Свято до 8 Березня "Конкурс Сіпелки"

Про матеріал

Захід проводиться як загальношкільний. В данному випадку проводився конкурс "Сіпелки" (конкурс інсценізованної пісні) для популярізації цього конкурса. Захід для тих, хто хоче , щоб свято пройшло весело та жваво.

Перегляд файлу

 

 

 

Свято до 8 Березня

 

Конкурс «Сіпелки»

 

 

 

Підготувала: Бабіч Людмила Михайлівна 0 педагог-організатор Святогірської ЗСШІ № 12

 

 


                                       

                                                                                   ХІД ЗАХОДУ

    На сцені хлопчик риється в розкиданих по столу паперах. Поруч мольберт, на ньому аркуш паперу, на аркуші прикріплені вирізані різнокольорові знаки, що утворюють: «УРА! МЖ! ». Знаходить в паперах знак оклику, прикріплює в кінці рядка, і виходить «УРА! МЖ!». Шукає далі. Входить його однокласник- «здоровило».

                                                                                Сценка 1.   (1-фон1)

Хлопчик 1.

Здорово, !

Хлопчик 2 (задумливо, продовжуючи шукати).

Здорово, Вершина!

Хлопчик 1.

А по куполу? У мене, між іншим, прізвище є. (Думає). І навіть ім'я є.

Хлопчик 2.

Ти пробач, Міша, я тут зарився зовсім ...

Хлопчик 1 ..

Ти чого, плакат для туалету пишеш?

Хлопчик 2 (ображено).

Чому для туалету ?!

Хлопчик 1.

Ну ... МЖ це і є МЖ. Тільки чому знак оклику і «Ура!»? Це що, для тих, хто добігти не встиг?

хлопчик 2

Знайшов! (Прикріплює букву «Д». Виходить напис: «УРА! МЖД!»). Ось тепер порядочек!

Хлопчик 1.

Ну і що це в тебе вийшло? Чоловічий, жіночий і дитячий? Або дідусів?

Кісточкін не встигає відповісти, входить староста Діана Гуніна.

 

Дівчинка ..

Кісточкін! Я тебе як староста класу питаю: готовий, нарешті, плакат?

Хлопчик 2.

Звичайно, готовий. Ось він…

Дівчинка. (в жаху).

Що це за неподобство ?! Ти що повинен був написати?

Хлопчик 2.

Плакат до свята ... Ось він.

Дівчинка.

І що на ньому написано?

Хлопчик 2.

На ньому, Гуніна, написано: «Ура! Міжнародний жіночий день!"

Дівчинка.

Ну, знаєш, Кісточкін! Ти ще тиждень тому повинен був написати цей плакат. Протягнув до останнього дня і «створив» ось це неподобство ...

Хлопчик 2.

Так я, розумієш, вчора в футбол грав. Нас сусідній двір викликав. Не міг же я відмовитися. Скажи їй, Петька!

Хлопчик 1.

Ну!

Дівчинка.

І що за хлопці ?! Ні плакат написати, ні двох слів зв'язати не можуть! У нас же в школі  такий конкурс веселий - Конкурс «Сіпелкі», присвячені 8 березня. Діти так довго готувалися, старалися, хочуть свої таланти показати. А ви як завжди.

І кому ви тільки потрібні: хулігани, двієчники?!

Хлопчик 1 і хлопчик 2 (хором).

А ви кому потрібні, дівчата ?! Плакси, воображали, ябеди ?!

Дівчинка.

Ах, ми ябеди ?! Піду до класної і все їй розповім! Дівчата, йдіть сюди, подивіться, який нам плакат Кісточкін намалював!

 

На сцені з'являються перші учасники конкурса – пед.состав. (муз композиція №2)

2 сценка.

Ведучий: (Читає сценарій за кулісами) Сьогодні свято краси, сьогодні жіночий день!

Катя, ну, скільки можна чекати? Пора свято починати.

Ведуча: Ще хвилиночку.

Ведучий: Ох вже, ці дівчата. Годинами можуть крутитися біля дзеркала.

Ведуча: Все. Я готова!

Ведучий: Не минуло й року.

(Звучить вальс, ведучі виходять на сцену) (муз композиція № 3)

Ведуча: Добрий день, пані та панове!

Ведучий: Добрий день, прекрасні дами!

Поспішає 8-е Березня до нас.

Пора привітати милих дам!

Ми міцно їх обійняти хочемо.

І присвячуємо свято їм!

Свято веселощів, свято танцю,

Конкурс «Сіпелок» він називається!

Ведуча: Вова, а що таке конкурс сіпелок, я не пам'ятаю, щоб ми такий конкурс в школі раніше проводили?

Ведучий: Конкурс «Сіпелкі» - це демонстрація пісні, де будь-яке можливе слово або дія по тексту музичного твору можна показати тільки за допомогою руху рук, ніг, голови, міміки.

Ведуча: Аж цікаво, ніж наша дітвора нас сьогодні дивувати буде. А ти бачив наш пед склад? Виявляється у нас не тільки діти все талановиті, а й учителя, вихователя, дивись як запалили.

Ведучий: Порадували звичайно. А мені цікаво який клас сьогодні переможе в цьому конкурсі, адже їх не судитимуть журі, а оцінювати будуть наші глядачі. Так зване «народне голосування». Після концерту, всі глядачі нашої школи, будуть голосувати за  клас, який їм сподобався  і свої голоси, у вигляді квіточок будуть кидати в коробочки. Кожна коробочка закріплена за певним класом. У якого класу виявиться квіточок більше, той клас і переміг.

Ведуча: Тільки шкода, що за склад вихователів не можна голосувати. Вони у нас поза конкурсом.

Ведуча: Вова, а чому ти доброго дня бажаєш тільки дамам?

Ведучий: Але ж сьогодні свято дам-8 березня ?!

Ведуча: Абсолютно вірно. Але поряд з жінкою завжди повинен бути сміливий і сильний лицар, тільки тоді вона буде по-справжньому прекрасною дамою. Так що, добрий день і вам, відважні лицарі!

А зараз першими на нашу сцену ми хочемо запросити наших найменших артистів - 1 клас.

ВИСТУП 1 класу  Муз.комп. № 4

Сценка 3 (Муз.комп.№5)

Ведучий: Ми від щирого серця вітаємо найпрекраснішу половину людства, з їх чудовим днем ​​8 Березня!

Ведуча: Ти і мене поздоровляєш?

Ведучий: Звичайно. Я тобі вже за лаштунками зробив комплімент і висловив своє захоплення!

Ведуча: Що? Та ти просто стояв і дивився на мене. Ще за косу смикнув. Нічого собі, комплімент!

Ведучий: Так я хотів ...

Ведуча: Знаєш, чесно кажучи, мені б хотілося, щоб говорили компліменти вголос.

І це бажає кожна жінка.

Ведучий: Катя! Я зараз все виправлю.

Ти сьогодні така прекрасна!

Так чарівна, ніжна!

Подивишся-відразу ясно,

Навколо прийшла весна!

Ведуча: Чудово, ти схоплюєш все на льоту.

Ведучий: А я по-іншому. Привітати раді ми всіх дам, і цей танець у виконанні 2 класу даруємо вам.

 ВИСТУП 2 класу (Муз.комп.№6)

Сценка 4. (муз.композиція № 7)

Хлопчик 2 з'являється на сцені

    Вічно все їм не подобається! Самі б і малювали собі плакати! (Спотикається і упускає фарбу). Ну ось, фарбу на підлогу впустив! Все через вас, дівчата! Щоб ви всі провалилися!

Гасне світло. У темряві гуркіт. Громовий голос: «Слухаюсь і підкорююсь!». Світло. Дівчата зникли. З'явився Джинн Фіолет.

Хлопчик2.

Ти хто?

Джинн Фіолет.

Я - джин Фіолет, з баночки з фарбою. Ти звільнив мене, і тепер я твій слуга. Наказуй.

Хлопчик 1.

А куди ці поділися ... Як їх? Ну, яких за коси смикають ... І що це за дірки в підлозі?

Джинн Фіолет.

У ці дірки за розпорядженням мого повелителя провалилися ці самі нестерпні дівчата.

Хлопчик 2.

Ти що наробив ?! Поверни їх негайно! Сьогодні в школі свято - Восьме березня! МЖД! Міжнародний жіночий день! Якщо дівчата на свято не прийдуть - мене зі школи виженуть!

Джинн Фіолет.

Повернути їх не вийде. Я не можу чаклувати назад. І я не винен. Ти - побажав, я -виконав.

Хлопчик 1.

Ну дякую! І як тепер їх повернути?

Джинн Фіолет.

Так навіщо вам ці нестерпні дівчата? Задаваки, кривляки, ябеди ... Без них же краще!

Хлопчик 1.

Ну так! А у кого завдання списувати? Кого дражнити? Кого за коси тягати? Не, фіолетовий, ти ці справи закінчуй, а то, як дам! Іди, шерше ля фам ... Тобто дівчат.

Джинн Фіолет.

Джинів не можна бити! Вони є пам'ятками старовини!

Хлопчик 1.

Ось і стояв би пам'ятником у своїй старовині. Чого сюди приперся?

Хлопчик 2.

Так помовч ти, Мішка! А ти, Фіолет, швидко говори, що тепер робити. Хто допомогти може?

Джинн Фіолет.

Повернути дівчаток я можу, тільки якщо про це попросить мене будь-яка інша дівчинка.

Хлопчик 1.

Так це я мігом з двору кого-небудь з дівчат покличу ...

Джинн Фіолет.

Та не покличеш. Всі дівчата зникли.

Хлопчик 2.

Взагалі всі?

Хлопчик 1.

А мами?

Джинн Фіолет.

І матусі теж!

Хлопчик 2.

Ось що, Фіолет, йди і приведи сюди будь-яку дівчинку або жінку.

Джинн Фіолет.

Де ж я їх знайду? Вони всі провалилися!

Хлопчик 1.

Де хочеш, там і шукай! А то, як дам боляче по твоїй меморіальній дошці! Сказано ж тобі українською мовою - шерше їх, ось іди і шерше.

Джинн Фіолет.

Гаразд, гаразд, йду вже. Тільки мені не можна надовго залишати свого господаря.

Хлопчик 1.

Тим краще, швидше повернешся.

Джинн Фіолет.

Як же - швидше! Вони ж всі провалилися! Ось завжди так, на бажають чого завгодно, потім повертай все по місцях ...

Іде. А на сцені з'являються 3-Б клас  (Муз.комп. № 8)

                                                          Сценка 5.(Муз.комп. №9)

Ведучий: Олена, а ти знаєш, що жінки під час розмови використовують в два рази більше слів, ніж чоловіки.

Ведуча: Тому що вам, чоловікам, треба повторювати все два рази.

Ведучий: Що-що?

Ведуча: Нічого.  А наше свято триває.

Ведучий: І ми запрошуємо на сцену 4 клас клас . (Муз. Комп. №10)

 Сценка 6.    (Фон №1)

Хлопчик 2.

А якщо не знайде ?!

Хлопчик 1.

Нехай тільки спробує! Я йому весь профіль порушу!

За дверима лунають «кроки Командора». Міша та Богдан  злякано переглядаються, ховаються за кулісами. Входить Джинн Фіолет, озирається.

Джинн Фіолет.

Гей, ви де? Господар! Я ось жінку привів ...

Хлопчаки вилазять з-за куліс.

Джинн Фіолет.

Ну, давай, заходь! Не бійся, ніхто тебе не скривдить!

Гримотячи, входить зійшла з п'єдесталу статуя -Дівчина з веслом.

Джинн Фіолет.

Ось, стояла у дворі, я і запросив. Інших жінок не виявилося ... Спробуйте, може, погодиться попросити у неї повернути дівчат.

Дівчина з веслом.

Дуже мені треба просити когось. Та й навіщо вам ці Малахольні жінки? Вічно з сумками, з турботами. Чи то справа я! Хочете на човні покататися? У момент влаштую!

Хлопчик2.

Ви нам краще жінок допоможіть повернути - мам і дівчат наших.

Хлопчик1.

Звичайно, на човні кататися будь-який дурень може. А хто буде по магазинах ходити, обіди готувати? І які зараз човен - сніг ще не весь зійшов!

Дівчина з веслом.

Чого це ви мене дурепою обзиваєте? Як дам веслом по куполу! Теж мені, знайшли рабиню Ізауру -по магазинах їм ходи, обіди готуй ... Ні, раз вам мами і дівчата тільки для цього потрібні, не буду допомагати їх повернути. Нехай відпочинуть від вас, нероб. Піду, поплаваю ...

Хлопчик 1.

Так постій ти, дура бетонна!

Дівчина з веслом.

Це я - дура бетонна ?! Так я тебе ...

Б'є Петьку веслом по голові, Петька падає. Дівчина з веслом йде. Богдан і Джинн клопочуть біля Міши.

 

Хлопчик 1. (прокинувся, мотає головою).

 А де ця, яка з веслом?

Джинн Фіолет.

Пішла, пішла ...

Хлопчик 1.

І то добре. А тобі, джин, спасибі.

Джинн Фіолет.

За що? Я ж ще нічого не зробив.

Хлопчик 1.

Ти вже стільки всього зробив! А спасибі за те, що колгоспницю з серпом не привів. Ну, чого стоїш? Іди, шерше їх далі ...

Джинн Фіолет.

Таде ж я їх вам на Шерше?

 

Іде, а на сцені з'являється 5 клас  (Муз.комп.№ 11)

Сценка 7.

Ведучий: Катя, кого ти там шукаєш?

Ведуча: Вова, ти що забув, до нас мають приїхати знамениті артисти.

Ведучий: До нас?

Ведуча: Так. А ось і вони. Запрошуй швидше.

Ведучий: Дорогі жінки! Вас вітає зі святом прийшов 6 клас . (Муз.композиція № 12)

 Сценка 8 (Муз.комп.-13)

Ведуча: Нам хочеться, щоб це весняне свято створило вам святковий настрій.

Ведучий: Ви від нас прийміть вітання і квітів весняних вітровіння.

Бути завжди у відмінному настрої, ми завжди бажаємо вам.

Прекрасніше ніж жінка немає нічого на світі.

Ми опускаємо голову, завмерши в німому вітанні!

Ведуча: А ми зустрічаємо на цій сцені наших наступних учасників нашого конкурсу –

7 клас (Муз.комп. № 14)

 Сценка 9. (Фон 1)

Після виступу знову на сцені з'являється джин. Веде за собою Снігову бабу, вона несе в руці відро.

 

Джинн Фіолет.

Ось, привів вам бабу снігову - товсту і ніжну. Інших осіб жіночої статі на вулиці не спостерігалося.

Снігова баба.

Вітаю вас. Можна я відерце в куточку поставлю? Жарко навесні в такий касці стояти. О, так у вас тутечки і холодильник є! Можна я льодку поїм і голову в морозилці потримаю? Я трішки, а то таю.

Хлопчик 2.

Шановна Снігова баба! Допоможіть нам повернути дівчаток і мам!

Снігова баба (не виймаючи голови з морозилки).

А навіщо вони вам?

Хлопчик 1.

Ну, як це-навіщо? Прати, готувати ...

Снігова баба.

Подумаєш, готувати! Так я вас кожен день морозивом годувати буду! А прати - так це дурниці. Навіщо прати? Бруд засохне, пострибав - вона сама і відвалилася ...

Хлопчик 1.

А уроки у кого списувати?

Хлопчик 2.

А суп і котлети хто готувати буде?

Снігова баба.

Гаряче готувати ?! Ну немає! Я біля плити враз розтану, моє місце біля холодильника. А уроки самим треба робити, а не списувати!

Хлопчик2.

А любити нас, як мами, ти будеш?

Хлопчик 1.

Балувати нас будеш?

Снігова баба.

Ось ще що ви думали! Дуже мені потрібно! Я люблю, коли мене саму люблять і балують. І ще я холод люблю. Я тут у вас біля холодильника поживу ...

Хлопчик 1.

Ну, ось що, якщо ти зараз же не попросиш цього фіолетового повернути всіх, кого він провалитися змусив, ти у нас моментом схуднеш! Проси, або я включу обігрівач, а холодильник вимкну!

Снігова баба.

Гаразд, гаразд, відразу обігрівач, відразу «вимкну»? Попрошу, що мені, жалко, чи що? Гей, синюшний! Ой, пардоньте! Дорогий Джинн Фіолет, поверни, будь ласка, всіх, кого ти провалитися змусив ...

Гасне світло. У темряві гуркіт, спалахи блискавок. Громовий голос: «Слухаюсь і підкоряюсь!».

Виступ 8 класу  (Муз.комп. № 15)

Сценка 10. (Муз.комп.№ 16)

Ведучий: Милі, ніжні дами! Ви помітили, що сьогодні по-особливому світить сонце

Ведуча: По-особливому нам посміхаються хлопці, і в ці весняні дні всі хочуть зробити для нас тільки добре, світле, добре?

Ведучий: Посудіть самі, що було б, якби раптом всі жінки зникли ?!

Ведуча: Ви можете собі уявити ?!

Ведучий: Хто нам скаже, що приходить весна?

Ведуча: Хто спокою вас позбавить і сну?

Ведучий: Хто розбудить в душі любов?

Ведуча: Хто змусить в мрію повірити знову?

Ведучий: Хто поцілує нас, хоча б іноді.

Ведуча: Хто з вами життя розділить раз і назавжди.

Ведучий: Так, друзі, без прекрасних дам, дійсно, немає життя і бути не може!

Ви для нас найулюбленіші, рідні, бажані і най-най красиві!

Ведуча: Але давайте не будемо забувати про те, навіщо ми сьогодні тут зібралися. Зустрічаємо наших передостанніх учасників нашого конкурсу 9 клас

 Сценка 11. (Фон № 7)

Світло. З'явилися  Дівчатка і Мами Богдана і Міши.

Мати хлопчика 1.

Що тут відбувається?!

Мати хлопчика 2.

Куди це ми провалилися, а потім тут виявилися ?! Богдан, признавайся, це твої штучки ?!

Хлопчик 2. (злякано).

Ні! Це ось цей ось, цей джин!

Мати хлопчика 2.

Ой, хлопчики, а навіщо ви дядечка пофарбували?

Хлопчик 1.

Це не дядько, це джин! Це він дівчат провалитися змусив!

Джинн Фіолет.

Так, це я - Джинн Фіолет. Вибачте за незручності, але я виконував побажання свого нового господаря. А в знак примирення готовий виконати по три бажання кожного, хто тут присутній!

Дівчинка

Будь-які бажання?

Джинн Фіолет.

Будь-які!

Мати хлопчика 1.

Напевно, попрошу собі норкову шубу ...

Мати хлопчика 2.

А я, напевно, попрошу соболині манто ...

Дівчина.

А я попрошу, щоб бути як Мадонна!

Хлопчик 1.

Що ви все дурниці якусь просити збираєтеся? Попросіть краще футбольні м'ячі!

Всі замовкають, обертаються до Міши.

 

Всі (хором).

Да провались ти зі своїми м'ячами!

Гасне світло. У темряві гуркіт, спалахи блискавок. Громовий голос: «Слухаюсь і підкоряюсь!». Світло. Всі розгублено застигли, роззявивши рот, Петьки немає, на його місці дірка в підлозі.

 

Хлопчик 2.

Ну ось знову! Поверни негайно Мішу!

Джинн Фіолет.

Не можу. Ти ж знаєш. Втім, якщо тільки всі віддадуть по одному бажанню ...

Усі.

Шановний Джинн Фіолет, поверни, будь ласка, Петьку!

 

Гасне світло. У темряві гуркіт, спалахи блискавок. Громовий голос: «Слухаюсь і підкоряюсь!». Світло. Петька на місці. Всі сміються, плескають.

 

Джинн Фіолет.

У всіх залишилося ще по одному бажанню! Загадуйте!

Всі (обертаються до Джин, хором).

Да провались ти!

Гасне світло. У темряві гуркіт, спалахи блискавок. Громовий голос, віддаляючись: «Слухаюсь і підкоряюся!». Світло..

Хлопчик 1.

Ех, м'ячі даремно не попросили!

Хлопчик 2.

Треба було квіти попросити, для мам і дівчат. І повітряних кульок. Свято у них все ж сьогодні, Восьме березня. Як би ми без наших ля фам жили би?

Хлопчик 1.

Це точно: ні уроки списати, ні котлет поїсти, ні за косу кого-небудь смикнути. Нудьга.

Всі уходять…

                                                Виступ 3-А класу  (Муз.комп.№ 17)

                                                      Сценка 12. (Муз.комп.№ 18)

 

Ведучий: Любі жінки! Добрі наші вчителі!

З новою весною Вас, з першими краплями!

Ведуча: Мирного неба Вам, сонця променистого!

Щастя заповітного, самого чистого!

Ведучий: Багато вам ласки, тепла, доброти,

Нехай виконуються всі ваші мрії!

(На фоні музики слова)

Ведуча: 8 березня - день урочистий,

День радості і краси,

Ведучий: На всій землі він дарує дівчатам

Свої посмішки і квіти !!!

Ведуча: Чи може, є потрібніше дата,

І напевно, не одна,

Ведучий: Тільки днем ​​8 Березня

Відкривається весна!

Ведуча: Весна прийшла сьогодні до нас

Сьогодні день 8 Березня!

Ведучий: І ми бажаємо щастя вам!

Разом: Зі святом милі дами !!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скрипець Денис Юрійович
    Дякую за оригінальний сценарій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1200
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку