Журнал спостереження визначення рівня навчальних досягнень

Про матеріал
Щоденник спостереження за рівнем навчальних досягнень, вчитель веде в довільній і зручній для себе формі. Це приблизний зразок, який можна вдосконалювати. Він дає змогу зорієнтуватися вчителю, при підсумковому оцінюванні, яке передбачає зіставлення навчальних досягнень здобувачів з очікуваними результатами навчання, визначеними освітньою програмою. За методичними рекомендаціями (Наказ МОН № 1146 від 16.09.2020 року ) при підсумковому оцінюванню ми орієнтуємося на діагностичні роботи ,але такі таблиці будуть вашими помічниками. Форми і види оцінювання, зміст завдань учитель обирає самостійно з урахуванням особливостей учнів класу.
Перегляд файлу

 

 

 

                                          

 

                                                                                    2020-2021 н.р.

3МОВ 1 - Пізнаємо простір дитячого читання ( Розуміє, розповідає про жанрові ознаки, знає і називає інформаційні ресурси, П.І відомих українських письменників, розповідає про епізоди з їхнього  життя, знає напам’ять вірші, скоромовки тощо  – РНД в залежності від теми уроку).

 

3МОВ 2 -  Розвиваємо навички читання ,оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного (застосування різних видів читання , розуміє фактичний зміст прочитаного тощо - РНД кожного уроку )

 

3МОВ 3 –Взаємодіємо усно за змістом прослуханого ( сприймає і розуміє ,ставить запитання,називає персонажів тощо  - РНД в залежності від теми уроку )

 

 

3МОВ 4 – Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів ( все що пов’язано з роботою над  текстом, РНД - в залежності від теми уроку)

 

3МОВ 5 – Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою ( коли урок )

 

3МОВ 6  - Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією ( РНД в залежності від теми уроку)

 

3МОВ 7 – Перетворюємо та інсценуємо прочитане; створюємо власні тексти ( більш творча робота )

 

МОВ 1- Взаємодіємо усно  ( кожного уроку )

 

МОВ 2  - Взаємодіємо письмово (оформлення ,письмове висловлення тощо )

 

МОВ 3 –Досліджуємо медіа

 

МОВ 4  - Досліджуємо мовні явища( це кожного уроку) –все що пов’язано з темою уроку. 

 

 

Математична освітня галузь

 

3МОВ 1 – Числа , дії з числами. Величини ( РНД  кожного уроку ) .

 

3МОВ 2 – Вирази, рівності, нерівності, рівняння ( РНД в залежності від теми уроку).

 

3МОВ 3 – Геометричні фігури ( РНД  в залежності  від теми уроку).

 

3МОВ 4 – Математичні задачі і дослідження ( РНД  в залежності від теми уроку).

 

3МОВ 5 –  Робота з даними (  схеми, таблиці, діаграми ,РНД в залежності від теми уроку).

 

 

ЯДС

 ПРО - Природнича ( кожного уроку )

 

 СЗО - Соціально та здоров’язбережувальна   ( кожного уроку )

 

ГІО - Грамодянська та історична ( кожного уроку )

 

Мовно-літературна галузь ( читання)

 

 

 

Дата / місяць

Вересень

 

 

1

3

7

8

10

11

ДК

14

15

17

21

22

 

24

ДР

……

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І

 

Здобувача

 

Індекси

 

           РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

3МОВ1

 

 

 

 

 

 

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

 

Д

Д

Д

Д

Д

 

 

 

Д

С

 

Д

 

3МОВ 3

 

Д

Д

Д

Д

 

Д

 

Д

Д

С

 

 

 

3МОВ 4

 

 

С

Д

Д

 

 

С

 

 

 

 

С

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

3МОВ 1

 

С

С

С

С

 

С

 

С

С

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 3

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

С

С

С

С

 

 

С

С

С

С

 

С

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

3МОВ 1

 

 

 

 

 

 

Д

 

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

Д

Д

Д

Д

Д

Д

 

 

Д

Д

С

 

Д

 

3МОВ 3

Д

Д

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

Д

С

Д

 

 

В

В

 

 

 

Д

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

3МОВ 1

 

 

 

 

 

 

Д

 

В

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

С

С

С

Д

Д

Д

 

 

Д

Д

Д

 

Д

 

3МОВ 3

 

Д

Д

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

Д

Д

Д

 

 

В

 

В

 

 

В

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

3МОВ 1

 

 

 

 

 

 

Д

 

С

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

Д

Д

С

Д

Д

Д

 

 

Д

С

Д

 

Д

 

3МОВ 3

Д

Д

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

С

С

Д

 

 

Д

 

В

 

 

С

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДК - робота з дитячою книжкою. ДР – діагонстична робота.

 

Мовно-літературна галузь ( мова )

 

 

 

 

Дата / місяць

Вересень

 

 

1

 

 

2

 

 

4

РМ

7

 

 

8

 

 

9

 

14

РМ

15

 

 

16

 

18

21

22

 

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І

 

Здобувача

 

Індекси

 

      РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

МОВ1

 

 

 

С

С

С

Д

С

Д

Д

С

Д

Д

С

 

С

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 2

 

 

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 4

 

 

С

С

Д

 

Д

Д

 

С

 

Д

С

Д

С

2

 

МОВ 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 2

 

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

С

МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

МОВ 1

 

Д

С

Д

 

С

С

 

Д

С

 

С

В

Д

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 2

 

С

С

С

С

Д

С

С

С

С

Д

Д

С

Д

С

МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 4

 

С

 

Д

 

С

 

Д

В

 

С

С

 

Д

Д

4

 

МОВ 1

 

 

С

Д

В

Д

Д

В

Д

В

Д

С

 

Д

В

В

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 2

 

С

Д

С

Д

Д

В

Д

Д

Д

Д

В

Д

Д

Д

МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 4

 

В

 

Д

 

В

 

Д

 

 

Д

Д

 

В

В

5

 

МОВ 1

 

Д

С

С

С

С

Д

Д

В

С

Д

Д

В

Д

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 2

 

С

С

Д

Д

С

Д

Д

В

Д

С

С

Д

Д

Д

3МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

С

С

С

С

Д

С

В

С

Д

Д

С

В

Д

Д

6

 

МОВ 1

 

С

Д

В

В

Д

Д

Д

В

В

В

В

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ 4

 

С

 

Д

В

Д

 

В

Д

 

Д

В

Д

 

В

 

Математична освітня галузь

 

 

 

Дата / місяць

Вересень

 

 

1

 

 

2

 

 

3

 

4

 

 

7

 

 

8

 

9

 

 

10

 

 

11

 

14

15

16

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І

 

Здобувача

 

Індекси

 

             РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

3МОВ1

 

 

 

С

 

Д

 

Д

 

С

 

Д

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

3МОВ 1

 

С

 

 

С

 

 

С

 

 

С

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

3МОВ 1

 

Д

 

Д

 

В

 

В

 

 

В

В

В

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

3МОВ 1

 

С

 

 

Д

 

Д

 

В

 

Д

 

 

 

С

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

3МОВ 1

 

С

 

С

 

Д

 

С

 

С

 

С

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3МОВ 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЯДС

 

 

 

 

Дата / місяць

Вересень

 

 

3

 

 

4

 

 

7

10

11

14

17

18

21

24

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І

 

Здобувача

 

Індекси

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

1

 

ПРО

 

Д

 

В

 

С

 

Д

 

Д

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО

 

 

Д

 

С

 

Д

 

Д

 

В

 

 

 

ГІО

 

Д

 

Д

 

С

 

Д

 

С

 

В

 

 

2

 

ПРО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

ПРО

 

Д

 

В

 

Д

 

Д

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО

 

 

С

 

Д

 

В

 

В

 

В

 

 

 

ГІО

 

Д

 

В

 

Д

 

В

 

С

 

В

 

 

4

 

ПРО

 

Д

 

В

 

Д

 

Д

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО

 

 

В

 

В

 

В

 

В

 

В

 

 

 

ГІО

 

В

 

В

 

В

 

В

 

В

 

В

 

 

5

 

ПРО

 

С

 

С

 

Д

 

Д

 

Д

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО

 

 

Д

 

Д

 

Д

 

Д

 

В

 

 

 

ГІО

Д

 

Д

 

С

 

С

 

С

 

В

 

 

6

 

ПРО

 

В

 

В

 

В

 

Д

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО

 

В

 

 

В

 

Д

 

Д

 

В

В

 

 

ГІО

 

Д

 

В

 

В

 

 

В

 

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

 

 

 

 

 

Дата / місяць

 

Вересень

3

10

17

24

Жовтень

1

8

15

22

Листопад

 

19

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І

 

Здобувача

 

Індекси

 

              РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

ТЕО 1

 

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 3

 

Д

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

ТЕО 1

 

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 3

 

Д

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

ТЕО 1

 

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 3

 

Д

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

ТЕО 1

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 3

 

Д

Д

В

В

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

ТЕО 1

 

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 3

 

Д

Д

Д

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 1 –Інформаційно- комунікаційне середовище

ТЕО 2 –Середовище проєктування 

 

ТЕО 3 – Середовище техніки і технологій( вироби тощо РНД  - кожного уроку)

ТЕО 4 -  Середовище соціалізації

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ


МИСТЕЦТВО (інтегрований курс)

 

 

 

 

 

 

Дата / місяць

Вересень

 

 

1

 

 

2

 

8

9

15

16

22

23

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.І

 

Здобувача

 

Індекси

 

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

1

 

МИО 1

 

Д

 

В

 

С

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО 2

 

 

Д

 

С

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

МИО 3

 

Д

 

Д

 

С

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

МИО 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

МИО 1

 

Д

 

В

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО 2

 

 

С

 

Д

 

В

 

В

 

 

 

 

 

 

 

МИО 3

 

Д

 

В

 

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

МИО 1

 

Д

 

В

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО 2

 

 

В

 

В

 

В

 

В

 

 

 

 

 

 

 

МИО 3

 

В

 

В

 

В

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

МИО 1

 

С

 

С

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО 2

 

 

Д

 

Д

 

Д

 

Д

 

 

 

 

 

 

 

МИО 3

 

Д

 

Д

 

С

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО 1  - Художньо-творча діяльність

 

 

 

МИО 2 – Сприймання та інтерпретація мистецтва

 

 

МИО  3– Комунікація через мистецтво

 

 

 

 

МИО 1  - Художньо-творча діяльність

 

уміння й навички з практичної художньої діяльності, досвід самостійної та колективної творчості; вдосконалення навичок самопрезентації та самовираження в процесі художньо-творчої діяльності.

 

МИО 2 – Сприймання та інтерпретація мистецтва:

 

Здатність учнів сприймати, аналізувати та інтерпретувати художньо-образний зміст творів мистецтва, висловлювати власне естетичне ставлення

 

 

МИО  3– Комунікація через мистецтво

 

обізнаність у сфері мистецтв – знання та уявлення про мистецтво, його основні види та жанри, розуміння художньо-естетичних понять та усвідомлене користування відповідною термінологією, уявлення про творчість відомих вітчизняних і зарубіжних митців.

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 вересня 2020
Переглядів
2223
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку