тебе дражнять, цькують, утискають чи залякують

7

 

моделює поведінку в ситуаціях некоректного спілкування та свавілля з боку однолітків / дорослих

7

 

аргументує, чому не можна цькувати інших

7

 

пояснює, як діяти, коли ти стаєш свідком або жертвою цькування

7

 

 

pdf
Додано
22 вересня 2020
Переглядів
839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку