2020-2021 н.р.
3МОВ 1 - Пізнаємо простір дитячого читання ( Розуміє, розповідає про жанрові ознаки, знає і називає інформаційні ресурси, П.І відомих українських письменників, розповідає про епізоди з їхнього життя, знає напам’ять вірші, скоромовки тощо – РНД в залежності від теми уроку).
3МОВ 2 - Розвиваємо навички читання ,оволодіваємо прийомами розуміння прочитаного (застосування різних видів читання , розуміє фактичний зміст прочитаного тощо - РНД кожного уроку )
3МОВ 3 –Взаємодіємо усно за змістом прослуханого ( сприймає і розуміє ,ставить запитання,називає персонажів тощо - РНД в залежності від теми уроку )
3МОВ 4 – Досліджуємо і взаємодіємо з текстами різних видів ( все що пов’язано з роботою над текстом, РНД - в залежності від теми уроку)
3МОВ 5 – Оволодіваємо прийомами роботи з дитячою книжкою ( коли урок )
3МОВ 6 - Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією ( РНД в залежності від теми уроку)
3МОВ 7 – Перетворюємо та інсценуємо прочитане; створюємо власні тексти ( більш творча робота )
МОВ 1- Взаємодіємо усно ( кожного уроку )
МОВ 2 - Взаємодіємо письмово (оформлення ,письмове висловлення тощо )
МОВ 3 –Досліджуємо медіа
МОВ 4 - Досліджуємо мовні явища( це кожного уроку) –все що пов’язано з темою уроку.
Математична освітня галузь
3МОВ 1 – Числа , дії з числами. Величини ( РНД кожного уроку ) .
3МОВ 2 – Вирази, рівності, нерівності, рівняння ( РНД в залежності від теми уроку).
3МОВ 3 – Геометричні фігури ( РНД в залежності від теми уроку).
3МОВ 4 – Математичні задачі і дослідження ( РНД в залежності від теми уроку).
3МОВ 5 – Робота з даними ( схеми, таблиці, діаграми ,РНД в залежності від теми уроку).
ЯДС
ПРО - Природнича ( кожного уроку )
СЗО - Соціально та здоров’язбережувальна ( кожного уроку )
ГІО - Грамодянська та історична ( кожного уроку )
Мовно-літературна галузь ( читання)
|
Дата / місяць Вересень |
|
1 |
3 |
7 |
8 |
10 |
11 ДК |
14 |
15 |
17 |
21 |
22
|
24 ДР |
…… |
29 |
|
|
|
|
|
|
№ |
П.І
Здобувача |
Індекси |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
|
3МОВ1
|
|
|
|
|
|
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2 |
|
Д |
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
Д |
С |
|
Д |
|
||||||||
3МОВ 3 |
|
Д |
Д |
Д |
Д |
|
Д |
|
Д |
Д |
С |
|
|
|
||||||||
3МОВ 4 |
|
|
С |
Д |
Д |
|
|
С |
|
|
|
|
С |
|
||||||||
3МОВ 5 |
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2 |
|
3МОВ 1 |
|
С |
С |
С |
С |
|
С |
|
С |
С |
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 3 |
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4 |
|
С |
С |
С |
С |
|
|
С |
С |
С |
С |
|
С |
|
||||||||
3МОВ 5 |
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
3МОВ 1 |
|
|
|
|
|
|
Д |
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2 |
Д |
Д |
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
Д |
Д |
С |
|
Д |
|
||||||||
3МОВ 3 |
Д |
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4 |
|
|
Д |
С |
Д |
|
|
В |
В |
|
|
|
Д |
|
||||||||
3МОВ 5 |
|
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4 |
|
3МОВ 1 |
|
|
|
|
|
|
Д |
|
В |
Д
|
В
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2 |
С |
С |
С |
Д |
Д |
Д |
|
|
Д |
Д |
Д |
|
Д |
|
||||||||
3МОВ 3
|
Д |
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4 |
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
В |
|
В |
|
|
В |
|
||||||||
3МОВ 5 |
|
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5 |
|
3МОВ 1 |
|
|
|
|
|
|
Д |
|
С |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2 |
Д |
Д |
С |
Д |
Д |
Д |
|
|
Д |
С |
Д |
|
Д |
|
||||||||
3МОВ 3 |
Д |
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4 |
|
|
С |
С |
Д |
|
|
Д |
|
В |
|
|
С |
|
||||||||
3МОВ 5 |
|
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДК - робота з дитячою книжкою. ДР – діагонстична робота.
Мовно-літературна галузь ( мова )
|
Дата / місяць Вересень |
|
1
|
2
|
4 РМ |
7
|
8
|
9
|
14 РМ |
15
|
16
|
18 |
21 |
22 |
|
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
№ |
П.І
Здобувача |
Індекси |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
1 |
|
МОВ1
|
|
С |
С |
С |
Д |
С |
Д |
Д |
С |
Д |
Д |
С |
|
С |
Д |
|
|
|
|
|
|
МОВ 2
|
|
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
|||||||||
МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
МОВ 4
|
|
С |
С |
Д |
|
Д |
Д |
|
С |
|
Д |
С |
Д |
С |
|||||||||
2 |
|
МОВ 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ 2
|
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
С |
|||||||||
МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
МОВ 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3 |
|
МОВ 1
|
Д |
С |
Д |
|
С |
С |
|
Д |
С |
|
С |
В |
Д |
С |
|
|
|
|
|
||
МОВ 2
|
С |
С |
С |
С |
Д |
С |
С |
С |
С |
Д |
Д |
С |
Д |
С |
|||||||||
МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
МОВ 4
|
С |
|
Д |
|
С |
|
Д |
В |
|
С |
С |
|
Д |
Д |
|||||||||
4 |
|
МОВ 1
|
С |
Д |
В |
Д |
Д |
В |
Д |
В |
Д |
С
|
Д |
В |
В |
Д
|
|
|
|
|
|
||
МОВ 2
|
С |
Д |
С |
Д |
Д |
В |
Д |
Д |
Д |
Д |
В |
Д |
Д |
Д |
|||||||||
МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
МОВ 4
|
В |
|
Д |
|
В |
|
Д |
|
|
Д |
Д |
|
В |
В |
|||||||||
5 |
|
МОВ 1
|
Д |
С |
С |
С |
С |
Д |
Д |
В |
С |
Д |
Д |
В |
Д |
С |
|
|
|
|
|
||
МОВ 2
|
С |
С |
Д |
Д |
С |
Д |
Д |
В |
Д |
С |
С |
Д |
Д |
Д |
|||||||||
3МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
3МОВ 4
|
С |
С |
С |
С |
Д |
С |
В |
С |
Д |
Д |
С |
В |
Д |
Д |
|||||||||
6 |
|
МОВ 1
|
С |
Д |
В |
В |
Д |
Д |
Д |
В |
В |
В |
В |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
||
МОВ 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
МОВ 4
|
С |
|
Д |
В |
Д |
|
В |
Д |
|
Д |
В |
Д |
|
В |
|||||||||
Математична освітня галузь
|
Дата / місяць Вересень |
|
1
|
2
|
3
|
4
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
14 |
15 |
16 |
|
21 |
|
|
|
|
|
|
№ |
П.І
Здобувача |
Індекси |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
|
3МОВ1
|
|
С |
|
Д |
|
Д |
|
С |
|
Д |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2 |
|
3МОВ 1
|
С |
|
|
С |
|
|
С |
|
|
С |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
3МОВ 1
|
Д |
|
Д |
|
В |
|
В |
|
|
В |
В |
В |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4 |
|
3МОВ 1
|
С |
|
|
Д |
|
Д |
|
В |
|
Д
|
|
С |
В
|
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5 |
|
3МОВ 1
|
С |
|
С |
|
Д |
|
С |
|
С |
|
С |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
3МОВ 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3МОВ 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЯДС
|
Дата / місяць Вересень |
|
3
|
4
|
7 |
10 |
11 |
14 |
17 |
18 |
21 |
24 |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
П.І
Здобувача |
Індекси |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
||||||||||||||||||
1 |
|
ПРО
|
Д |
|
В |
|
С |
|
Д |
|
Д |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО
|
|
Д |
|
С |
|
Д |
|
Д |
|
В |
|
|
|
||||||||
ГІО
|
Д |
|
Д |
|
С |
|
Д |
|
С |
|
В |
|
|
||||||||
2 |
|
ПРО
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ГІО
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
ПРО
|
Д |
|
В |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО
|
|
С |
|
Д |
|
В |
|
В |
|
В |
|
|
|
||||||||
ГІО
|
Д |
|
В |
|
Д |
|
В |
|
С |
|
В |
|
|
||||||||
4 |
|
ПРО
|
Д |
|
В |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО
|
|
В |
|
В |
|
В |
|
В |
|
В |
|
|
|
||||||||
ГІО
|
В |
|
В |
|
В |
|
В |
|
В |
|
В |
|
|
||||||||
5 |
|
ПРО
|
С |
|
С |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО
|
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
В |
|
|
|
||||||||
ГІО |
Д |
|
Д |
|
С |
|
С |
|
С |
|
В |
|
|
||||||||
6 |
|
ПРО
|
В |
|
В |
|
В |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО
|
В |
|
|
В |
|
Д |
|
Д |
|
В |
В |
|
|
||||||||
ГІО
|
Д |
|
В |
|
В |
|
|
В |
|
|
В |
|
|
||||||||
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
|
Дата / місяць
|
Вересень |
3 |
10 |
17 |
24 |
Жовтень |
1 |
8 |
15 |
22 |
Листопад |
|
19 |
26 |
|
|
|
|
|
№ |
П.І
Здобувача |
Індекси |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
|
ТЕО 1
|
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 3
|
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2 |
|
ТЕО 1
|
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 3
|
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
ТЕО 1
|
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 3
|
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4 |
|
ТЕО 1 |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 3
|
Д |
Д |
В |
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
5 |
|
ТЕО 1
|
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 3
|
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
ТЕО 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО 1 –Інформаційно- комунікаційне середовище
ТЕО 2 –Середовище проєктування
ТЕО 3 – Середовище техніки і технологій( вироби тощо РНД - кожного уроку)
ТЕО 4 - Середовище соціалізації
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
МИСТЕЦТВО (інтегрований курс)
|
Дата / місяць Вересень |
|
1
|
2
|
8 |
9 |
15 |
16 |
22 |
23 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
П.І
Здобувача |
Індекси |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ |
|||||||||||||||||||
1 |
|
МИО 1
|
Д |
|
В |
|
С |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО 2
|
|
Д |
|
С |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
МИО 3
|
Д |
|
Д |
|
С |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
МИО 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
МИО 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3 |
|
МИО 1
|
Д |
|
В |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО 2
|
|
С |
|
Д |
|
В |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
МИО 3
|
Д |
|
В |
|
Д |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
|
МИО 1
|
Д |
|
В |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО 2
|
|
В |
|
В |
|
В |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
МИО 3
|
В |
|
В |
|
В |
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
|
МИО 1
|
С |
|
С |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МИО 2
|
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
МИО 3
|
Д |
|
Д |
|
С |
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
МИО 1 - Художньо-творча діяльність
МИО 2 – Сприймання та інтерпретація мистецтва
МИО 3– Комунікація через мистецтво
МИО 1 - Художньо-творча діяльність
уміння й навички з практичної художньої діяльності, досвід самостійної та колективної творчості; вдосконалення навичок самопрезентації та самовираження в процесі художньо-творчої діяльності.
МИО 2 – Сприймання та інтерпретація мистецтва:
Здатність учнів сприймати, аналізувати та інтерпретувати художньо-образний зміст творів мистецтва, висловлювати власне естетичне ставлення
МИО 3– Комунікація через мистецтво
обізнаність у сфері мистецтв – знання та уявлення про мистецтво, його основні види та жанри, розуміння художньо-естетичних понять та усвідомлене користування відповідною термінологією, уявлення про творчість відомих вітчизняних і зарубіжних митців.
1